Jump to content
anikolov

Катализатор за Д15Б2 и размери

Recommended Posts

Не знам, въпросът ли е странен..... ;) .....сигурен съм, че много хора са минали по този път, защо така обаче никой не дава препоръки ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпросът ти не е странен, но едвали някой е мерил размери на катализатора... Ако си от софия, мини през johnyboy (омбре сервиз 2) и премери моя катализатор който се въргаля там някъде.А за генерацията, без да се впускам в подробности бих ти препоръчал тръба 50мм с резонатор на мястото на катализатора, по желание резонатор на мязтото на задния резонатор... за крайното гърне, вече зависи какъв звук искаш или си готов да толерираш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на времето исках тръба 55мм външно, но в КРАФТ нямаха и ми сложиха 50мм външно (дори не знам колко е дебелината на стената).Ако някой има свален имейски колектор 4-2-1 може да сподели размери на крайната тръба, но не се впускай в големи подробности и напасвания на диаметри с точност 0.1мм ;)За крайно гърне, аз съм много доволен от проходните гърнета със заглушител стига да не си загуби човек заглушителя :-DОтносно звука, не подценявай резонаторите. Според мен с един резонатор, изпускателната система става прекалено шумна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си сложих на мястото на катализатора само една обикновенна тръба, а задно гърне слагам на крафт от "форд фиеста" пасва идеално ;) е малко бучи ама нали да мина тънко и така ;)Кара по 1,5 години задното и стува около 60 лв.Това правя аз за да спестявам пари но не е нужно да правите същото, щото си е малко циганска работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мислите ли, че ако сложа два резонатора преди гърнето е добра идея ?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм доволен от този вариант. Първия (този на мястото на катализатора) е някакъв резонатор с филтър, а втория е някакъв бая дълъг. С проходно гърне на края без резонатор. Паля аларми, но пък преди да си загубя заглушителя колата вадаше звук почти като фабричния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А имаш ли снимка да го видя как изглежда този заглушител, за да знам какво да търся, иначе проходното гърне вече го имам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си го намеря някъде по софийските улици ще го снимам :oops:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно, едва ли ше го намериш..идеята беше да видя какво горе долу да търся, но все ще намеря за някакав заглушител......благодаря за съветите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:P

ясно, едва ли ше го намериш..идеята беше да видя какво горе долу да търся, но все ще намеря за някакав заглушител......благодаря за съветите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

неможах да ти разбера желанието дали искаш да вдъхнеш живот на двигателя или не но ти казвам аз как съм.Мотора е д16а8. Изпускателната с-ма : Хедъри (колектори от неръждавейка 4-2-1) обвити в термолента (за спортните колектори моето мнение е че тези лента е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА! , но има колеги карат и без нея) оттам нататък съм със Ф55 без никакви гърнета,резонатори,катализатори и тн. Крайното гърне е проходно с вход 63 изход 90. Има си и заглушител.Аз лично карам без такъв (чак преди 2 дена го пробвах да чуя дали заглушава въобще - има голяма разлика, но не е за мене :punk: ) - колата е доста шумна , но има разлика от преди Ето ти снимка на гърнето и заглушителя, за който става на въпрос :punk:http://www.pmconsult-bg.com/pics/muffler9.jpg - въпросната джаджа се стяга с едно болтче вътре в гърнето и почти не се вижда (цялата работа отнема 1 мин. :lol:Дано съм ти бил полезен :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, определено си полезен със споделеното, а и не само ти, а въобще всеки който споделя какво е правил по изпускателната на какво фи, каква марка, какви проблеми възникват, ако въобще има такива и т.н. ..... Що се отнася за крайното гърне, точно такъв модел търся, от къде мога да си поръчам ? И последен въпрос, знам че може да прозвучи много некомпетентно, но как при 55Ф на цялата генерация, началото на гърнетото ти е 63Ф :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лек преходник - нещо като малка фуния - има на в предвид че ако правиш такова нещо като мене при смяна на предавки или като спираш на скорост гърми доста силно. На някой хора не им е комфортно да се возят така. А такива гърнета на мн места има и варират в голям диапазон като цена - от 100+ лв до 400-500 мисля беше най скъпото което бях гледал на ремус някакво изпълнение, така че ти си прецени

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest anikolov

Бих искал едновременно да го направя както трябва, но и в същото време не ми се иска да гърми супер силно, ако сложа 2 резонатора, 1 на мястото на катализатора и един малко след него, няма ли да е по-добре ? За гърнето, чак 500лв...едва ли :D но бих дал някаква сума от рода на 100-150лв...гледам тука някакви марки от рода на ИЕД но не ми се занимава с такива породи, ти казваш, че си с това от пм консулт, има ли забележки и какви пари ти излезе, ако не е тайна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...