Guest bat_gogo #41 Отговорено 13 Юни, 2008 бреее заражда се новия ТУНИНГ, 1 зъб напред +10 коня, 1 назад -2литра раззход Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KU4E_DUX 2 #42 Отговорено 13 Юни, 2008 (Редактирано) Хахахах младежи вие разбихте всички илузии на всички .Кои как зацепен как не е ,но даваи един зъб на пред и всичко е наред Е как став това чудо ? Все още навлизам в двигателие ,но добреде ако е един зъб на пред нямали клапана примерно да се засрещне с буталцето и да стане компотче ?Нищо ,че е изпразнено Редактирано 13 Юни, 2008 от KU4E_DUX Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest hans #43 Отговорено 13 Юни, 2008 още има да навлизаш....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KU4E_DUX 2 #44 Отговорено 14 Юни, 2008 Винаги има какво да се научи дори и след турбо кит Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #45 Отговорено 14 Юни, 2008 още има да навлизаш.......ахахахахахаха кефиш пич Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШМИРГЕЛ 9 #46 Отговорено 14 Юни, 2008 нямали клапана примерно да се засрещне с буталцето и да стане компотче !!! ?Нищо ,че е изпразненоЗа 2-3 зъба не удря със сигурност. Изтествано е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #47 Отговорено 25 Юли, 2008 темата за ангренажния ремък е пуснах аз, както и темата за бай Данчо : http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%BD%D1%87%D0%BEда я приключим тая тема вече.няма смисал.пълна простотия е тая изцепка за ремъка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове