Jump to content
murdera

Резонантно гърне вместо катализатор

Recommended Posts

Колеги,някой замервал ли е как е ускорението 0-100 след подобна смяна,защото намерих 1 сайт,в който беше тествана хонда црх 1.6 124хп и смъкна 0.9сек при заменяне на катализатора с резонантно гърне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на ЦРХ и 4 г сивик има много ефект, ти на Прелюд ли искаш да го направиш? Гледам в подписа имаш такава кола ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда,по-натам ще сменям цялата генерация ,с по-голяма,че тази в момента е 45мм.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промяна че има има, дали е чак секунда не вярвам ( ако катализатора е бил запушен може ;) )С цяла генарация и премахване на катализатора може и да се стигне до 0.9 сек, но за Прелюд не съм убеден. Не съм сигурен как върви на Прелюда отдолу гърнето, на Сивик и ЦРХ се вътри доста и оттам при смяна с права генерация става лудница, а звука е незаменим ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май не се въртят много тръбите

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ще ти качи 1-3 конски сили най-много, но за сметка на това един ден всички ще си караме колите с болни дробове и астма. Аз лично вече съм поел на там и всеки път побеснявам когато някой тръгне да си маха ката, защото може и да тръгне повече ..ама може и да не тръгне. Ако искаш да правиш нещо, вземи генерация от началото до края със спортен кат на магнафлоу (55-65мм) + К&Н филтър. Тогава може и да има смисъл.

Редактирано от xtuners

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest murdera

за сега няма да го махам,ще сменям колектор,гърне и 63мм тръби,и вместо катализатор мисля да сложа рез. тръба :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След замяната на CAT-а с резонатор на моята 5 ген. не усетих почти никаква разлика освен малко по-злобният звук. Катализатора ми беше абсолютно здрав и донякъде съжалявам, че го махнах, но излязох с 60 лева отгоре, които ще ми послужат за утеха :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при може ли би е тръгнал,като карам на 2ра и задържа газта до 4500-5000 и като я пусна колата почва да тресе,сменил съм 2 горивни филтри,слагах STP ,няма от какво друго така да прави....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Alexandro

Аз не че оправдавам махането на катализатора, но е много тъпо че Закона за местните данъци и такси не предвижда данъчни облекчения за коли над 75 kW :unsure: . В тоя ред на мисли защо да не си продам катализатора за 50-100 лв.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това сигурно ми е най-омразната тема, и съм писал сигурно във всички такива теми последната почти 1 година. Подкрепям напълно мнението на xtuners ... махал съм си временно катализатора, точно с експериментаторска цел, подобрението е почти никакво ... при здрав катализатор, просто няма да се усети никаква разлика в ежедневното каране, освен по-тежкия въздух, който излиза от ауспуха и скапва всичко живо ...случвало ми се е да бъда в държави в които повечето коли са с катализатори и двигателите им не димят ... амиии колкото и да ми е жално ... въздуха е 5 пъти по лесен за дишане, сякаш някой ми закача втори комплект бели дробове ...и така, всеки който все пак реши да си задържи катализатора, показва едно голямо желание да живее в държава с по-добри условия за живот ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gan_san

Момчета ще се радвам ако повече хора мислят като вас, но на този етап аз не съм един от тях. Предлагам повече да не "променяме" темата на човека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, за да бъде по темата: Хайде да се разбереме някоя вечер след 11-12 да се срещнеме на билата на бул. България и да се изрежеме от единия светофар до другия, за да ви убедя, че моята кола на 140 коня с катализатор не върви по-зле от вашите с махнат катализатор и да приключиме с митовете един път за винаги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично очаквам като махна катализатора,за сметка на рез.гърне+63мм тръби+спортен колектор+спортен ауспух да вдигна поне 25хп,спортният филтър го имам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

25 коня ми се струва твърде оптимистично, но все пак успех :ebanjeee:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а аз лично си мисля ,че след като смениш всичко което си написал ще имаш нова генерация, нов колектор доста шумна кола, и дай боже малко по бърза от сега :ebanjeee:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че ефекта с повишената мощност идва повече от смянатана генерацията, а не толкова от махане на катализатора. Мисля че ако бяха малко по-популярни (като цена не знам как са) спортните катализатори, повечето хора биха заделили тази сума за поставянето му

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз на моя рекс,който е с Д16З5 мотор му махнах катализатора, слогжих резонаторно гърне, сложих задно спортно гърне, смених тръбите в момента новите са ми с вътрешен диаметър 50 мм. , сложих спортни колектори, сложих и интеик със спортен филтър и колата направо хвръкна:lol: по принцип ефекта се усети още с тръбите и резонатора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а как мога да разбера дали ми е заминал ката,само по миризмата ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а как мога да разбера дали ми е заминал ката,само по миризмата ли?

Не е трудно да го свалиш и да му хвърлиш един поглед отвътре. Ако няма "отчупвания" би трябвало да е здрав и няма да ти спъва колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest murdera

колеги,да не пускам нова тема,ще питам тук: Евентуално по-натам ако реша да сложа турбо,какво още ще ми трябва освен интеркулър,тръби,ECU,турбина,колектор за турбината.Да кажем нещо от рода на 0.3-0.4 бара налягане.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gan_san

колеги,да не пускам нова тема,ще питам тук: Евентуално по-натам ако реша да сложа турбо,какво още ще ми трябва освен интеркулър,тръби,ECU,турбина,колектор за турбината.Да кажем нещо от рода на 0.3-0.4 бара налягане.....

Май трябваше да си пуснеш нова тема, а по-лесно и бързо може да стане чрез търсачката :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...