Jump to content
Phillip

турбо имали почва у хонда

Recommended Posts

преди няколко дни се замислих защто не се пробвам да направя турбо конвенция на моята хонда 1.5 сивик бях чел някъде че са направили такава на 1.5 сток и са я надули на 1.5 бара с стандартната карантия вътре и издаржала на тва налягане и почнах да се ровя намерих чисто нов турбо кит пален комплекта от интерколера до последните скобички за маркучите и на цена 800 кинта без монтажа струва ли си според вас колеги :ebanjeee:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NASAKOTO.YAKATA

800 гроша са много според мен за турбо конвеНЦия на 1.5 бара. По добре си купи един бояджийски компресор за 150лв на 7 бара от Бриколаж. Първо трябва да включиш на 1-ва, дърпаш ръчната (идеята е да е застопорен коляновият вал). След това увеличаваш налягането плавно от редуцир вентила и воала: имаме д15 на 1.5 бара със сток карантии :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest STANCHO 1

Колега ако за 800 лева се слагаше турбо и всичко е ок това означава че 85-90 процента от хората щяха да са с турбо хонди.Насакото ти сцепи направо :lol::) и аз съм сагласен с теб че така може да се надуе стоковица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PoweRG

1,5 бара сток карантия ? Е на тва му се вика самоубиец. Доколкото съм чел всичко над 0,8 и биелките стават като солетки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,5 бара сток карантия ? Е на тва му се вика самоубиец. Доколкото съм чел всичко над 0,8 и биелките стават като солетки.

незнам колега за биелите но според мен е по опасно да буталата да не станат на дупки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
@Phillip Баце ти пръв почна да се шегуваш, що се пениш толкова. Ако беше се подготвил малко преди да пуснеш тема нямаше да те почнат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

....градски ако ходиш на седмичните срещи питай Митака да ти обясни някой неща за турбото той си подготвя колата за :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Phillip Баце ти пръв почна да се шегуваш, що се пениш толкова. Ако беше се подготвил малко преди да пуснеш тема нямаше да те почнат

за кое по точно се пошегувах че не ми стана ясно питам и събирам информация и щте действам не си чеша езика само!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest street_force

ми чипване на еку 250 лв дщзи 250 лв чашкиз а дюзи ако са от супра 40 лв и 50 лв за монтаж хубаво всики части а кат слоиш 800 900 лв за монтаж и още 200 300 за непредвидени разходи и кво стана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен за по-малко от 4 бона не може да се направи нищо разумно. Както каза колегата street force има доста "дребни" неща без които не може и именно те са способни дори да удвоят бюджета. В този ред на мисли каквато и сметка да си направим предварително тя винаги ще излиза невярна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига мечтахте .... турбо конверсиите са за хора с време и пари . Иначе има да си седиш без кола повече отколкото да караш . И да ... турбо направено що годе сносно ще ти струва повече от колата :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей колеги,кво го емнахте човека,дайте му съвет :lol: !

преди няколко дни се замислих защто не се пробвам да направя турбо конвенция на моята хонда 1.5 сивик бях чел някъде че са направили такава

Добре дошъл колега!Според мен трябва да използваш търсачката на форума,там има много инфо което ще ти е полезно.Турбо Хонди бол.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за биелите не сам наясно явно са рехави щтом така реагирате но разглеждах с ибеи но при доставка до сащинтерколер всички турбо патища скоби бул оф клапан уесгеит колектори изпускателни турбо гарет т3 вси4ко общто 599 долара за електрониката ми казаха че в плевен могат да свършат работата на сностни цениДо тук добре с кинтите, но нали се сещаш, че доставката до БГ + мито + разходи по освобождаване на стоката от митница + ДДС ще ти излезе още толкова. Другото което казаха колегите преди мен са разходи по електроника и монтажа, а и непредвидените разходи стават доста. Колата ти не се знае на колко реални километри е и как е карана и поддържана преди теб, може да се наложи да сменяш и "карантията" дори и да е със сток такава, но поне нова. Я по-добре си смени колата :P П.П. Съвет: Идвай на срещите и питай, ще ти бъде отговорено, а после пускай теми ако не можем ние да ти дадем отговор :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен за по-малко от 4 бона не може да се направи нищо разумно. Както каза колегата street force има доста "дребни" неща без които не може и именно те са способни дори да удвоят бюджета. В този ред на мисли каквато и сметка да си направим предварително тя винаги ще излиза невярна.

дотук добре кои са по точно тия дребни нещта заштото аз мисля че говоря за пйлен комплекта бе електрониката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Стига мечтахте .... турбо конверсиите са за хора с време и пари . Иначе има да си седиш без кола повече отколкото да караш . И да ... турбо направено що годе сносно ще ти струва повече от колата :lol:

сега чеки малко пйрво от каде знаеш че нямам пари и време че говориш така и второкое според теб е щто годе сностно требе да стане 400+++ на тва ли му викаша сностно и колко коли си турбинирал че знаеш цената или само си чувал ? Редактирано от Phillip

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей колеги,кво го емнахте човека,дайте му съвет :lol: !

преди няколко дни се замислих защто не се пробвам да направя турбо конвенция на моята хонда 1.5 сивик бях чел някъде че са направили такава

Добре дошъл колега!Според мен трябва да използваш търсачката на форума,там има много инфо което ще ти е полезно.Турбо Хонди бол.
точно заради това писах защтото мисля че тук има хора които са доста в час с нещтата а не само да ми казват че тва не ставало онова неставало!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

почвай е и ще разбереш каде са проблемите ....с много питане няма да стане :lol: ама и малко странен мотор си решил да правиш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я даи инфо кво съдържа тоя кит дет си си го харесал да ти кажа веднага кво липсва ( оделно че едно е да поръчаш ксенон дет тежи 1 кило и е малка кутия друго е цял кит дето си е поне 25 кила и е голем кашон )

да така е че има разлика в теглото но цената до 18 кг е една 30 долара ето и инфото http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Stage-2-T3-...p3286.m14.l1318 без тръбите и меките връзки които щте се порачат отделно за 40 долара

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я даи инфо кво съдържа тоя кит дет си си го харесал да ти кажа веднага кво липсва ( оделно че едно е да поръчаш ксенон дет тежи 1 кило и е малка кутия друго е цял кит дето си е поне 25 кила и е голем кашон )

да така е че има разлика в теглото но цената до 18 кг е една 30 долара ето и инфото http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Stage-2-T3-...p3286.m14.l1318 без тръбите и меките връзки които щте се порачат отделно за 40 долара
главните неща ги има ама вакумчета щуцери и тн не ги виждам на снимката също не се вижда и геит независимо чее описан маслената линия не е просто един маркуч нали знаеш сваля се смукателния колектор за да се завие един спецялно направен троиник оделно че се сваля картер носи се да се дупчи и ще 1500 неща дет ще излезнат
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Phillip

главните неща ги има ама вакумчета щуцери и тн не ги виждам на снимката също не се вижда и геит независимо чее описан маслената линия не е просто един маркуч нали знаеш сваля се смукателния колектор за да се завие един спецялно направен троиник оделно че се сваля картер носи се да се дупчи и ще 1500 неща дет ще излезнатми за дупките и щтуцерите няма да имам проблеми защтото работя в машинистроителна фирма и тук и необходимото уборудване благодаря за саветите оттук нататак шпчвам да деиствам и щте видя накрая колко щте ми излезне точно :ranting:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,5 бара сток карантия ? Е на тва му се вика самоубиец. Доколкото съм чел всичко над 0,8 и биелките стават като солетки.

незнам колега за биелите но според мен е по опасно да буталата да не станат на дупки
колкега ти виждал ли си биелите на хонда ???? не си ми знаич стават на сдолетки на 0.8 след около 20 км иначе бате кажи каде са тия китове по 800 кинта да си купувам направо оттам и да ги монтърам вместо да се мъча да ги правя другото което се сещаш че освен кита има още 50 неща дет се правят 1вото от което е електрониката демек събери си още 1700 лв и мое да си я направиш турбо
Историята помни 450WHP със стандартни бутала и биели, но електрониката... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрвейте колеги,

може да сам банален с въпроса който ще задам /тои беше зададен/, но има кит и за 772$ + 79$ доставкав eBay тук

Та въпроса ми е следния: Може ли този кит да се сложи на сивик '97 /англичанка/ 1.5 Vtec мотор.

Fits the following vehicles with specified engine:

 

Any vehicle running a D15/D16 swap (Civic, Integra, CRX, Accord, Del Sol etc)

USDM D-Series Engines

1986-1989 Acura Integra D16

1988-1991 Honda Civic DX

1988-1991 Honda Civic LX

1988-1991 Honda Civic Si

1988-1991 Honda Civic EX

1988-1991 Honda Civic HF

1988-1991 Honda Civic CRX Si

1992-1995 Honda Civic DX

1992-1995 Honda Civic LX

1992-1995 Honda Civic CX

1992-1995 Honda Civic EX

1992-1995 Honda Civic Si

1992-1995 Honda Del Sol Si

1996-1997 Honda Del Sol S

1996-2000 Honda Civic DX

1996-2000 Honda Civic LX

1996-2000 Honda Civic CX

1996-2000 Honda Civic EX

1996-2000 Honda Civic HF

 

1988-1991 Honda Civic Si, CRX Si, Civic Wagon RT4WD

1990-1991 Honda Civic EX Sedan

1988-1995 Honda Civic Shuttle RT4WD (UK/Europe/Asia/AU/NZ)

1989-1996 Rover 216/416 GSi (UK/Europe)

1988-1995 Models in South Africa

Ballade SH4 and SR4 (D16A7 / EE4)

1988-1995 Civic/CRX/Concerto (UK/Europe/Australia)

1990-1995 Rover 216/416 Gti (UK/Europe)

1988-1991 Concerto (UK/Europe)

1988-1991 CRX 1.6i-16 (UK/Europe/South Africa)

1988-1991 Civic 1.6i-16 (UK/Europe/South Africa)

1989-1996 Rover 216/416 GTi (UK/Europe)

1992-1995 Civic Si (Peruvian version)

2005-2007 Honda Civic Vti-L/ Vti (Singapore)

2001-2005 Honda Civic (Europe)

1995-1997 Honda Civic MB1 LS (UK/Europe)

1996-2000 EK1 Civic CXi,GL,GLi (Australia)

1998 EK4 Civic ES (Turkey)

1996-2000 Honda Civic HX

1996 Honda Civic EX (sedan Peruvian version)

1996-2000 VTi (Phils. & NZ)

1999 Honda Civic Special Edition - SE (Canada)

1999-2000 Honda Civic SE 1.6 Vtec (UK)

1997-1998 Honda Civic EX Sedan

1996-1998 Honda Civic EX Coupe

1996-2000 Honda Civic SI (Canada Only)

1997-2000 Acura 1.6EL (Canada Only)

1996-1997 Honda Del Sol Si

1996-2000 Honda Ballade, Venezuela and Civic in South Africa

1988-1992 Honda CRX (European Market)

1991-1992 Honda Civic Si

1992-1995 Honda Civic EX, EX-V and SI

1992-1995 Honda Civic ESi (European Market)

1993-1995 Honda Del Sol Si (only USDM)

1993-1995 Honda Del Sol ESi (European)

1994-1995 Civic Coupe (EJ1) 1.6i Esi European

 

P.S-> Какво те притеснява? Само дето с цял Кит за 800 usd ще зи съсипеш колата за отрицателно време :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...