Jump to content
rocnogap

Изпускателна система ?

Recommended Posts

Колеги интересува ме каква разлика има между двата вида защо има разлика в цената и впечатленията ви от тях ? Става вапрос за http://pmconsult-bg.com/index.htm модели 4-2-1 за Д-серия ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото знам полираните по добре отвеждат газовете и им трябва термо лента задължително защото в коша става сахара :)а керамичните нямат нужда от термолента и мисля че са малко по тежки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото знам полираните по добре отвеждат газовете и им трябва термо лента задължително защото в коша става сахара :)а керамичните нямат нужда от термолента и мисля че са малко по тежки

Благодаря , очаквам и други мнения ! мерси !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И двете си имат плюсове и минуси - керамичните са по-груби от вътре, имат повече препядствия така да се каже и тежат повече, но за сметка на това са по-дебели и нямат нужда от изолационна лента. Полираните пък са по-гладки, имат по-ниско въздушно съпротивление, но пък са по-тънки и се нагряват много по-лесно, т.е. отнемат от температурата на изходящите газове. Лентата се слага не защото в коша става сахара, а за да се запази високата температура на газовете. По-висока температура -> по-бързо брауново движение -> по-бързо извеждане през изпускателната система. :)

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете си имат плюсове и минуси - керамичните са по-груби от вътре, имат повече препядствия така да се каже и тежат повече, но за сметка на това са по-дебели и нямат нужда от изолационна лента. Полираните пък са по-гладки, имат по-ниско въздушно съпротивление, но пък са по-тънки и се нагряват много по-лесно, т.е. отнемат от температурата на изходящите газове. Лентата се слага не защото в коша става сахара, а за да се запази високата температура на газовете. По-висока температура -> по-бързо брауново движение -> по-бързо извеждане през изпускателната система. :)

лентата се слага поради по бързото извеждане и сахарата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз съм с полирани 4-2-1 и съм много доволен. двойно увити са стермо лента и колко и да работи колта после мога да си хвана колектора с гола ръка. значително се подобри динамиката на автомобиля в по ниските обороти и според мен инвестицията изяло си заслужаваше.поздрави.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз съм с полирани 4-2-1 и съм много доволен. двойно увити са стермо лента и колко и да работи колта после мога да си хвана колектора с гола ръка. значително се подобри динамиката на автомобиля в по ниските обороти и според мен инвестицията изяло си заслужаваше.поздрави.:)

Колека а при високите никаква промяна ли не се наблюдава ? и като казваш ниските от до ? ~ - разбирасе. Мерси !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбирай до 6000 максимум дори е много :) но по принцип кривата им е за от 2000 до около 5000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами при моя двигател Д16У8 имаше едно колебания на оборотите между 2 и 3000,което впоследствие изчезна и колата ускорява доста по добре в диапазона от 2000 до 4-5000.във високите не усетих промяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4-2-1 повишават мощността в средните обороти, а 4-1 в високите. Това е основната разлика между двата вида...зависи какво и къде се търси :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4-2-1 повишават мощността в средните обороти, а 4-1 в високите. Това е основната разлика между двата вида...зависи какво и къде се търси :lol:

а пробвал ли си и двата вида ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4-2-1 повишават мощността в средните обороти, а 4-1 в високите. Това е основната разлика между двата вида...зависи какво и къде се търси :huh:

Не баш ... просто ефекта от 4-2-1 е в по-широк диапазон от обороти и не се усеща чак толкова повишението ... докато 4-1 се смятат строго за конкретни обороти (най-често за високи ги слагат :lol:) и увеличават мощността с малко по-висок процент. Горе-долу същото е както и при всмукателните колектори : по-дългите рънъри имат ефект в ниските обороти, по-късите - във високите. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не ми се пускаше нова тема реших да използвам тази на колегата. Моля да бъда извинен ако има нещоГледах на две места за цени и т.н и на едното място ми предложиха атрактивна оферта (от гледна точка на цената) да ми направят цяла генерация на 55 мм с някакви "алуминизирани " тръби които не ръждясват за 500 - 600 лв . Това от край до край с колектори 4-2-1. Та искам да питам дали си заслужава да спестя 400-500 лв или направо да си взимам полирани колектори които маи са от неръждавеика и трабите и те пак да са от неръждавеика. И другия ми въпрос е дали някои знае на колко мм е добре да е генерацията щото едни ми викат на 63 мм е много за атмосферка по добре на 55 мм а пък на мен се ми се струва че е по добре на 63 мм в смисъл с кое "ф" ще е по добър ефекта било то дори и разликата да не е осезаема.Става въпрос за 2.0 литров мотор ако има някакво значение (за колата от аватара)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

ако има някав сериозен тунинг може за 63мм но ако няма по добре 55,аз имах прелюд 4та ген но със същия моъор и си направих такава на 55 :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

 

Мерси за отговорите. Няма да е зле и още някои да се изкаже по въпроса. :) Редактирано от RikoV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се че пиша в темата но имам само едно въпросче и то сходно с тва което обсъждате :Dзначи моите колектори оригиналните като ги гледам май са 4-1 ?! това така ли е? което май значи че като ги сменям пак ще трябва да сложа 4-1.пък и на мен повече ми допада идеята да има разлика от 4-5 до 7000 оборота от колкото на ниски :D нали при 4-1 така стоят нещата ?и към колегата nonamed : колега в сайта не намерих 4-1 колектори за D серията, съответно и цени нямаако не ти е проблем да ми драснеш едно ЛС да ме ориентираш за колко кеш става дума. предполагам колкото 4-2-1 ама все пак :D10х предварително :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...