caesar 0 #1 Публикувано 28 Юни, 2008 Без включен климатик Сивика 1.4is си върви екстра. Като пусна климатика, оборотите падат, което е нормално, но падат доста, според мен около 500-600 об./мин. При движение на 1 скорост в задръстжане поради ниските обороти и подаване на малко газ се получава едно неприятно лашкане при движение. Дори два пъти ми загасна двигателя, когато от движение с висока скорост отнех напълно гаста и двигателя загасна. Всички тези ефекти се забелязват само при включен климатик. Според мен трябва да има начин да се вдигнат малко оборотите на празен ход при включен климатик. Колеги, имате ли някакви идеи във връзка със случая? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
riquelme 0 #2 Отговорено 29 Юни, 2008 и при мен е така ама не при климатика..... и ми гасне като съм на сфетофар или паркирам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #3 Отговорено 29 Юни, 2008 (Редактирано) моторчето за свободния ход. Или ЕACV се казваше, мисля. Чакайте второ мнение за потвърждение. Ако се потвърди - сваляте го, взимате си едно малко флаконче WD40 и го пълните, оставяте го на една страна за 10мин., изспивате напълненото, пак пълните и оставяте на другата страна след което пак изсипвате... това БИ трябвало да оправи проблема. Този клапан се чисти САМО с нещо мазно, не го пълнете и плакнете с вода или темподобни. Задължително с мазно, защото иначе тотално ще му видите сметката. Ако е това проблема, то той се състои в това, че се задръства с масло клапанчето и не може да отговори на изискванията, които компютъра му подава. Редактирано 29 Юни, 2008 от Al_Capone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest AMD #4 Отговорено 29 Юни, 2008 Или ЕACV се казваше, мисля. очистете го .По принцип ECU-то компенсира вкл на някакъв консуматор и не трябва да падат толкова оборотите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #5 Отговорено 29 Юни, 2008 Само за протокола EACV Electronic Air Control Valve (automotive) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RikoV 1 #6 Отговорено 29 Юни, 2008 А някои може ли да обясни по подробно къде се намира горе долу и как изглежда.Мерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 29 Юни, 2008 Така изглежда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
caesar 0 #8 Отговорено 29 Юни, 2008 Колеги,Кажете сега къде се намира това моторче и каксе сваля, има ли някакви опсобености при демонтажа/момтажа му.Мерси за съдействието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #9 Отговорено 29 Юни, 2008 За Д15 като си застанеш срещу мотора се намира от дясно на всмукателните колектори. Викат му още и стъпков мотор. Виж снимките горе и търси това което колегата ти е показал на снимките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #10 Отговорено 29 Юни, 2008 Викат му още и стъпков мотор.Викат му, ама не е. EACV Electronic Air Control Valve = електрически КЛАПАН за контрол на въздуха. В най-директен превод в ефир. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове