BraveHeart 0 #1 Публикувано 23 Юли, 2008 Здравейте колеги, от както имам купенцето D15B7 си търся подобаваща глава за него (или турбо,ама като помислих по-добре,ре6их да взема глвата),най-сетне я намерих 125 коня с любимото ми VTEC ( според johnyboy има много неща да се правят по нея ) и сега искам да ви питам какво още трява да си намеря за да подкарам купенцето с нея ? Дали делкото трябва да се смени ( сигурно ) и с какво, дали компютъра ми може да се промени ? Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest YordanIvanov #2 Отговорено 23 Юли, 2008 нали джони ти е казал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest AMD #3 Отговорено 23 Юли, 2008 http://www.honda-tech.com/zerothread?id=554053 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #4 Отговорено 23 Юли, 2008 http://www.honda-tech.com/zerothread?id=554053Ще ти трябва делко от Д16З6, гарнитури за главата и за всмукателния и изпускателния колектори, П28 ЕКУ, окабеляването ами май е това за друго не се сещам ако има още нещо колегите да допълнятИзвинявам се за off-topic-а колега AMD ти глава от D16Z6 на D15B2 ли си сложил защото мен ме интересува точно това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BraveHeart #5 Отговорено 23 Юли, 2008 А задължително ли трябва да сменям колекторите ? И дали със смяната на главата ще достигна до 125 конски сили ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Wyvern #6 Отговорено 23 Юли, 2008 Не целите колектори а само гарнитурите им към главата мисля че стоковите вършат работа естествено от Д16З6 е най-добре ако има. За 125 коня не знам дали ще ги стигнеш, хора които са правили това казват че горе-долу толкова се изкарва. А и ангренаж за Д16З6 ще ти трябва това е което съм чел по форумите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest AMD #7 Отговорено 24 Юли, 2008 (Редактирано) -а колега AMD ти глава от D16Z6 на D15B2 ли си сложил защото мен ме интересува точно това.Да За делкото и ECu- то трябва да провериш дали се сменят.Кабелите за свещите също се сменят .johnyboy е твоя човек П.П:Прочетох ,че джони ти е казал ,че има много работа по нея, послушай го ,обслужи я напълно -гумички, припасване на клапани ,фин шлайф и др. Редактирано 24 Юли, 2008 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #8 Отговорено 24 Юли, 2008 johnyboy е твоя човек джони е най-големия в цяла северна България, в цяла южна България, в западна гърция и в изтгочна Америка и в една малка част от Великобритания.Слушай го кво ти говори.Колегата АМД е прав Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BraveHeart 0 #9 Отговорено 24 Юли, 2008 Колеги, обеден съм,че съм попаднал при правилните хора.Просто исках да събера малко повече инфо,за да знам какво става и какво трябва да търся из форума.Разбира се,ще почерпа но това със главата си е пипкава работа и ще отнеме доста време.Надявам се да не ядосвам много хората от Омбре, преди резултта да е на лице. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest yajo #10 Отговорено 25 Юли, 2008 Наистина приятел преди да правиш каквото и да било, смени основни и биялни лагери и ако се наложи сигментите също ги смени, просто може да се получи неприятен ефект като монтираш главата! познавам няколко потърпевши които правиха уж подобрения по моторите си и след като поработиха моторетките им, стана така че задраха лагерите на коляновия вал поради това че не бяха сменили основи и биални лагери. просто така и така ще разкостваш мотора поне му направи една хубава диагностика за да си спокоен после при ръчка!!! успех с проекта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове