BateJI 0 #1 Публикувано 17 Юни, 2008 Здравейте колеги,Тази вечер ми се случи нещо много странно. Започна едно скърцане, което идва от предно дясно колело. Чува се като въртя волана, но само на +/- 0.5 оборота от право положение. Според мен се чува металическо, като триене на метал в метал със стружка. Това мога да направя за да опиша шума.Колата е Сивик купе '95 (EJ2) 1.5л 16V (D15B7).Как се развиха нещата: привечер като излизах се чуваше малко, и даже не му обърнах внимание (понеже има друг скърцащ шум отзад в дясно). Не винаги се чуваше, но след няколко километра започна да звучи гадно. Няколко пъти спирах за да проверя какво скърца, но при спряла кола шума просто го нямаше. След това и в спряло положение започна да се чува и след това да не се чува...капризно е явно. В движение скърца толкова гадно че ми се къса сърцето.Помогнете с каквото можете - предположения, препоръки и др. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #2 Отговорено 17 Юни, 2008 Да са ти сменяли шарнир скоро? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BateJI 0 #3 Отговорено 17 Юни, 2008 Скоро я купих. Карал съм я около 1000км. Не съм сменял нищо по предницата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #4 Отговорено 17 Юни, 2008 ами то като се купува след това се отива а според мен преди това се отива на майстор да я погледне ,смени си шарнира и спи спокойно ,и друг път да не правиш така а ангренаж и масло и филтри смени ли си или и тях си пропуснал ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BateJI 0 #5 Отговорено 17 Юни, 2008 Смених масло и филтри. Ходих и в сервиз, но тогава знаех само, че има разстроена геометрия на задницата. Не карах колата 1 месец. Имам да сменя още един носач отзад и евентуално тампони за двата големи. (трябжа да видя дали ще скърца като сменя носача отзад в дясно)Мога ли да съм сигурен че е от шарнира? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest AMD #6 Отговорено 18 Юни, 2008 Да Временният вариант е да вкараш със спринцовка масло в шарнира ,но най добре го сменяй Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BateJI #7 Отговорено 18 Юни, 2008 Благодаря за помощта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове