BraveHeart 0 #1 Публикувано 11 Юни, 2008 Здравейте колеги,най-сетне се сдобих със желаното купе сивик 5та ген.Обаче е D15B7 и ми се иска да стане поне 126 кончета, в следствие на което търся такава глава,ако някои може да помогне ще се радвам много. И ми се иска да събера малко повече мнения за тунинг на двигателя.Незнам точно към какво да се насоча за да има максимален ефект и парите да си заслужават.Знам,че тунинга е мн скъп ,ама кефа когато си карам колата е голям.Мерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #2 Отговорено 11 Юни, 2008 здравей колега и честито !използвай търсачката с ключови думи като "изпускателни колектори" "генерация" "спортен филтър" "спортен вал" и ще намериш доста информация то общо взето повечето неща май са еднакви независимо дали си с 1.5 или 1.4 или 1.6 .. вече ако взимаш части от друг двигател там незнам с кой ще има съвместимост. някой от по-разбиращите ще те опъти за смяна на глава и т.н.успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BraveHeart 0 #3 Отговорено 12 Юни, 2008 Мерси, сега количката се пребоядисва защото цветовете на вратите и капака нещо не си пасват Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #4 Отговорено 12 Юни, 2008 цялата ли?същия цвят ли ше я правиш или нещо по-fashon? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanko_2 0 #5 Отговорено 12 Юни, 2008 Здравей, колега! Преди време бях чел точно за този мотор, че има много добро съотношение "пари за тунинг/изкарани коне". А конкретно с една втек глава от д16з6, колектори, генерация, колд еър интейк и чип спокойно гониш 130 коня. Съответния тунинг по груби сметки ти излиза към 1000 лв. За съжаление немога да намеря темата. Но в нея пишеше точно цитирам: "30 коня за хилядарка си е далавера" . Така че почвай да ровиш и да четеш и успех в начинанието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest RD Team #6 Отговорено 12 Юни, 2008 За сега ре6их да я остава същия цвят (лилаво-розав и ще я пребочдисам почти цялата без капака и задните панели.Защото те не са за пребоядисване ,а за капака си имам някаква идея.Е ще потърся някоя готина лепенка тип Хонда ФенКлуб.Отвън за сега съм ре6ил само да сменя фаровете,да продам сега6ните ми джанти и да си копя едни16ки. Иначе аз като гледам само главата е около 300/400лв без преработката на компютъра и новия ремък и т.н. А за допълнителните колектори, генерация, колд еър ще мина доста над 1000,май. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BraveHeart 0 #7 Отговорено 12 Юни, 2008 А някой можели да ми каже нещо повече за спортните колектори и смяната на генерация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #8 Отговорено 12 Юни, 2008 честито колега радвам се, че купенцата се увеличават Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ReSPecT #9 Отговорено 12 Юни, 2008 V-tec Глава делко скоростна кутия нови свещи нови гарнитури ремаци и чудеса и става бомбон количката .Моята е д15б7 с втек глава скоростна кутия.И варви на 1 с д16 а е д15 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BraveHeart 0 #10 Отговорено 12 Юни, 2008 Ама от къде да намеря тая глава ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ReSPecT #11 Отговорено 12 Юни, 2008 От някоя ударена кола или някои колега може да има пусни тема в раздела купува че търсиш в-тек глава от д16 и чакаи да искочи нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BraveHeart 0 #12 Отговорено 12 Юни, 2008 Нито мога да пусна обява ,че купувам глава от Д16 нито ,че продавам джанти 15ки -звезди,защото нямам необходимите постове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #13 Отговорено 12 Юни, 2008 Нещата които може би ми трябват са :изпусквателни колектори 4-2-1 за да работи колата по добре в ниските обороти;всичко след изпусквателните колекотри се сменя до задното гарне вклучително и него ??възду6ния филтър- изкаран от оригиналната кутиягенерация - демек тръбите 65мм ??,но за тях май трябва и бинт ???мисля,че няма смисъл да се сменят всмуквателните колектори ???Ами спортния вал ??А някой можели да ми даде цени за частите ?Въобще се пообърках малко и имам още доста въпроси НЯКОИ НЕЩА САМО НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН С ТЕБ,аз да ти кажа пък ти си знаеш ако ще изкарваш филтъра извън кутията намери си цяала air intake sistem за да има ефект и задължително КН!тръбите на генерацията в никакъв случаи на тоя размер(то даже незнам да има на 65 до 63 са мисля) 55 е наи-добре мисля,щото иначе ще имаш загуба на мощност и ако колекторите са спортни по-добре ще е с бинт иначе фърли пари!за другите работи неам идея! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest RD Team #14 Отговорено 12 Юни, 2008 Сигурно си прав, аз още не съм проучил нещата чак толкова добре. А някакви идеи от къде мога да взема първо главата ,а посл колекторите. А и този бинт , не знам за какво става дума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #15 Отговорено 12 Юни, 2008 незнам да има по-добра оферта за нови колектори,пък и другите неща не са за пренебрегване,аз пружините са ми от там разгледаи прецени си www.pmkonsult-bg.com бинтовете ги има в prospeed Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BraveHeart 0 #16 Отговорено 13 Юни, 2008 А дали наистина на олекотените колектори с керамично покритие не се налага използването на бинт. И не ели по-добре да си вземе6 едни Полирани - стомана Т304 за около 280 и да си земе6 и бинт за тях за около 90лв ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #17 Отговорено 13 Юни, 2008 нз точно ква е разликата м/у керамичните и стоманените,но стоманени с бинт знам че е перфектна комбинация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове