Jump to content
BraveHeart

Най-сетне взех главата 125 Vtec

Recommended Posts

Здравейте колеги, от както имам купенцето D15B7 си търся подобаваща глава за него (или турбо,ама като помислих по-добре,ре6их да взема глвата),най-сетне я намерих 125 коня с любимото ми VTEC :cool: ( според johnyboy има много неща да се правят по нея ) и сега искам да ви питам какво още трява да си намеря за да подкарам купенцето с нея ? Дали делкото трябва да се смени ( сигурно ) и с какво, дали компютъра ми може да се промени ? Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest YordanIvanov

нали джони ти е казал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ще ти трябва делко от Д16З6, гарнитури за главата и за всмукателния и изпускателния колектори, П28 ЕКУ, окабеляването ами май е това за друго не се сещам ако има още нещо колегите да допълнятИзвинявам се за off-topic-а колега AMD ти глава от D16Z6 на D15B2 ли си сложил защото мен ме интересува точно това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BraveHeart

А задължително ли трябва да сменям колекторите ? И дали със смяната на главата ще достигна до 125 конски сили ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Wyvern

Не целите колектори а само гарнитурите им към главата :P мисля че стоковите вършат работа естествено от Д16З6 е най-добре ако има. За 125 коня не знам дали ще ги стигнеш, хора които са правили това казват че горе-долу толкова се изкарва. А и ангренаж за Д16З6 ще ти трябва :P това е което съм чел по форумите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD
Отговорено (Редактирано)

-а колега AMD ти глава от D16Z6 на D15B2 ли си сложил защото мен ме интересува точно това.

Да :P За делкото и ECu- то трябва да провериш дали се сменят.Кабелите за свещите също се сменят .johnyboy е твоя човек :PП.П:Прочетох ,че джони ти е казал ,че има много работа по нея, послушай го ,обслужи я напълно -гумички, припасване на клапани ,фин шлайф и др. Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

johnyboy е твоя човек :P

джони е най-големия в цяла северна България, в цяла южна България, в западна гърция и в изтгочна Америка и в една малка част от Великобритания.Слушай го кво ти говори.Колегата АМД е прав

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, обеден съм,че съм попаднал при правилните хора.Просто исках да събера малко повече инфо,за да знам какво става и какво трябва да търся из форума.Разбира се,ще почерпа но това със главата си е пипкава работа и ще отнеме доста време.Надявам се да не ядосвам много хората от Омбре, преди резултта да е на лице.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest yajo

Наистина приятел преди да правиш каквото и да било, смени основни и биялни лагери и ако се наложи сигментите също ги смени, просто може да се получи неприятен ефект като монтираш главата! познавам няколко потърпевши които правиха уж подобрения по моторите си и след като поработиха моторетките им, стана така че задраха лагерите на коляновия вал поради това че не бяха сменили основи и биални лагери. просто така и така ще разкостваш мотора поне му направи една хубава диагностика за да си спокоен после при ръчка!!! успех с проекта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...