Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги имам проблемче имам спортен коносовиден филтар JR чисто нов слагам си го колата на гас работи идеално но на бенц като я нацепя на 5000 оборота забива се едно е на прекасвач забравих на напиша че мотора е Д13Б2 и когато махна плочката на газовото колата си варви идеално на бензин някой знаели защо се полочава този ефект и то само при спортния филтар с стандартния нищо и няма на гас и на бензин.Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сигурно трябва да ти се регулира карбуратора, понеже спортния филтър пуска доста повече въздух и бензина не стига....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сигурно трябва да ти се регулира карбуратора, понеже спортния филтър пуска доста повече въздух и бензина не стига....

Мммммммммм според мен нетрябва защото когато махна плочката на газовото колата варви идеално с спортния силтар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сигурно трябва да ти се регулира карбуратора, понеже спортния филтър пуска доста повече въздух и бензина не стига....

Няма нужда, защото като преминава въздух през дифузьора се образува 'място' с по-ниско налягане и бензина от поплавковата камера сам си преминава към нея, защото при него е по-високо налягането. Като премине повече въздух "мястото" ще стане с още по-ниско налягане, и следователно ще смукне повечко бензинец. На мен ми се върти нещо покрай ускорителната помпа с тоя симптом умиране над 5000, но какво общо може да има това със плочката за газовото ... нямам си на идея. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сигурно трябва да ти се регулира карбуратора, понеже спортния филтър пуска доста повече въздух и бензина не стига....

Няма нужда, защото като преминава въздух през дифузьора се образува 'място' с по-ниско налягане и бензина от поплавковата камера сам си преминава към нея, защото при него е по-високо налягането. Като премине повече въздух "мястото" ще стане с още по-ниско налягане, и следователно ще смукне повечко бензинец. На мен ми се върти нещо покрай ускорителната помпа с тоя симптом умиране над 5000, но какво общо може да има това със плочката за газовото ... нямам си на идея. :lol:
Плочката на газовото стеснява отвора на карба явно зима по малко въздох но защо това забиване се получава само когато карам на бензин според мен би трябвало и на гас пак да прави така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Явно за различни плочки говорим...

Аз под плочка на газовото разбирам, че се нарича нещото, което е в изпарителя, и което го нагрява водата от охлаждащата система на двигателя, за да може газта от течно да се превърне в газообразно състояние и тогава да се отвежда към всмукателната система ...

 

Иначе за стесняването на отвора за въздуха съм виждал възможно най-интересни изпълнения, като точките ми обра свален въздушен филтър и под него тръбата увита с изолирбанд за да се запуши половината отвор... :lol:

Не разбирам много от газови уредби, но предполагам, че за да работи добре на газ двигателя трябва да е малко по-богатичка сместа и затва така скопяват въздуха.

 

В твоя случай просто като караш на бензин със сложена "плочка" ти е ограничен потока на въздух и ти се преобогатява сместа, за това така става. :huh:

Както казах - не разбирам от газища и метани, но за бензин важи едно много важно правило, състоящо се от две части :

Бедна смес -> лошо ;

богата смес -> пак лошо. ;)

 

Може да има някакви колебания до определен процент да речем, но когато вече стане "пре-" сместа - двигателя не работи като хората.

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...