M.R.Tuning 0 #1 Публикувано 18 Юли, 2008 Здравейте колеги имам проблемче имам спортен коносовиден филтар JR чисто нов слагам си го колата на гас работи идеално но на бенц като я нацепя на 5000 оборота забива се едно е на прекасвач забравих на напиша че мотора е Д13Б2 и когато махна плочката на газовото колата си варви идеално на бензин някой знаели защо се полочава този ефект и то само при спортния филтар с стандартния нищо и няма на гас и на бензин.Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 20 Юли, 2008 сигурно трябва да ти се регулира карбуратора, понеже спортния филтър пуска доста повече въздух и бензина не стига.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.R.Tuning 0 #3 Отговорено 20 Юли, 2008 сигурно трябва да ти се регулира карбуратора, понеже спортния филтър пуска доста повече въздух и бензина не стига....Мммммммммм според мен нетрябва защото когато махна плочката на газовото колата варви идеално с спортния силтар Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #4 Отговорено 20 Юли, 2008 сигурно трябва да ти се регулира карбуратора, понеже спортния филтър пуска доста повече въздух и бензина не стига....Няма нужда, защото като преминава въздух през дифузьора се образува 'място' с по-ниско налягане и бензина от поплавковата камера сам си преминава към нея, защото при него е по-високо налягането. Като премине повече въздух "мястото" ще стане с още по-ниско налягане, и следователно ще смукне повечко бензинец. На мен ми се върти нещо покрай ускорителната помпа с тоя симптом умиране над 5000, но какво общо може да има това със плочката за газовото ... нямам си на идея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.R.Tuning 0 #5 Отговорено 20 Юли, 2008 сигурно трябва да ти се регулира карбуратора, понеже спортния филтър пуска доста повече въздух и бензина не стига....Няма нужда, защото като преминава въздух през дифузьора се образува 'място' с по-ниско налягане и бензина от поплавковата камера сам си преминава към нея, защото при него е по-високо налягането. Като премине повече въздух "мястото" ще стане с още по-ниско налягане, и следователно ще смукне повечко бензинец. На мен ми се върти нещо покрай ускорителната помпа с тоя симптом умиране над 5000, но какво общо може да има това със плочката за газовото ... нямам си на идея. Плочката на газовото стеснява отвора на карба явно зима по малко въздох но защо това забиване се получава само когато карам на бензин според мен би трябвало и на гас пак да прави така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #6 Отговорено 20 Юли, 2008 (Редактирано) Явно за различни плочки говорим... Аз под плочка на газовото разбирам, че се нарича нещото, което е в изпарителя, и което го нагрява водата от охлаждащата система на двигателя, за да може газта от течно да се превърне в газообразно състояние и тогава да се отвежда към всмукателната система ... Иначе за стесняването на отвора за въздуха съм виждал възможно най-интересни изпълнения, като точките ми обра свален въздушен филтър и под него тръбата увита с изолирбанд за да се запуши половината отвор... Не разбирам много от газови уредби, но предполагам, че за да работи добре на газ двигателя трябва да е малко по-богатичка сместа и затва така скопяват въздуха. В твоя случай просто като караш на бензин със сложена "плочка" ти е ограничен потока на въздух и ти се преобогатява сместа, за това така става. Както казах - не разбирам от газища и метани, но за бензин важи едно много важно правило, състоящо се от две части : Бедна смес -> лошо ; богата смес -> пак лошо. Може да има някакви колебания до определен процент да речем, но когато вече стане "пре-" сместа - двигателя не работи като хората. Редактирано 20 Юли, 2008 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове