Jump to content
sparco_boy

Honda Civic 1.6 16v 125 H.p.

Recommended Posts

здравейте пичове току що се регистрирах във форума защото много ме хареса гореупоменатата количка.Та искам да питам на какви цени въврвят сега какви плусове и минуси имат,някакви проблемни области,колко горят на бензин не искам газови става въпрос за модела от 93 94 год.Всякаква информация ще ми е полезна. :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вървят между 4500-1000 лв.,(може и повече) зависи колко е влюбен собственика им в тях и колко е вложил.Щом е 93-94 значи ще е или седан или хетч. защото купето е малко по-ново, бензин горят колкото им сипеш :D Има много колеги с такива автомобили така че има кой да ти помогне по темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Привет , поздрави, че си се ориетирал към подходящата марка и към конкретния модел.Аз имам такава 1.6 125-чка 94 год. Това ,което искам да споделя за нея е , че съм доста доволен , даже може да прозвучи и доста пресилено но ужасно ми харесва. Колата върви доста прилично за 1600-тин кубиковия си мотор , градско (Софийско ми дава 8-9.5 лт. А95) извънградско пада до 5,5-6,5 А95.Голям плюс на този модел в сравнение с по-маломощните си събратя е наличието на дискови спирачки отзад и стабилизираща щанга на задното окачване.( 92 93 94 95 хечбег 1.6 125кс ) за седан и купе не съм запознат .Като проблем слагам единствено и само слабите и задни вежди ,дъно на багажника и някой други деликатни местенца които се правят разбира се . Колата е 100% младежка и подходяща за ежедневна предимно градска количка.По разходи за окачване , Обслужване , лагери и т.н НЕ бих казал ,че е по-тежка(скъпа) от други по-маломощни Хондички(казвам го от опит защото съм поддържал и такива и то не 1) ГОЛЯМ съвет НЕ си КУПУВАЙ такава за смешни пари примерно под смешни фокусирам 2000-3000 лв. Запазените ексземпляри от тази модификация си държат цена. около 4000-5500Колкото по-запазена кола вземеш толкоз повече главоболия си спестяваш и толкова повече ще и се радваш и караш с кеф. А знаеш кеф цена няма.

Редактирано от alpinab

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

м да цените са 4500-5500 варират недостатък задни вежди раждясват както при повечето 5 ген двигателя е доста издражлив :D биват 3-ри типа З6,з7,з9 количката е доста пъргава :D 1-ва и 2-ра идеални :D)разход 7.5-8.5 градско с нормално каране извън гр. 5.5-6.5 както спомена по горе колегата.недостатък на хeтча има много малък багажник.(направо мизерен)ако те валнува това де ;)ако търсиш и място за багаж купе или седан.спортно усещане си има .(Слаби спирачки както повечето хонди) имамалките 240 мм дискове не са достатъчни според мен.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....аз имам такава 125 кс. моята я взех за 5500 февруари тази година има Климатик,ел.стъкла,ел.люк,ел.огледала,ел.фар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(Слаби спирачки както повечето хонди) има

Извинявам се, но вече почвам много да недоумявам, какви са тия "слаби спирачки"? Ако скочиш на педала и блокираш колелата (което всяка хонда го може), какво "по-силно" може да се иска??? Да не искаш да кажеш че много силно трябва да натискаш или???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз ще добавя нещо колата е наистина много добра и още по добра база за тунинг на това двигателче! вътре е доста широка направо невероятно за толкова малка кола ,вярно че за сметка на багажника.адски много върви колата за 125те си коня и много икономична,има и малко по редки вариянти с климатици които силно препоръчвам! скоро направих едно замерване 120км с 6,5л извънградско :D което е под 5,5л!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(Слаби спирачки както повечето хонди) има

Извинявам се, но вече почвам много да недоумявам, какви са тия "слаби спирачки"? Ако скочиш на педала и блокираш колелата (което всяка хонда го може), какво "по-силно" може да се иска??? Да не искаш да кажеш че много силно трябва да натискаш или???
слаби означава че неподлежат на натоварвания ! примерно караш със 160 и искаш да спреш бързо ок спираш но после дисковете стват сини :D и решиш ли да спираш пак ще ти отнеме доста по голямо разтояние.силните спирачки се познват по това че при интензива употреба са в състояние да спират и бавно загряват !Наистина са слабички за по спортно шофиране което предразполага самата кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

то не е само на тази кола и на Вти-то същата работа(макар и малко по добри заради абс наи вероятно и малко по големите дискове) като ги натиснеш 2-3 пъти почват да не хващатне отговарят на мощноста според мен.-за 1.3 1.5 перфектни.. 90-100 коняама зад над 120 не.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest пламен1

Привет , поздрави, че си се ориетирал към подходящата марка и към конкретния модел.Аз имам такава 1.6 125-чка 94 год. Това ,което искам да споделя за нея е , че съм доста доволен , даже може да прозвучи и доста пресилено но ужасно ми харесва. Колата върви доста прилично за 1600-тин кубиковия си мотор , градско (Софийско ми дава 8-9.5 лт. А95) извънградско пада до 5,5-6,5 А95.Голям плюс на този модел в сравнение с по-маломощните си събратя е наличието на дискови спирачки отзад и стабилизираща щанга на задното окачване.( 92 93 94 95 хечбег 1.6 125кс ) за седан и купе не съм запознат .Като проблем слагам единствено и само слабите и задни вежди ,дъно на багажника и някой други деликатни местенца които се правят разбира се . Колата е 100% младежка и подходяща за ежедневна предимно градска количка.По разходи за окачване , Обслужване , лагери и т.н НЕ бих казал ,че е по-тежка(скъпа) от други по-маломощни Хондички(казвам го от опит защото съм поддържал и такива и то не 1) ГОЛЯМ съвет НЕ си КУПУВАЙ такава за смешни пари примерно под смешни фокусирам 2000-3000 лв. Запазените ексземпляри от тази модификация си държат цена. около 4000-5500Колкото по-запазена кола вземеш толкоз повече главоболия си спестяваш и толкова повече ще и се радваш и караш с кеф. А знаеш кеф цена няма.

Колеги малко извън темата аз взех за 2500 лв Д15Б2 с пълен ел.пакет и климатик ;92 год тази цена не е ли много ниска и да очаквам ли проблеми с колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

то не е само на тази кола и на Вти-то същата работа(макар и малко по добри заради абс наи вероятно и малко по големите дискове) като ги натиснеш 2-3 пъти почват да не хващатне отговарят на мощноста според мен.-за 1.3 1.5 перфектни.. 90-100 коняама зад над 120 не.

Слагаш хубави накладки (отпред и отзад), сменяш спирачна течност, обезвъздушаваш. Сигурен съм че ще ти харесат спирачките после :DТези които се оплакват от това че омеква педала при почесто ползване, дали са сменяли спирачна течност? Четох, че спирачната течност има способноста да абсорбира вода, на всеки 12 месеца абсорбира 2% вода. При 10% вода в системата, точката на завиране пада със над 100 градуса!много полезно четиво -> http://www.carbibles.com/brake_bible.html
всичко е сменено просто са малки дисковете.не само на сивиците и на др-ги модели на хондаи не само намоите и за др-ги говоря за 5-6автомобила набюдения.от приятели и познати и др. Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси пичове доста полезна информация.май ще ставам ваш бъдещ колега нещо мн се запалих по тая количка .в момента карам шкода 120 л която е на баща ми,обаче сивикчето доста ме влече :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аха да - в този смисъл са слаби наистина. 2 пъти от 100 до 0 и си извън играта. оригинални накладки и сменена течност. уви :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

всичко е сменено просто са малки дисковете.не само на сивиците и на др-ги модели на хондаи не само намоите и за др-ги говоря за 5-6автомобила набюдения.от приятели и познати и др.

Извинявам се за офтопика в темата, но като ми излезе колата от бокс-а ще ти дам да пробваш спирачките :PТова купе е с дискове отпред и отзад - предните са 262, задните 239, по-голямо серво на спирачките плюс ABS. Всичко е сток непипано. Само неотдавна смених накладките, но съжалявам защото с предните с които я взех спираше осезаемо по добре. Та си мисля да си поръчам оригинални. Бях дал на една Месечна на един колега да я пробва по съвсем друг повод, и сподели че спира доста добре. Та VTi си мисля че е със същите чарколяци, ако всичко е ок би трябвало да спира и по добре от купето :tooth:
И Аз сори за офа ВТИ е с 90 кг по тежко от ЕСИ попринцип :pppако сложиш примерно спирачки от ВТИ на ЕСИ ще е ок и от ВТИ примерно от прелюд които са 282 мм ще е добре за това мисля живот и здраве да му сложа 262 мм дискове :ppp (НА еси-ТО)за да се оправят нещата така да се каже :Pкакто ти си направил :pppи да реша проблема с спирачките.(имам и ВТИ и ЕсИ и знам как спират) НА Вти спирачките са доста по добри !!обаче не са достатъчни.(ще дам пример с др-га марка: примерно на голфовете 3-ки :ppp 2.0 150 коня ГТИ спирачките им са 280мм и на някои модели 288 мм :P на тегло 1150 кг мисля че по големия диск загрява по тръдно от по малкия(стоков диск) Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забравих да питам и как е динамиката на колата и как е возията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... !!! единствения начин да усетиш е да я пробваш иначе може да си гледаш клипчета в нета как ускорява ама да разбереш как вози :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам такава(купе) Д16З9 от около 2 м. и сам супер доволен.Взех я 4500 лв.,но разбирасе има си и недостатаците.Погледни рейката да не тече ,че е голям проблем.Моята е за боядисване,но пак двигателя е перфектен,а пак си има и всички екстри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е разликата между Z6,Z7 и Z9 двигателите?

еми това е разликата:rolleyes: разликите е къде се монтират.Z6- ESi хечбег.Z7 -ESi седан.Z9 -ESi купе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха аз мислих,че има някаква конструктивна разлика,пък то.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Z6- ESi хечбег.Z7 -ESi седан.Z9 -ESi купе.

....Z6 има и седан а Z7 са седани 4x4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не си взимай кола от българия. дето има един лаф " хубавата крава не излиза от селото ". тук не сме хора просто :D..особено спортна кола като тази, ти е известно колко е изнасилвана... има много хора, които предлагат услуги за докарване на кола от чужбина, даже и в този форум има такива, като boss hogg например :D

Редактирано от Wolfcry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Z6 има и купе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...