Jump to content

Recommended Posts

според мен повече ме навежда на мисълта за АГР онази система за дообработка на част от изгорелите газове...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж си ламбда сондата. като я изключиш виж дали няма да се оправи, ако не прекъсва значи е от нея. но пък безламбда сондата почва да харчи повече, поне при мен е така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Д15З1 мотор сходен проблем като твоя. При мене се оказа след много ровене хлабави клеми в делкото. Сваля се капачката, палеца и пласмасата. Отдоло ще видиш комутатора и бобината. Та на комутатора клемите виж дали са стегнати или хлабави. Ако са хлабави леко с клещи на свалени клеми го стисни и ги върни обратно по буксите. Това е един от отсновните проблеми ако колата прекъсва при твоя случай и много други (лично наблюдение). Успех, засега затова се сещам.П.С. Колко жилна ти е ламбда ако е 5 като мойта може, да се разбереме някъде да ти дам мойта да пробваш. И пак успех и не се предавай толкова бързо :bow:

Редактирано от MonsterOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с D15Z3 и известно време имах подобни проблеми, но не толкова ярко изразени. Решението намерих в една опаковка RedEx, която се налива в 50л бензин. Може да не ви се вярва, но двигателят видимо подобри работата си, дори спря да ми светва чек-а (преди това на няколко пъти ми е светвал чек-а с грешка за кислороден сензор). Пробвай, не е толкова скъпо, а и ако не помогне- поне няма да навреди :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...