Jump to content
caesar

Падат оборотите и два пъти изгасна

Recommended Posts

Без включен климатик Сивика 1.4is си върви екстра. Като пусна климатика, оборотите падат, което е нормално, но падат доста, според мен около 500-600 об./мин. При движение на 1 скорост в задръстжане поради ниските обороти и подаване на малко газ се получава едно неприятно лашкане при движение. Дори два пъти ми загасна двигателя, когато от движение с висока скорост отнех напълно гаста и двигателя загасна. Всички тези ефекти се забелязват само при включен климатик. Според мен трябва да има начин да се вдигнат малко оборотите на празен ход при включен климатик. Колеги, имате ли някакви идеи във връзка със случая?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен е така ама не при климатика..... и ми гасне като съм на сфетофар или паркирам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

моторчето за свободния ход. Или ЕACV се казваше, мисля. Чакайте второ мнение за потвърждение. Ако се потвърди - сваляте го, взимате си едно малко флаконче WD40 и го пълните, оставяте го на една страна за 10мин., изспивате напълненото, пак пълните и оставяте на другата страна след което пак изсипвате... това БИ трябвало да оправи проблема. Този клапан се чисти САМО с нещо мазно, не го пълнете и плакнете с вода или темподобни. Задължително с мазно, защото иначе тотално ще му видите сметката. Ако е това проблема, то той се състои в това, че се задръства с масло клапанчето и не може да отговори на изискванията, които компютъра му подава.

Редактирано от Al_Capone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

Или ЕACV се казваше, мисля.

:D очистете го .По принцип ECU-то компенсира вкл на някакъв консуматор и не трябва да падат толкова оборотите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Само за протокола

EACV Electronic Air Control Valve (automotive)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някои може ли да обясни по подробно къде се намира горе долу и как изглежда.Мерси предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така изглежда

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,Кажете сега къде се намира това моторче и каксе сваля, има ли някакви опсобености при демонтажа/момтажа му.Мерси за съдействието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Д15 като си застанеш срещу мотора се намира от дясно на всмукателните колектори. Викат му още и стъпков мотор. Виж снимките горе и търси това което колегата ти е показал на снимките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Викат му още и стъпков мотор.

Викат му, ама не е.

EACV Electronic Air Control Valve = електрически КЛАПАН за контрол на въздуха. В най-директен превод в ефир.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...