Jump to content
GTI-8V

Български шампионат за туристически автомобили “ВАРНА”

Recommended Posts

Български шампионат за туристически автомобили “ВАРНА” Нац. ш-т ІІІ кръгПиста "Варна" 2008-програма13.06.2008 година - Публикуване на списъка на заявените 14.06.2008 година - Административна проверка и технически преглед8:30-12:00 ч. Административна проверка, медицински преглед8:30-9:30 ч. Техически преглед за автомобилите от група "Х" до 1600 куб.см.9:30-10:30 ч. Технически преглед за автомобилите от група "Х" над 1600 куб.см.10:30-12:00 ч. Технически преглед за автомобилите от групите А и N12:30 ч. Заседание на спортните комисари13:00 ч. Инструктаж на състезателите14:00-18:00 ч. Тренировъчни сесииГрупа "Х" до 1600 к.см. 1-ва тренировка 14:00-14:30 2-ра тренировка 15:30-16:00Група "Х" над 1600 к.см. 1-ва тренировка 14:30-15:00 2-ра тренировка 16:00-16:30Група "А и N" 1-ва тренировка 15:00-15:30 2-ра тренировка 16:30-17:0018:30 ч. Заседание на спортните комисари19:00 ч. Обявяване на стартовите листи 15.06.2008 година8:30-9:00 ч. Вкарване на автомобилите в сервизния парк9:10-9:30 ч. Алкохолна проба на пилотите10:00 ч. Официално откриване на писта "Варна" 200810:30 ч. СТАРТ НА ПЪРВА СЪСТЕЗАТЕЛНА СЕРИЯ12:30 ч. Заседание на спортните комисари12:50 ч. Награждаване и обявяване на официалните резултатиМестоположението на пистата http://images.streetfire.net/photos/0001/79/47/1099774.jpgОнборд и снимки от трасето на писта "Варна"http://www.shakedown-bg.com/home/index.php...51&Itemid=1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Предполагам на вси4ки които бяха на пистата днес им хареса.За утре се заформят битки м/у Евота-та !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder
Отговорено (Редактирано)

Аз лично останах много доволен :):blabla: Алекс, :love::bow:

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ралито беше супер! Жалко че дъждът развали церемонията по награждаването на пилотите, можеше и състезанието да е по-зрелищно на мокра писта!Имаше и HONDA на подиума !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Като за на4ало ако се успокои малко и да завър6ва състезанията,изглежда доста пренатегнат зад волана.До тогава Аудито е доста висока летва според мене.Ина4е битки има6е :thumbs1: във вси4ки класове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aбе тва ауди какъв мотор е 2.7Т или 4.2 и не беше ли за наи-високия клас?Аз бях на завоите и нищо не можах да чуя и разбера като класиране и характеристики на коли.Някои би ли споделил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aбе тва ауди какъв мотор е 2.7Т или 4.2 и не беше ли за наи-високия клас?

Ти въобще знаеш ли в кой клас е???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дайте млко снимки от ралито че някои не можахме да дойдем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де едно не мога да разбера,защо не протестираха срещу Порша на Дунев???Не мислите ли,че една кола като Аудито ще накара всчики останали пилоти в Х4 да бъдат по-мотивирани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно се разви темата. Аз съм раздвоиен за учащвието на Порсчето и Ауди-то. В едната страна има правилник в другата за атрактивни коли.Сначи по правилник се допускат коли до 3500 кубика, турбо се омношава по 1.7, на мои Мицубиши това прави например 3.400 кубика. Сега при Ауди-то на Бедини, той е с би-турбо с оригинално 4200 кубика, прави общо 12.138 кубика, всеки сам да прецени колко е голямо разлика....."MIYAMOTO" е писал че това требва да мотивира другите пилоти, ами какво да ти каша, с изключение на мен всички други за 8+ секунди назад на обиколка, това е не разлика които с мотивация може да наваксваш, това за светлини години за другите пилоти. А за мен, макар че мога да държа темпо по време на застесание е само важмозно с каране на 120% а ресултата е наяве, 2 спукани гуми от бордеури, това е. Всеки ми се кара че поемам този риск и че карам на предел като новак и с лош кизмет, с отпадане губа тотално, но така е моторспорт според мен, требва да се кара на максимум и не на разходка :-))))Щех да забрава, и ние мислихме по неква време на слошиме stroke кит и да увеличиме кубятура на 2.300 кубя, но щехме да надвишиме позволена кубятура и не го направихме естествено....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:( Много точно казано Алех, ........................... Дидо не става само с мутивация , според мен 99% от пилотите са мутивирани но Като няма КЕШ и кола кво прайме, Дошъл някакъв си Бедини в България ,които цял живот не е станал съзтезател и сега на 60г. решил да дойде да се прави на велик в българия като няма конкуренция с такава кола. Кого да мутивира Пантата ли които си прави колата сам в гаража и тук с Янакиев. Не става да се постигнат някакви постижения само с каране , трябват яки спонсори , добре подготвена кола на която да разчиташ във всеки момент и още куп причини.Просто казано на чист БЪЛГАРСКИ аудито не е за БГ.Повечето зрители му се радват но как се чувстват пилотите които знаят че нямат абсолютно никакъв шанс и каква мутивация може да има един такъв пилот спрямо аудито. Редактирано от BOSS`HOGG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алекс, много ти се радвах как беше "захапал" Аудито. Наистина се разочаровах след като отпадна. Желая ти повече късмет в следващите ти изяви...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дошъл някакъв си Бедини в България ,които цял живот не е станал съзтезател и сега на 60г. решил да дойде да се прави на велик в българия като няма конкуренция с такава кола.

Тук требва да ти поправа малко. Сначи Бедини с сигурност е най добрия пилот от всички които участват на български писти. Той има огромен опит, мисла че е карал 30 години писти и rally по цело европа, по мойта информация е станал и ведниш 3-те на европейски rally шампионат, така че в никакив случеи не е некои които не може да кара!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

НЕ съм много съгласен че е най добрия от всички на Бг пистите , но няма значение няма да спорим , Знам историята за него още от преди като е идвал да кара в БГ. и е нямал никакви сериозни качвания на стълбичката , говоря за 1-ро и 2-ро място и сега явно е решил че е дошъл момента с кола която превъзхожда всички останали в хиляди пъти да вземе купата но това за мен не е добър пилот.Лично мнение ........ Няма смисъл да спорим , просто мисълта ми беше че за мен аудито не е за тоя клас ...........

Редактирано от BOSS`HOGG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бедини участва на рали Албена преди доста години... вярна е поправката на ГТИ8В за неговия опит.Иначе за самото ауди то не е мотивация за останалите ... даже напротив убива всичко детско в тях. Убива ентусиазма да си правиш колата защото практически е невазможно примерно пантата да си напомпа голфчета толкова че да е конкурентен на RS6 ... Би трябвало да си върви ограничението като в Н4 и А8 за автомобили до 3500куб а коли като Порша и това Ауди нека да си карат на Монца или да си имат отделен клас

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GTI-8V

Би трябвало да си върви ограничението като в Н4 и А8 за автомобили до 3500куб

Тази органичение ваши и за Х4, поне така би требвало да е по правилник ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То проблема е че правилник няма ... поне никаде няма публикуван. Федерацията единствено всяка година изкарва новото "приложение Ж" /Appendix J/ с ужасен превод на БГ от който става само по голяма бозата по техническите прегледи. А пък групата Хоби кар изобщо несъм я срещал в книжата на федерацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де едно не мога да разбера,защо не протестираха срещу Порша на Дунев???Не мислите ли,че една кола като Аудито ще накара всчики останали пилоти в Х4 да бъдат по-мотивирани.

....доколкото си спомням миналата година в Русе участва Поршето и нямаше никава интрига просто си правеше обиколките писаха,че е 600 коня иначе мотивирани може и да има ама спонсори няма ли заеби мотивацията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото пове4е истински коли има толкова 6е е по-голям интереса към състезанията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се гледат яки бегачки, но поне да са си в класоветеВсеки един учасник е мотивиран за победа и е вложил труд и пари в колата си и става много яко като ти излезеедин такъв като гореспоменатия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...