wwwolfish 0 #1 Публикувано 30 Юни, 2008 Диода на компа ми премигна 9 пати...Което по таблицата за грешки за моя двигхател е Camshaft position sensor.Това какво означава...Че трябва да сменям някакъв сензор на разпределителните валове ли?Каде се намира той?Възможно ли е от тва да ми прави проблемите с празния ход-т.е от време на време да ми падат оборотите след отпускане на газта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BorisD 1 #2 Отговорено 1 Юли, 2008 Здрасти,Как ти пали колата, от първия път или въртиш малко на стартера и тогава? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1671 #3 Отговорено 1 Юли, 2008 wwwolfish какъв ти е мотора ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwwolfish 0 #4 Отговорено 2 Юли, 2008 Резетнах компа с изваждане на 3 и 4 бушон и сега няма грешка.Направо се учудих!При контакт диода примигва само 1 път и край.Нямах време да покарам.Възможно ли е сега вече да не ми прави проблем с оборотите и да не падат при отпускане на педала на газта.Ще има ли някакъв положителен ефект от изчистването на тази грешка или просто вече диода няма да ми мига?Не мислех,че ми дава грешка 1. При даване на контакт диода мига 1 път моментално и угасва.За да е грешка 1 не трябва ли да мигне още 1 път след направена пауза? Разбрах,че при изрядна работа на ЕКУто (ако няма грешки) е нормално да премигне 1 път при даване на контакт? Или са ме заблудили? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwwolfish 0 #5 Отговорено 2 Юли, 2008 Да споделя какво ме притеснява...:Нямам проблем с паленето.Като запаля колата студена всичко си е ОК.Към момента на достигане на работна температура започват да и падат оборотите след отпускане на газта ,след което се възстановяват за около 3 сек.Тва го прави в продължение на няколко минути и после си ги кове точно след изфорсирване и отнемане на газта......Като я запаля гореща веднага ми прави същия проблем (случи се даже и да ми загасне) и след няколко мин. се оправя.Това ме кара да мисля,че проблема ми го прави само при определен температурен режим.Разбрах,че трябва да почистя клапана за празния ход и дросела,но ако са мръсни ня трябва ли да прави проблема постоянно? Оборотите само падат,не варират! Нещо свързано с определена температура ще трябва да е...Има ли някъв температурен датчик?Някакви идеи...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BorisD 1 #6 Отговорено 3 Юли, 2008 Здравей,Отиди при някои да и направи диагностика, щом казваш че като ресетнеш компа се оправя значи на диагностиката ще ти излезе проблема, според мен няма как да е датчик, датчика или работи или не няма вариант като покараш малко да се оправя.По-добре да дадеш 50лв. за диагностика, отколкото да пр...беш нещо друго.УСПЕХ ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwwolfish 0 #7 Отговорено 4 Юли, 2008 Здравей,Отиди при някои да и направи диагностика, щом казваш че като ресетнеш компа се оправя значи на диагностиката ще ти излезе проблема, според мен няма как да е датчик, датчика или работи или не няма вариант като покараш малко да се оправя.По-добре да дадеш 50лв. за диагностика, отколкото да пр...беш нещо друго.УСПЕХ !Не означава ли,че щом ресетнеш компа и грешката се изчиства става въпрос са проблем в софтуера на ЕКУто.?Казаха ми,че дози двигател се самодиагностицира посредством диода и не може да се свърже на компютър-така казаха и Дару Кар,а в Бултрако ми отказаха,но не ми споделиха причина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BorisD 1 #8 Отговорено 4 Юли, 2008 Бате в Бултрако освен да спре да ти пали Хондата изобщо друго няма какво да свършат тия некадърници, по-добре някой от колегите във форума да ти каже къде има майстор дето отбира от електриката на Хонда.А на тия от Дару-Кар вера немай, и без това господ ги е наказал да ремонтират БМВта(тва БМВто няма нищо общо със съвременното автомобилостроене, аз една Е-46ца я карах точно 1мес. и я продадох,това беше първата кола която имам, която се счупи след две седмици престой пред блока без никои да я докосва, а като я паркирах там си беше здрава ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове