fanaticeti 0 #1 Публикувано 9 Юни, 2008 Въпрос най вече към 1net, но и към всички с идеи към въроса Тъй като се оказва, че разликата между D16A8 и D16A9 е един катализатор и една ламбда и 8 кончета в полза за А9 въпросът ми е следнияВъзможно ли е да се премахне ламбда сондата на А8, съответно може ли да се модне ECU то да не я търси или да се сложи ECU от D16A9 е по лесния вариант.Възможно ли е всичко това и дали само това са нещата които трябва да се променят за премахване на ламбдата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #2 Отговорено 10 Юни, 2008 възможно е, но не съм го пробвал.преправял съм А9 ецу да работи с ламбда сонда и май и обратното ще е лесно, но ще трябва да си добавиш потенциометър 4.7к за горивото на празен ход (който фабрично си го има на ецу-то на А9)след тази интервенция остава само програмата да се смени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hronos 20 #3 Отговорено 10 Юни, 2008 D16A9 няма също така и канистър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #4 Отговорено 11 Юни, 2008 D16A9 няма също така и канистър.а как е постигната вентилацията на резервоара? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest fanaticeti #5 Отговорено 12 Юни, 2008 (Редактирано) Каква работа вършеше канистър-а и последно какво трябва да се промени и колко сложно е за да стане D16A8 - D16A9На кой колектора е 4-2-1 и на кой 4-1 Някой друг да се сеща за разлики които биха ми попречили да направя D16a8 от 122/4-на 130/2 к.с Редактирано 12 Юни, 2008 от fanaticeti Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest tazzz #6 Отговорено 12 Юни, 2008 D16A9 - 4-2-1 D16A8 - 4-1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fanaticeti 0 #7 Отговорено 22 Юни, 2008 (Редактирано) А какъв е варианта за махане на канистара. ако канистъра само вентилира резервоара защо има вакум който отваря клапа към въздушния филтърДнес разкачих един от вакумите му този който е на кутията на възд. филтър(т.е маркучето на вакума) и махнах въздуховода преди кутията който влиза в една кутия, до канистъра която има клапа управлявана от този вакум и не мога да си позная колата няма заглахвания развърта се много по бързо и при вкл.консуматор не падат оборотите а се покачват както би трябвало да бъдеКакви са възможните проблеми ако има такива да карам без този вакум или къде може да е проблема колата да работи по добре без него10х Редактирано 22 Юни, 2008 от fanaticeti Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #8 Отговорено 23 Юни, 2008 2 от маркучите, които излизат от канистъра отиват зад дросела (единия е над дросела а другия е някъде по пленума)чат-пат ЕЦУ-то отваря клапана и пуска парите от резервоара за изгаряне. Не знам какъв е този маркуч който отива до филтъра. махнах въздуховода преди кутията който влиза в една кутия???нещо вобще не зацепвам какво казаваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #9 Отговорено 24 Юни, 2008 не знам човече, тия части за първи път ги виждам... англичаните пак са измисляли някакви странни системи.съжалявам, но по снимки нещо не се ориентирам как е навързано всичко и как работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #10 Отговорено 24 Юни, 2008 при мен е същия @-||-@ ... много се чудех какво да го правя - трябва явно да се заровя малко там и да разкарам още малко неща ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fanaticeti 0 #11 Отговорено 24 Юни, 2008 при мен е същия @-||-@ ... много се чудех какво да го правя - трябва явно да се заровя малко там и да разкарам още малко неща ...А какво си разкарал до сега Аз изкубах само въпросното маркуче и махнах въздуховода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fanaticeti 0 #12 Отговорено 24 Юни, 2008 (Редактирано) кутията на филтъра и прилежащите й тръбимеханизма работи горе долу така Кутиятя е празна а в нея влиза малка тръбичка която идва от черния цилиндър в който би трябвало до има въглен и там да влиза маркуча от резервоара Клапата е именно на тази кутия която клапа се отваря посредствум вакум от въпросното маркуче което съм разкачил ако следваме логиката в тази кутия би трябвало да се събират парите от резервоара и при определено натоварване на двг(защото маркучето отива в нещо друго като клапанче зад дросела) тази клапа да се отваря и те отиват на горе към възд филтър т.е за доизгаряне .ОК но каква роля ще играе ел.моторчето или каквото там е Тъи като през маркечето минава вакум т.е смуче въздух а клапата на кутията се отваря като духна през него би следвало ел.часта да спира вакума и да пуска газовете които идват под налягане уффф просто разсъждавам не съм сигерен на 100% в това което пиша имаш спортен филтър или караш безимаш ли въпросната тръбичка която минава покрай кутията и отива зад дросела Редактирано 24 Юни, 2008 от fanaticeti Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #13 Отговорено 25 Юни, 2008 иамм тръбичката - филтъра е конус ... явно трябва реконструкция защото нещо в тая схема не ме кефи ,а и вече не работи със сигурност ако е такак както казваш ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fanaticeti 0 #14 Отговорено 26 Юни, 2008 иамм тръбичката - филтъра е конус ... явно трябва реконструкция защото нещо в тая схема не ме кефи ,а и вече не работи със сигурност ако е такак както казваш ... [/quote Махни я и виж, че ще се подобри работата на мотора при мен сега е ехтра а и johnyboy каза, че няма праблем без канистъра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове