Jump to content
no1else

Въпрос за полиуретанови тампони и свещи

Recommended Posts

Здравейте, днес си сменях тампоните на колата с полиуретанови и в мен възникнаха няколко въпроса:1. Оригиналните тампони за впресовани в метална черупка и вътрешната метална част в която минава болта е пак впресована в тампона, при полиуретановите това не е така.... как ще рефлектира върху поведението на колата това, че тампоните няма да понасят усукване....това добре ли е или не ? Ако има усукване вътрешната втулка най-много да се завърти в тампона понеже е свободна вътре...нямат и метална черупка полиуретановите...2. За какво е това мазило с което четох някъде че тампоните трябва да се омажат обилно там където имат допир с носачите или вътрешната втулка ?3. И въпроче, но не за тампони....дойдоха ми свещите, но са ZFR5FIX-11 (НЖК иридиеви) на всякъде гледам че този модел масово го дават за мотори Д15Б7 а не за Д15Б2 (с какъвто съм аз) ще си имам ли главоболия ако ги сложа или да ги продавам и да си поръчам други ? За Д15Б2 модела излиза ZFR6FIX-11 (тази шестица в модела какво значи) и ще повлияе ли разликата ?Благодаря ви предварително :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига бе хора...не може никой да няма представа...не бъдете скромни :)Разбрах шестицата какво значи, но така и не намерих в линковете на колегата De Puta Madre кои точно модел е за Д15Б2...изчетох и цялата му тема ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази цифра е топлинното число на свеща . Относно двата двигателя B2 и B7 -еднакви са, като единствената им разлика е в инжекционите .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...