Jump to content
fanaticeti

D16А8 без ламбда сонда ?

Recommended Posts

Въпрос най вече към 1net, но и към всички с идеи към въроса Тъй като се оказва, че разликата между D16A8 и D16A9 е един катализатор и една ламбда и 8 кончета в полза за А9 въпросът ми е следнияВъзможно ли е да се премахне ламбда сондата на А8, съответно може ли да се модне ECU то да не я търси или да се сложи ECU от D16A9 е по лесния вариант.Възможно ли е всичко това и дали само това са нещата които трябва да се променят за премахване на ламбдата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

възможно е, но не съм го пробвал.преправял съм А9 ецу да работи с ламбда сонда и май и обратното ще е лесно, но ще трябва да си добавиш потенциометър 4.7к за горивото на празен ход (който фабрично си го има на ецу-то на А9)след тази интервенция остава само програмата да се смени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16A9 няма също така и канистър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16A9 няма също така и канистър.

а как е постигната вентилацията на резервоара?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest fanaticeti
Отговорено (Редактирано)

Каква работа вършеше канистър-а и последно какво трябва да се промени и колко сложно е за да стане D16A8 - D16A9На кой колектора е 4-2-1 и на кой 4-1 Някой друг да се сеща за разлики които биха ми попречили да направя D16a8 от 122/4-на 130/2 к.с

Редактирано от fanaticeti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tazzz

D16A9 - 4-2-1

D16A8 - 4-1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А какъв е варианта за махане на канистара. ако канистъра само вентилира резервоара защо има вакум който отваря клапа към въздушния филтърДнес разкачих един от вакумите му този който е на кутията на възд. филтър(т.е маркучето на вакума) и махнах въздуховода преди кутията който влиза в една кутия, до канистъра която има клапа управлявана от този вакум и не мога да си позная колата няма заглахвания развърта се много по бързо и при вкл.консуматор не падат оборотите а се покачват както би трябвало да бъдеКакви са възможните проблеми ако има такива да карам без този вакум или къде може да е проблема колата да работи по добре без него10х

Редактирано от fanaticeti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

2 от маркучите, които излизат от канистъра отиват зад дросела (единия е над дросела а другия е някъде по пленума)чат-пат ЕЦУ-то отваря клапана и пуска парите от резервоара за изгаряне. Не знам какъв е този маркуч който отива до филтъра.

махнах въздуховода преди кутията който влиза в една кутия

???нещо вобще не зацепвам какво казаваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам човече, тия части за първи път ги виждам... англичаните пак са измисляли някакви странни системи.съжалявам, но по снимки нещо не се ориентирам как е навързано всичко и как работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

при мен е същия @-||-@ ... много се чудех какво да го правя - трябва явно да се заровя малко там и да разкарам още малко неща ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен е същия @-||-@ ... много се чудех какво да го правя - трябва явно да се заровя малко там и да разкарам още малко неща ...

А какво си разкарал до сега Аз изкубах само въпросното маркуче и махнах въздуховода

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

кутията на филтъра и прилежащите й тръби

механизма работи горе долу така Кутиятя е празна а в нея влиза малка тръбичка която идва от черния цилиндър в който би трябвало до има въглен и там да влиза маркуча от резервоара Клапата е именно на тази кутия която клапа се отваря посредствум вакум от въпросното маркуче което съм разкачил ако следваме логиката в тази кутия би трябвало да се събират парите от резервоара и при определено натоварване на двг(защото маркучето отива в нещо друго като клапанче зад дросела) тази клапа да се отваря и те отиват на горе към възд филтър т.е за доизгаряне .ОК но каква роля ще играе ел.моторчето или каквото там е Тъи като през маркечето минава вакум т.е смуче въздух а клапата на кутията се отваря като духна през него би следвало ел.часта да спира вакума и да пуска газовете които идват под налягане уффф просто разсъждавам не съм сигерен на 100% в това което пиша имаш спортен филтър или караш безимаш ли въпросната тръбичка която минава покрай кутията и отива зад дросела Редактирано от fanaticeti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иамм тръбичката - филтъра е конус ... явно трябва реконструкция защото нещо в тая схема не ме кефи ,а и вече не работи със сигурност ако е такак както казваш ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иамм тръбичката - филтъра е конус ... явно трябва реконструкция защото нещо в тая схема не ме кефи ,а и вече не работи със сигурност ако е такак както казваш ...

[/quote

 

Махни я и виж, че ще се подобри работата на мотора при мен сега е ехтра а и johnyboy каза, че няма праблем без канистъра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...