Jump to content
RAKIM

Нереално ускорение за АКОРД 2.0?

Recommended Posts

Здравейте,нов съм във форума наскоро си взех акорд 2.0, 1994г.Има и газ.Когато работи на газ оборотите се колебаят дори изгася,но това се регулира да кажем.Притеснява ме ускорението и :thumbs1: На газ на 2ра при 7 000 оборота километража е на 100км.Всеки ми казва че за този двигател,колата без проблеми трябва да ускорява до 120км на 2ра предавка ?! Помислих че може да е от газта,превклиучвам на бензин давам пълна газ(цедя е до край на първа)и след 5 000 оборота на втора взима да се дави!??На бензин при пълно ускорение върви по зле от колкото на газ :D Иначе няма никакви шумове по двигателя,никакви течове нищо...Звукът е перфектен,а това уж разбирачи хора га казват.Не съм голям разбирач по колите,тепърва навлизам и се извинявам ако съм се изразил неправилно,но ако някой може нещо да ме посъветва му благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest UniCorn

Първо да ти кажа добре дошъл :thumbs1:Не слушай тези дето ти казват, че на 2-ра трябва да правиш 120 км, за да не влизаш в бокса скоро.Дори и 100 км са на ръба. Имай предвид, че когато си на газ нямаш прекъсвач на критичните обороти и може да стане някоя беля.За сравнение, аз съм с прелюд 2.0 мотор и прекъсвача на втора ми е на 95 км/ч, така че прави си изводи и умната, че поддръжката на акорда не е от най-евтините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом на 2-ра, при 7k оборота се движиш със 100км/ч, ако ще и на метанол да караш пак при тези обороти ще се движиш с тази скорост, това е така защото предавателните числа на предавките в скоростната кутия са фиксирани. Тая работа с вървежа на бензин можеби е свързана с бенз. филтър, запушени инжектори или нещо друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tazzz

И от мен един глас че е нормално, майка ми има същия във вторник го тестрах, 100 на втора даже може би 95 е лимита, споко нямаш проблем :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич не се тревожи на всяка кола има различно предавателно число на отделните скорости.и 80 да ти е лимита пак е нормално дето се вика.щом ти сваршват оборотите няма на каде.има и със далги предавки коли и със къси обикновенно се регулират спорет конете.колкото пове4е коне толкова по дълги предавки няма смисъл на 2 да ти е 120 ще имаш дупка между 1 и 2 освен ако нямаш 200коня.вси4ко е из4ислено.друг е въпроса ако на теб не ти пасва.някои са свикнали на каси предавки и ги дразнят дългите а други обратно.затова има различни марки за всеки по нещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич карай си колата и недей да слушаш глупостите на тия "разбирачи", пък и освен това не мисля че Акорда за който става въпрос може да направи повече от 100 км. на втора, аз карам по-новия модел от 98 до 02(2000куб.Vtec, колата работи и е работила само на бензин) и мога да ти кажа че съм пробвал колко прави на всяка една от предавките, на 2ра прекъсвача се включва на 7600об.-100км/ч.Така че споко, колата ти е ОК! :stupid:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само се успокой и не преживявай такива сресове, всичко ти е фитка с колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

моя е акорд 94 , 2.0 - 131 к.с. - само на безнин (което няма никакво значение за мкас. скорст, а за времето което се постига, защото както казаха колегите макс. скорост при различните предваки зависи от предавателнтото отношение на скоростната кутия) на 2-ра - 95 км/ч (100 с малко фантазия и много обороти :stupid: )Колегите вече те посъвтваха - на газ нямаш прекъсвач - внимавай !лично мойте впчетления - на втора е мудна за сметка на 3-та. И като цяло нашето моделче е малко по-мудно .,. за сметка на разхода :)Разбирачите ги прати да си погледнат скростомера - явно е грешен - това единствения вариант да вдигат 120 - (за 6 г. англичнака съм чувал , че вдига 115 .. но не съм пробвал лично... но както казахме горе - предвателни отношеия .. това е)

Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много са съветите и мненията ви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що бре, моята гондола на 2-ра прави 115, на 3-та 175......ама е автоматик и това е на "спортен режим" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама ти нямаш ли само 4 скорости :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При слагане на обикновена газова майсторите блокират всмукателя за въздух отпред и смуче само от едно място наи вероятно само откъдето идва топлия въздух.Товаго правят защото за изпарителя трябва постоянен дебит от въздух който ако работи на бенз се променя в различните режими на работа. Тазатова не върви на бенз защото не и стига въздух. Виждам че темата е стара но пиша защото някои може да търси инфо и за напред

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Io6o F18 е напълно прав като дурпа студен въздух изгасва затова го запушват отвора, и го режат да зима от двигателя топъл въздух, мойта корса като и набивах ръчка на бензин, направо забиваше муцуната, смених ваздушен филтар и веднага са опрай, а само едно щи кажа оправяй докат е време, защото корсата гаснеше, обарнах на бензин давеше се и накрая на аспарухов мост ми изгармя междинно гърне немога да ти опиша колко бях шокиран се едно стана дупка в купето, опрай центровката на газовото смени ваздушния филтар, ругай добавка в бензин карай малко на бензин трябва да се пооправи !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,нов съм във форума наскоро си взех акорд 2.0, 1994г.Има и газ.Когато работи на газ оборотите се колебаят дори изгася,но това се регулира да кажем.Притеснява ме ускорението и :dry: На газ на 2ра при 7 000 оборота километража е на 100км.Всеки ми казва че за този двигател,колата без проблеми трябва да ускорява до 120км на 2ра предавка ?! Помислих че може да е от газта,превклиучвам на бензин давам пълна газ(цедя е до край на първа)и след 5 000 оборота на втора взима да се дави!??На бензин при пълно ускорение върви по зле от колкото на газ :( Иначе няма никакви шумове по двигателя,никакви течове нищо...Звукът е перфектен,а това уж разбирачи хора га казват.Не съм голям разбирач по колите,тепърва навлизам и се извинявам ако съм се изразил неправилно,но ако някой може нещо да ме посъветва му благодаря

Здравей! Нямам Хонда, но тъй като въпроса ти е чисто технически ще се опитам да ти отговоря. Не бъркай обороти и ускорение - това са съвсем различни неща. Ускорението е времето за което колата променя скоростта си и макар на пръв поглед да има връзка с оборотите, които от своя страна са свързани със скоростта, оборотите сами по себе си не са показател за ускорение (повечето автомобили са с диапазон на оборотите между 800-8000, но това не значи че имат еднакво ускорение ). Относно максималната скорост която може да постигне колата на дадена предавка мога да кажа, че това също не е от особено значение за теб ( предавателните отношения се изчисляват от фирмите според двигателя, купето и разни динамични, икономични и др. характеристики ). Та в твоя случай при конкретното предавателно отношение на 2-ра предавка имаме 100км/ч при 7 000 оборота, което означава че за всеки 1 км/ч двигателя прави 70 оборота и лесно можем да изчислим, че за да вдигенш въпросните 120 км/ч е необходимо двигателя да прави 120х70=8 400 об/мин. Мисля че ще му е доста трудно ( даже невъзможно ) и още по-безмислено да достига въпросните показатели. Ако искаш да постигнеш максимално ускорение трябва да се движиш в диапазона 2 000-4 000 оборота където е максималният въртящ момент на твоя двигател и за да постигнеш това просто трябва да сменяш предавките при достигането на въпросните 4000 оборота. За газта мога да ти кажа само че ако не става въпрос за газов инжекцион е нормално оборотите да се менят в някакъв диапазон, защото не се командват директно от компютъра на двигателя и съответно няма как бъдат стабилизирани. От друга страна не знам в какъв диапазон се отклоняват въпросните обороти и ако е по-голям от 100 тина оборота, мисля че има някакъв проблем наистина за което можеш да се обърнеш към стотиците газаджии докато намериш тези които ще ти решат проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, виждам че въпреки наличното волво си явно начинаещ фен на хонда, но ще направя една лека корекция на мнението ти.За да имаш максимално ускорение може да сменяш предавките на 4000 оборота на някой бавнооборотен дизелов автомобил, но при хонда че и при други бензинови автомобили не е така. Какво ли ще кажат хората, които карат ВТЕК и същинското "тръгване" на колата започва от.........5600 оборота нагоре, когато отваря прословутия ВТЕК?Предавките е добре да се сменят не при максималния въртящ момент, а при максималната МОЩНОСТ на автомобила, а тя е в рамките на 5500-7000 оборота в зависимост от марката и вида на колата, като средно при хондите е около 6000-6500

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...