Jump to content

Recommended Posts

значи адски ме интересува как е най удачно да сваля малко предните пружини. едни ми казват- режи няма проблеми, дру викат да не си прая експерименти да не стане беля. искам савсем малико да я сваля( примерни една витка.. ама неща спортни.( да друса като замаяна).и нз защо предните имат повече витки от задните. :( . ако някой може да помогне с малко инфо мн ще сам му задалжен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз преминах през тези колебания и накрая реших и си взех от един колега 4 оригинални пружини и тях рязах и сложихза да може ако не ми хареса да си върна оригиналнитеа и с тия рязаните не усещам разлика във возията към по твърдоза стабилност се усеща малко по-добре. като караш с 40-50 примерно и дадеш рязко ляво-дясно не се лигави една такава като автобус ами малко по стабилно стои :( като цяло ще ги покарам някой друг месец и ще си взема хубави спотрни пружини с амортесьориако искаш да пробваш направи така :( 20-30лв 2 предни пружини и още 30лв да ти ги сложат. тва ще ти струвап.п. една витка при мен намали разстоянието между калника и гумата отпред наполовина (от 4 пръста на 2 пръста)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,Принципно няма проблем да отрежеш една витка на пружините, но внимаваи да не ги напечеш много с флекса или там с каквото ги режеш, защото не си пазя снимките на които съм фотографирал какво се случва от "професионално" срязани спортни пружини :D , по принцип това го научих след като се обърнах с колата :D , затова моля ти се или си купи оригинални спортни пружини които са изчислени за твоя модел и т. н. или поне отиди при някой който разбира от това с преправянето той да го направи.УСПЕХ :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за инфото, колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай тази тема.....там има много инфо за и против рязането на пружини! ТЕМА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се на колегата,че му спрамя в темата,но за да не пускам друга ще питам тук: пружините от 5ген. ВТИ по твърдо ли возят от стоковите на Д15-ка,с колко витки са по-къси(ако са) и с колко променят клиренса на колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега карам д15б2 седан с спортни пружини и мога да ти кажа 4е като свикнеш с тях после всяка друга кола вози като Икарус.Оня ден ми се наложи за нещастие да карам на бащата астрата и кат осетих как се люлее ме фана морска болест. Относно рязаето-живота ти не вярвам да струва колкото комплект пружини.когато режеш скьсяваш хода на амортисора и сьответно деиствието му.Помисли добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рязането не е чаааак такъв проблем.проблемите при рязането са два:не е ясно до колко ще са еднакви рязаните пружини (което не е особен проблем, все пак говорим за ежедневки) и второто е че смъквайки колата, пръжината не става достатъчно твърда, че да пази колата от свиване на амортесьора до край по дупките.Това че амортесьора леко си скъсява хода и си променя леко работната зона не е проблем при нашия тип амортесьори, но с меките пружини, по-лесно ще удряте амортесьора в ограничителя, а това определено е лошо за амортесьора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рязането не е чаааак такъв проблем.проблемите при рязането са два:не е ясно до колко ще са еднакви рязаните пружини (което не е особен проблем, все пак говорим за ежедневки) и второто е че смъквайки колата, пръжината не става достатъчно твърда, че да пази колата от свиване на амортесьора до край по дупките.Това че амортесьора леко си скъсява хода и си променя леко работната зона не е проблем при нашия тип амортесьори, но с меките пружини, по-лесно ще удряте амортесьора в ограничителя, а това определено е лошо за амортесьора.

Сори за спама ама да те питам Емо ако пружините са оригинални а амортисьорите от кола със спортно окачване пак ли ще бие в ограничителя но от другата страна или по-скоро ще ограничава пружините да се разтегнат нормално от тежестта на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не мога да ти отговоря защото понятието "спортни амортесьри" нищо не казва.проблемът, за който говоря идва прекалено меко окачване (като цяло) за височината на колата.Ако приемем че така наречения спортен амортесьор е по-къс и по-твърд от фабричния, проблем ще имаш най-вече при сравнително бавно преминаване през неравности (примерно легнали полицаи) Тогава окачването се движи бавно и амортесьора дори да е "спортен" не оказва огромно влияние. В този случай мека пружина + ниска кола = проблем.На висока скорост, понеже окачването се движи много по-бързо, амортесьора поема по-голяма част от натоварването и понеже е "спортен" проблемът е по-слабо изразен.Както може би се сещаш, говоря за доста екстремни случай, но ето един пример.Преди около 2 години сложиш жълто кони с фабричните пружини. Ефект: колата се стегна но виочината не се промени (щото конито ми е с фабрична дължина) и нямах проблеми с неравностите. Малко след това сложих lowering пружини, които смъкнаха колата, и я втвърдиха малко, но недостатъчно. Точно в този момент натегнах конито. Ефекта беше следния: На висока скорост карах леко твърда кола, но заради намалената височина редовно задирах по легналите полицаи след като предницата премине полицая и се стовари на асфалта. От скоро обаче съм с доста по-твърди пружини и същото жълто кони. Дори съм смъкнал колата по-ниско от когато и да било. И макар да съм по-ниско от преди, сега задирам доста по-рядко. На ниска скорост, когато амортесьора върши сравнително малко работа, пружината е достатъчно твърда и не позволява на купето да се друсне и да смачка окачването до момента, в който амортесьора си стига ограничителя.Съжалявам, но по-прост отговор нямаше как да ти дам :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...