Greenwater 0 #1 Публикувано 3 Юли, 2008 с каква скорост пресичате въпросните 402 метра при драг състезание? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Sa8o #2 Отговорено 3 Юли, 2008 с каква скорост пресичате въпросните 402 метра при драг състезание? не е ли по интересно времето ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #3 Отговорено 3 Юли, 2008 ))) 170-80 ) (като спа нощем )иначе на едновалката разтоварена 145км/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #4 Отговорено 3 Юли, 2008 171,21 km/h Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bobchu #5 Отговорено 3 Юли, 2008 когато минеш с по висока скорост не означава,че си минал по-бързо 402-та метра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #6 Отговорено 3 Юли, 2008 (Редактирано) Бобчо,има и вариант,при който даваш по-добро време,но въпреки това пресичаш финала втори и следователно си губещ И освен това,ако терминалната скорост беше решаващ показател-винаги щях да съм втори в клас А. Редактирано 3 Юли, 2008 от BoykoBorisov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #7 Отговорено 3 Юли, 2008 добре бе от какво зависи доброто представяне ?предполагам ,че колкото ти е по мощна колата толкова с по висока скорост ще преминеш а от там и по добро време ще дадеш или явно май съм в грешка>? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #8 Отговорено 3 Юли, 2008 Абе май не е така. Ако е твърде мощна и няма достатъчно сцепление може и с 250 и въртене на гумите да минеш финала, но това не значи че си най-бързия. Според мен най важно е естестено мощността но и тракшъна не е на 2ро място. естествено трябва си и майсторлък да не изпуснеш някоя скорост Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #9 Отговорено 3 Юли, 2008 (Редактирано) Взимаме една кола с терминална 171 и една с 165 (ПРИМЕРНО)и тая с 165 бие на 400 метра въпросът веднага защо ?при положение че едната вдига цели 171..а другата "само" 165 отговорът е лесен !просто едната има добър старт другата не ,общо взето в това е таината винаги колата с по висока терминална е по бърза от друга такава с по ниска стига ДА МОЖЕ ДА ТРЪГНЕ !!!!!!!!!!!!!! :) :) Редактирано 3 Юли, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest igra4a #10 Отговорено 4 Юли, 2008 155 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest beast #11 Отговорено 4 Юли, 2008 И аз съм като колегата 155 14.9 на 400 метра с кофти старт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Founder #12 Отговорено 4 Юли, 2008 Когато една кола е силна , тя излиза с по висока скорост на 400 метра - времето е без значени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BOSS`HOGG #13 Отговорено 4 Юли, 2008 165км. преди да сложа валовете с 14 цола джанти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ando 0 #14 Отговорено 4 Юли, 2008 пример с моита излизам на 135 по измерващата апаратура а по километраж 140+ с 185/60/14 гумис време 16.508 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
beast 22 #15 Отговорено 5 Юли, 2008 Стамба с тая терминалана без валовете.Знчи кат си ги сложил тря ти е 170 терминалната димек тря биеш сеата на Ивчо което нестава.Не им вярвайте на тея г-теци и тем подобни .Там мои си сверяваш колата като прайш нещо ма времена ne реални Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #16 Отговорено 5 Юли, 2008 а а сетата е с 163-5 терминална и дава ниски 14-ки ако не се лъжа посления г-тех коитоп мерихме спрямо апаратура Г-тех сс про мисля че е от наи новите имаше 3.5 десети отклонение спрямо апаратурата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #17 Отговорено 5 Юли, 2008 Че на Марто терминалната като е 171км. да не би да даваше 13,4- 13,5 Ако даваше такива времена тряяя да бие сеата нещо много се бъркате с тая терминална скорост , няма значение каква е скороста с която излизаш 400м. важно е как ти стартира колата и колко печелиш или губиш на старта. Скороста с която излизаш на 400м не е от значение според мен , защото се получават разлики , че коли които дават голяма терминална скорост дават по слаби времена на 400м. от коли които са примерно с 10км. по малка терминална , това няма логично обяснение ако гледате терминалната скорост да се появяват такива резултати че по слабите коли дават по добри времена на 400. , но хайде да не размиваме темата , все пак тая тема е за на всеки времената а не да обсъждаме на всеки времената. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
beast 22 #18 Отговорено 5 Юли, 2008 (Редактирано) Терминалната на Марто е голяма времето му е слабо само заради старта.Исках да ти кажа че терминалната ти е мнго по ниска от тази която си написал. И си мисля че точно терминалната скорост показва колко ти е силна колата а не врремето на 400 метра защото то е съвкупност от доста неща. Редактирано 5 Юли, 2008 от beast Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Никой 1 #19 Отговорено 5 Юли, 2008 В крайна сметка обаче печели този,който закове часовника първи !Тук да кажат обаче и терминални скорости колегите с турбо, интересно ми е някой замервал ли си е колата?Колко е била разликата преди и след турбо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orlin 43 #20 Отговорено 5 Юли, 2008 Не искам да се изказвам неподготвен, но времето не зависи от терминалната скорост, ами от функцията на скороста (това тя как се мени). Т.е. може да финишираш с 160 км/час и да си изминал 400 метра по-бързо, от някой който е финиширал с 170 км/час защото първият е ускорил по-добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_gogo 1 #21 Отговорено 5 Юли, 2008 правилно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #22 Отговорено 5 Юли, 2008 (Редактирано) След като днес опелджиите са ме нахранили яко на Божура(бил съм се уплашил и затва не съм отишъл),гледам и тука косвено отнасям доста.Един много уважаван от мен тунингист от Варна(пък макар и опелджия)дълго време ме убеждаваше,че терминалната скорост е най-важния показател за силата на една кола.Щом той го казва,аз го приемам за чиста монета и тва е.Значи колата с по-малко време,но и с по-малка терминална ускорявала по-бързо?!А дали на 3-та и 4-та предавка по-,,бавноускоряващата,, кола не я настига зверски,защото точно на високите скорости има доста повече сила,а на старта е слаба поради ред други причини. Още един път заявявам,че не ми пука кво време ще ми дава колата на 60 фута,на 402,33м. и секви други там засечки.Интересува ме единствено и само терминалната скорост.Ако някой слънчев ден реша да се боря за добро време на 1/4 миля-то тогава ще видите най-грозния и отвръщаващ ЦРХ-без врати,калници и други подобни и орязан на максимум.Общо взето тва е,който иска да ме критикува! Редактирано 5 Юли, 2008 от BoykoBorisov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #23 Отговорено 5 Юли, 2008 (Редактирано) аз незнам в форума да има по бърза хонда от твоита.а ако правиш 180 терминална вече следователно и на 400 малко или много ще е по силно времето. Редактирано 5 Юли, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #24 Отговорено 5 Юли, 2008 Киро,ще заблудиш доста хора с изказването,,Ако правиш 180 вече...,,Това го написах във връзка с една друга тема,а именно за новият ми проект.За които ги интересува поръчал съм си да ми доставят от Япония двигател Б18Ц5 от Интегра Тайп Р,като двигатела ще бъде при мен не по-рано от Октомври месец.С този двигател се надявам да направя терминална над 180км/ч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BOSS`HOGG #25 Отговорено 5 Юли, 2008 Просто НО комент аз не карам кола не съм се съзтезавал и незнам кое е важно за колата , Ачо айде сподели ми тогава защо биех Матю с сивика в-тек турбо на 400м след като колата му беше доста по силна от моята и след 400м ме настигаше зверски , мноооо ми е Х как става тоя номер ? по силна кола пада от по слаба кола на 400м . Е тва се опитвам да ти кажа а не че карам най бързата кола на света.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Greenwater #26 Отговорено 5 Юли, 2008 абре момци ,не се карайте днес бях на Божура и това в което твърдо се убедих е ,че ИЗПУСНЕШ ЛИ СТАРТА 90% си втори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest K1r1L #27 Отговорено 5 Юли, 2008 (Редактирано) е ся к'во няма да почваме се караме за глупости.... бил си го защототурбо хондите НЯМАТ СТАРТ по на някои колеги думите въртят яко до 3-та.и след 3-та ускоряват за това е почнал там да те настига. :) Редактирано 5 Юли, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BOSS`HOGG #28 Отговорено 5 Юли, 2008 (Редактирано) Това се опитвам да кажа от вчера на сам че не е само важно колко е силна колата и каква и е терминалната скорост. Сории за поредния оффф топик , повече няма да пиша по темата. Редактирано 5 Юли, 2008 от BOSS`HOGG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #29 Отговорено 5 Юли, 2008 абре стига с тая ТЕРМИНАЛНА скорост бре, не е най-важна спор няма ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #30 Отговорено 5 Юли, 2008 Всяка кола си има старт,като друг е въпросът дали е добър или не.Отново се връщам на терминалната и времето ми от Сливен на 1/4 миля.Момчета,не само терминалната скорост ми е добра,ами и времето,което дадох-13,908.На Божура това време според мен ще е с около 2-3 десет по-слабо,но според мен там не е реална мерилка,защото има леко изкачване.Най-отговорно заявявам обяче,че на писта Сливен колата ми не вървеше както трябва и поради липсата на гуми старта ми беше ужасен.Ако бях вложил малко повече съобразителност и средства си мисля,че времето от Сливен щеше да бъде около13,6-13,7. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #31 Отговорено 5 Юли, 2008 колега който ти кажа ,че разликата между двете писти е 1 или 2 десети е ебаси и ЛЪЖЕЦА разликата варира от 5 десети до 8 десети справка за това тунинг.бг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BoykoBorisov #32 Отговорено 5 Юли, 2008 Добре ве Грийнуотър,ако ще и 5 секунди да е.Снощи ти писах нещо обаче ти си знаеш своето.Щом а Б16-ката дадох 14,7 на Божура,що ли Жорко от Бургас даде 14,9... на Сливен,а на Маслината Рекса пък напрай пак там 14,3...като всички коли беха с еднакви мотори,но с различни леки подобрения.А сега прави справки,смятай по формули и ми кажи ква е в тоз случай цепията.Като е разликата на Сливен до 8 десети,що не видехме 5-6 деветсекундни коли,или беше много топло........... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #33 Отговорено 5 Юли, 2008 ма чакай ся бре що реши ,че някой иска да те обижда ????????????????????????като си дал 14.7 на Божура с този двигател пробва ли го същия на Сливен?и сам знаеш че от кола до кола ако ще всичко да им е еднакво пак има 1ви ,2 ри и така нататък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #34 Отговорено 5 Юли, 2008 2 дести е разликата в малкия клас някаде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #35 Отговорено 5 Юли, 2008 2 дести е разликата в малкия клас някаде.с думата НЯКАДЕ ме убеди ,че изобщо не си сигурен ! абре влезте в тунинга и погледнете резултатите от божура и от сливен на едни и същи коли ко се прайте Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #36 Отговорено 5 Юли, 2008 2 дести е разликата в малкия клас някаде.с думата НЯКАДЕ ме убеди ,че изобщо не си сигурен ! абре влезте в тунинга и погледнете резултатите от божура и от сливен на едни и същи коли ко се прайтевиш на корсата оная софииската на пацо маи на божура е 14.3 на састезание на сливен мисля 4е е 14.1 някаде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Greenwater #37 Отговорено 5 Юли, 2008 май,някаде ,мисля аре земи се стегни де Кирооонай доброто време на Пацо на сливен е 14.1 а на Божура обикновенно е 14.575-14.9 понякога и 15 и нещо после пистата тук е ужасна и от към настилка не е гладка и изобщо факторите са доста да не говорим ,че вятъра 99% е насрещен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BoykoBorisov #38 Отговорено 5 Юли, 2008 Гледах времената на няколко коли,които са участвали на драговте през април и днес на Божура и май месец в Сливен.След подробен анализ установих следното,при положение,че вървенето на колите им(от чисто технически фактори)е константа. Първото,което открих е че между времената на едни и същи коли,дадени на Божурище през април и днес има приблизително 2-3 десети разлика(нека компетентните да дадат обяснение),като според мен това не се дължи от износването на бетона на пистата или увеличаването на наклона,а от високата температура.Та същата тази висока температура пречеше на колите и през май месец в Сливен,от което следва,че сравнявайки временатаот месец април-Божурище,месец май-Сливен и месец юли-Божурище,можем да заключим,че приблизителната разлика е около 2 десети от секундата.Който не е съгласен да съпостави данните от трите дати и да ме убори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Greenwater #39 Отговорено 5 Юли, 2008 Гледах времената на няколко коли,които са участвали на драговте през април и днес на Божура и май месец в Сливен.След подробен анализ установих следното,при положение,че вървенето на колите им(от чисто технически фактори)е константа. Първото,което открих е че между времената на едни и същи коли,дадени на Божурище през април и днес има приблизително 2-3 десети разлика(нека компетентните да дадат обяснение),като според мен това не се дължи от износването на бетона на пистата или увеличаването на наклона,а от високата температура.Та същата тази висока температура пречеше на колите и през май месец в Сливен,от което следва,че сравнявайки временатаот месец април-Божурище,месец май-Сливен и месец юли-Божурище,можем да заключим,че приблизителната разлика е около 2 десети от секундата.Който не е съгласен да съпостави данните от трите дати и да ме убориднешните времена са много лоши заради насрешния вятър състезателите в клас А извадиха късмет че състезанието бе от 12 часа защото ако ги бяха оставили последни вместо 14 и нещо щяха да дадат 15.9 вятъра бе ужасен ауди s3 dade 16.15 a audi a3 turbo koeto e 200 коня даде 15.6 правете сметка къв ветрилник излезе накрая Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pargo1 0 #40 Отговорено 6 Юли, 2008 (Редактирано) Сега и аз малко да се включа в темата, щото гледам споменавате кола с която имам нещо общо........ Истинските (най-бързи) времена колата ги дава само и единствено на квалификаций, или свободни стартове! Никога на състезание не се кара на 100% с всеки съперник! Корсата на Пацо има 2 рекорда на Божура 14.377 и на Сливен 13.872! Мое дело са и разликата им е 0.5 сек. в полза на Сливенската писта поради ред причини които се знаят на всякъде и от всички! На състезание почти никоя кола не си е подобрила времето, по нагоре писах защо! Вчера на Божура квалификационното време и бе 14.48х, т.е 1 десета по слабо време от рекорда и ! Времената при 14-15 сек. коли е около 0.5 разлика м/у двете писти; при 16-17сек. е около 0.8 и при 11-12сек. е около 0.3 десети! Това е неуспорим факт както и самите коли го показаха! Пак казвам при еднакви автомобили на 2-те писти Редактирано 6 Юли, 2008 от pargo1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове