manniakk 22 #1 Публикувано 9 Юли, 2008 Интересува ме температурния датчик на сивик 6г. при каква температура какво съпротивление дава. Този дет и на тръбата на всмукателния колектор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 10 Юли, 2008 5кΩ - 0 градуса1кΩ - 40 градуса0.5кΩ - 80 градуса0.4кΩ - 100 градуса0.1кΩ - 120 градусаИмайте предвид че стойностите са приблизителни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #3 Отговорено 10 Юли, 2008 (Редактирано) мойта показва около 65градуса (0.80к. ома)..... като беше тръгнала да изстива вече Редактирано 10 Юли, 2008 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #4 Отговорено 10 Юли, 2008 Правиш си малко диалог със себе си, но инфото е полезно Предполагам датчика е еднакъв за повечето D серия? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest manniakk #5 Отговорено 10 Юли, 2008 ами това го вадих от сервизната книжка за 96-00 сивик, но предполагам че е еднакъв на д серията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest manniakk #6 Отговорено 11 Юли, 2008 Чакай сега. Ние говорим за температура на входящия въздух. ти може да имаш такъв на колонката но не и на таблото. Тия уреди на колонката нямат ли някакъв вид калибриране? Според мен не е от датчика а самите уреди отчитат грешно сигнала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #7 Отговорено 11 Юли, 2008 опа..... сори наистина не съм разбрал че става въпрос за температурата на входящия въздух....... а въпреки всичко ако нямат някакъв вид калиброване какво мога да направя (като изключим изхвърлянето им на буклука) , аз си мислех че не показват вярно защото използвам оригиналния датчик на колата а не този който дойде в комплекта ( възможно ли е ако сменя датчика да се оправи....) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #8 Отговорено 11 Юли, 2008 Извинявам се за оффтопик-а , но да кажа че 1000 оборота си е много разлика . Моя оборотомер показва точно .... или поне не лъже с повече от 50 оборота . Проверено . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #9 Отговорено 11 Юли, 2008 опа..... сори наистина не съм разбрал че става въпрос за температурата на входящия въздух....... а въпреки всичко ако нямат някакъв вид калиброване какво мога да направя (като изключим изхвърлянето им на буклука) , аз си мислех че не показват вярно защото използвам оригиналния датчик на колата а не този който дойде в комплекта ( възможно ли е ако сменя датчика да се оправи....)Възможно е. Според мен този дет ти е дошъл се монтира допълнително, защото в противен случай ще спре да ти работи този на таблото. или няма да отчита точно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #10 Отговорено 11 Юли, 2008 аз си мислех че не показват вярно защото използвам оригиналния датчик на колата а не този който дойде в комплекта ( възможно ли е ако сменя датчика да се оправи....)Можеш да си 100% сигурен че оригиналния ти датчик е различен от този който е дошъл в комплект с уреда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #11 Отговорено 11 Юли, 2008 Колега извинявай че ти поосрах темата ... обещавам да почерпя за да се реванширам но трябва да попитам...... .... 1000 оборота си е много разлика ......Има ли вариант да се намали или увеличи съпротивлението по-някакъв начин за да може оборотомера да показва вярно (или поне с много малки отклонения)..... Или може би да взема сигнала от някаде другаде (примерно от ECU-то или и аз не знам от къде......) а не от оригиналното табло! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове