kalos 37 #1 Публикувано 21 Юли, 2008 Натъкнах се на тема в която се описва модификация на бензинов двигател в която е описан как с един обикновен резистор лъжат компютъра за температурата.След това се разтърсих и установих, че доста хора описват този трик и се води, че има ефект.ето няколко линка:http://www.dfwstangs.net/tech/cppp/CPPP.htmhttp://www.installuniversity.com/install_u...tricker_mod.htmТъи като първата статия беше показана с резистор 4к7ома аз го изтествах на двигател D15Z6.Разлика неможах да открия, но може и аз да се бъркам понеже ми е трудно да направя сравнение.Нека някой ако е правил подобен опит нека сподели Ако не поне да го обсъдим.Мога да предложа преводача нa google за тези които им е по-трудно да разберат какво пише в статиитеhttp://translate.google.com/translate_t Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest manniakk #2 Отговорено 21 Юли, 2008 ми... не знам. Принципно ако лъжеш компа че колата е студена, той вдига оборотите и подаването на гориво. Идеята не знам каква е да ти работи колата на 1300 оборота като е топла, ма нека някой спец да каже Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #3 Отговорено 21 Юли, 2008 В първия линк има дино тест в които се вижда реална разлика.Трябва да се изпробва с 2 коли с еднакви двигатели за да се определи има ли разлика или няма, драг му е цаката То колкото аз разбрах тези 4.7ома са около13-14 градуса по Целзии, но това май не е за нашите компютри, за това ще потърся стойност точно за някой хондовски компютър. Другия варянт е да се измери съпротивлението на IAT сензора при 2-3-4 температури на въздуха да се определи линеино ли се променя съпротивлението или не ако да да се изчисли при 15 градуса колко тр да е А може да изчакаме зимата да видим колко ще е при 15 ааа ще го сваля и ще го пробвам в хладилника хахах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 22 Юли, 2008 (Редактирано) аз съм го пробвал този вариант. Ама честно да ви кажа няма мн ефект. Сега не се сещам колко КOMH беше резистора, ама който го интересува пише ги в аутодатата. За препоръчване да е 2 W.Разликата която усетих беше, че върви по добре на ниски обороти. Направих няколко замервания (не кой знае колко точни) , но почти нямаше разлика. Абе с две думи не си заслужаваше и го махнах. п.п. Ама че при мене нямаше мн ефект не значи че при друг няма да има. Става супер лесно. Взимаш резистора , с едни секачки малко му заостряш крачетата. Вадиш буксата от датчика и забиваш резистора. п.п.п. Ако не е направил резистора добър контакт плюе веднага грешка в компютъра. Също и ако запалиш с извадена букса. Редактирано 22 Юли, 2008 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #5 Отговорено 22 Юли, 2008 ако ще лъжете ЕЦУ-то, лъжете го че двигателя е по-топъл а не по-студен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #6 Отговорено 22 Юли, 2008 When you are in an environment where the intake air temperature is below 57 °F this modification will not benefit your cars performance. 57F ~13Cт.е. казва на ЕЦУ-то, че температурата на постъпващия въздух е 13C Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest murdera #7 Отговорено 22 Юли, 2008 аз имам такъв резистор на IAT sensor-a и наистина работи,throttle response се усеща значително,и малко над 0.5 сек. до 100 по-бързо ускорение...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #8 Отговорено 22 Юли, 2008 аз имам такъв резистор на IAT sensor-a и наистина работи,throttle response се усеща значително,и малко над 0.5 сек. до 100 по-бързо ускорение......Сподели с каква стойност е резистора ти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #9 Отговорено 22 Юли, 2008 нямам идея колега,поръчах го от и-бей и не пише нищо на него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #10 Отговорено 22 Юли, 2008 нямам идея колега,поръчах го от и-бей и не пише нищо на него Едни такива цветни чертички няма ли на него? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове