Tekkonkinkreet 0 #1 Публикувано 8 Юли, 2008 Здравейте колеги,имам проблем с вратата на багажника от няколко седмици. Първо не искаше да се отваря, оставяше в някакво полуотворено положение от което доста трудно се излизаше - с много опити и въртене на ключа се оправяше. А сега вече не иска и да се затваря като хората, трябват пак доста опити докато захване. Жилото си работи, не е скъсано но като го дръпна не се чува това ясно щтракане както преди. Понякога си се отваря/затваря нормално, но пак се чува че нещо се преплъзва и е на косъм да направи проблем. От самата ключалка ли идва проблема или нещо друго трябва да се гледа.Гледах дали не е за балансиране вратата но има съвсем лек луфт в ляво, 1-2 мм и ме съмнява че е от това, а и преди също си го имаше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bohema 0 #2 Отговорено 20 Юли, 2008 колега, опитаи да си поиграеш с механизма , аз също минах през този път, до като уцеля оптималното положение. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bohema 0 #3 Отговорено 20 Юли, 2008 механизма се държи от един болт, ако махнеш пластмасата се вижда една хоризонтална отметка (при англичанките , за другите незнам) тя наистена пасва и служи като опора , затова е с един болт, а в ляво и дясно може да се лаврира спрямо болта, въпрост на прецизност и кусмет да го оцелиш от първия път, все пак като затягаш болта самия механизам леко се повдига от дясната страна и бега леко в лево Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tekkonkinkreet 0 #4 Отговорено 22 Юли, 2008 Оправих го, значи проблема е бил в насрещника, закачената с 2 болта планка за купето, а с него и лостчето което отваря. Беше в някаква централна позиция и леко накриво - сега след като го дръпнах максимално нагоре и го изправих, багажника се затваря и отваря без никакъв проблем. Изглежда след някакви доста силни затваряния планката се е изместила надолу и механизма на самата врата не е успявал да се захване добре.Мерси много за съветите колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #5 Отговорено 22 Юли, 2008 Значи колега наблюдавай бялата пластмаса, като се изтърка още няма да можеш да вдигнеш планката (насрещника) по нагоре и тогава ще правиш ново както направих аз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Tekkonkinkreet #6 Отговорено 23 Юли, 2008 (Редактирано) я малко снимки да вкарам: значи това е планката която дръпнах на горе а това е самия механизъм на вратата. Объркал съм се и пластмасата си е черна - не е бяла. За нея ли става въпрос, която е очертана и си личи как се е назъбила. Днес сутринта пак не можа да се затвори от първия път вратата, така че проблема пак си остава до някъде - поне вече се отваря нормално. Редактирано 23 Юли, 2008 от Tekkonkinkreet Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Olmy 35 #7 Отговорено 23 Юли, 2008 Ето и снимка как би трябвало да изглежда, след като го възстановиш (като имаш в предвид, че тази има леко отчупване в края и трябва профила и да се продължи до края). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tekkonkinkreet 0 #8 Отговорено 23 Юли, 2008 Ясно е положението вече. Добре, ще се свържа с колегата - дано станат нещата, ако не ще търся направо някакъв читав механизъм втора ръка.А това твойто петле изглежда доста по-различно.. или просто пластмасовата част си е доста големичка.Пак благодарско за обясненията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Olmy #9 Отговорено 23 Юли, 2008 Петлето изглежда по-различно, защото въпросната пластмаса е отлята върху цялото петле и след като се счупи, парчетата от нея се разпадат и тогава се вижда картинката, като на твоята снимка. Ако свалиш твоята бравичка сам ще видиш, че вътре в нея има тънки парченца пластмаса, които са били върху петлето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Olmy 35 #10 Отговорено 23 Юли, 2008 (Редактирано) Мислил съм и за вариант за цялостното разглобяване на бравичката, чрез разпробиване на двата нита и последващо изграждане на въпросната липсваща част на върха на петлето, чрез използване на зъболекарски материал от този, който стоматолозите използват за направата на зъбни протези или нещо подобно и последващо сглобяване, само че за момента ме спира това, че не мога намеря подходящи нитове и къде да ги занитя после отново така здраво (има такива машини за занитване на определено усилие) без разбира се да се смачка корпуса на бравичката, за да си стане после пак 'original brand'. Редактирано 23 Юли, 2008 от Olmy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #11 Отговорено 23 Юли, 2008 И аз го мислих точно със зъболекарки материал, но ми се стори прекалено вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tekkonkinkreet 0 #12 Отговорено 23 Юли, 2008 значи ако става въпрос за малката черна гумичка, докато вдигах насрещника без да искам я махнах и след това като снимах видях че е на обратно и веднага я върнах пак в нормално положение. Но при тебе тя не се вижда, на нейно място какъв е тоя капак? А гумичката не знам каква е в оригинал но ми се струва че мойта нещо не е в ред защото прекалено лесно се маха от дупката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Olmy 35 #13 Отговорено 23 Юли, 2008 Това на което ти му викаш капак, цялото си е точно ограничителната гума на насрещника ! Най-вероятно твоята е скъсана и стои само долната и част, която обаче са я сложили отгоре, поне аз така се ориентирам по твоята снимка защото на моят насрещник тази част на гумичката е контрата й, и стои от долната страна и изглежда точно така. То затова и така лесно ти се маха при теб, защото ти е само долната част. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tekkonkinkreet 0 #14 Отговорено 24 Юли, 2008 мда, аз се чудих какво липсва там. Значи при мен ограничителя се е откъснал и е останала само гумичката която го е държала.Колата си дойде така и за това нямам идея какво е оригиналното състояние на нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest teror1sta #15 Отговорено 24 Юли, 2008 Stefan Milev ако може качи някоя снимка на този детайл и от какъв материал си го изработил, че и на мен ми се счупи още в самото начало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kicko 6 #16 Отговорено 26 Юли, 2008 Ето едно примерно решение от мен. Парченцето е изрязано от стара гумичка на велосипедна спирачка. Не е залепено по никакъв начин все още. Ако падне, следващото ще го залепя, но засега се дръжи вече 3-4 седмици. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове