Jump to content
Guest tazzz

Supercharger

Recommended Posts

Може би хората, които търсят мощност в ниските обороти и въртящ момент за ежедневно каране особенно в градскиусловия трябва да се замислят за TDI,по-лесни и достъпни са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest magelan

Сиреч това са 11.99 литра за един оборот. Щото иначе как ще определиш това

един оборот на кое??? на Земята около Слънцето ли ?
:rolleyes: На чарджъра, на какво друго. Или ти не следиш темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

баси, тая тема цялата офтопик.... Не знам защо спорите кое е по добро. турбо или чарджър. питайте 2ма души и те ще ви дадат 3 различни мнения. Аз на сивика лично бих си боцнал чарджър. Може да не съм някав запален тунингар но това си е мое мнение. Ако имах кола за писта или 2ра кола която да си я правя бих и сложил турбо. Естестевено бих си взел и кола с фабрично турбо но в момента говорим за нашите хонди... айде peace и нека се опитаме да си помогнем а не да спорим на кой му е по голям :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на сивика лично бих си боцнал чарджър.

:( А така де!Ама този чарджър, втората употреба не го взимай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...