no1else 162 #1 Публикувано 19 Юли, 2008 Здравейте, днес си сменях тампоните на колата с полиуретанови и в мен възникнаха няколко въпроса:1. Оригиналните тампони за впресовани в метална черупка и вътрешната метална част в която минава болта е пак впресована в тампона, при полиуретановите това не е така.... как ще рефлектира върху поведението на колата това, че тампоните няма да понасят усукване....това добре ли е или не ? Ако има усукване вътрешната втулка най-много да се завърти в тампона понеже е свободна вътре...нямат и метална черупка полиуретановите...2. За какво е това мазило с което четох някъде че тампоните трябва да се омажат обилно там където имат допир с носачите или вътрешната втулка ?3. И въпроче, но не за тампони....дойдоха ми свещите, но са ZFR5FIX-11 (НЖК иридиеви) на всякъде гледам че този модел масово го дават за мотори Д15Б7 а не за Д15Б2 (с какъвто съм аз) ще си имам ли главоболия ако ги сложа или да ги продавам и да си поръчам други ? За Д15Б2 модела излиза ZFR6FIX-11 (тази шестица в модела какво значи) и ще повлияе ли разликата ?Благодаря ви предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #2 Отговорено 21 Юли, 2008 стига бе хора...не може никой да няма представа...не бъдете скромни Разбрах шестицата какво значи, но така и не намерих в линковете на колегата De Puta Madre кои точно модел е за Д15Б2...изчетох и цялата му тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 21 Юли, 2008 Тази цифра е топлинното число на свеща . Относно двата двигателя B2 и B7 -еднакви са, като единствената им разлика е в инжекционите . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове