Jump to content

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравеите. ;) Казвам се ПетърКарам Хонда Сивик 96 Д15 Надявам се да има някои които да може да ми обясни, проблем ли е ако Ланда сондата е варзана само на един от цилиндрите(най левия) таи като хедерсите са ми спортни, отделно сам ги копувал и така са направени.Би ли имало проблем колата да варви нормално или трябва да е както си е оригинално, Ланда сондата да е варзана така 4е да 4ерпи информация от вси4ките цилиндри?Защото в момента както сам единствено имам проблем на пета скорост като сам, колата 180 км не може да ги дигне освен ако карам по нанадолнището даже по някои пат и 170 се затруднява.Бил сам на диагностики в 3 хонда сервизи и ми казжат 4е колата е наред но според мен нещо не е наред, все пак това са 115 коня.ХЕЛП ;)Добавям, двигателя е д15з6, което е 114 коня

Редактирано от Al_Capone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пешо, малко внимание отдели върху правописа. Аз лично идея си нямам какво е това "хедерси". Ламбда сондата на повечето автомобили е закачана на изходящия колектор, ако "хедерс" значи изходящ колектор и по някаква схема ползваш генерация 4-?-? и имаш предвид че сондата е закачена близо до левия цилиндър, то евентуално близостта може да оказва температурно влияние (може би), но ако този цилиндър има нормална работа не би трябвало да е проблем. Но нека по-знаещите да кажат.

Редактирано от Ogi_Stoev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колектори е HEADERsно ще помоля колегата да се разрови има поне 7-8 теми за тях поне 2-е с подробни описания ;) за това което пита.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязвам че поне няколко колеги се притесняват, че ламбда сондата им е закачена само на един цилиндър. Е не се притеснявайте. Много малко хондови ЕЦУ-та управлкяват двигателя цилиндър по цилиндър или по двойки. Пример за такъв двигател е Б16А1. За повечето други двигатели не е проблем да следят сместа на един цилиндър. В 90% от случаите това е достатъчно, защото цилиндрите работят доста еднакво. Ако обаче работата на цилиндрите не е еднаква, то тогава факта че сте си сложили сондата само не един цилиндър може да засили усещането за проблема. Ако сондата следи всички цилиндри накуп и някой от цилиндрите има проблем, ЕЦУ-то се опитва да компенсира и в много случаи "замазва положението". Пример: един цилиндър не получава гориво. ЕЦУ-то почва да пръска много гориво и обикновено успява да вкара показанието на ламбдата в нормални граници. Това обаче не значи че проблема е решен, а само прикрит. Допълнителното гориво в другите 3 цилиндъра е голям минус.

 

Абе с две думи, не го мислете :angry:

И едно предупреждение. Ако сондата ви е с 1 кабел, не се изкушавайте да я слагате много надолу по колектора (примерно на края на 4-2-1-то) Едножилните сонди се нуждаят от висока температура и не случайно са монтирани на около 20цм от главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за подробното обиаснение :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...