Jump to content
Guest borko

Разход на Хонда

Recommended Posts

Guest borko

Здравейте всички Хонда фенове,и аз съм Хонда фен откакто имах щастието няколко месеца да покарам хонда акорд '90 и от тогава съм привърженик на акорда. Мисля след време да си продам колата и да премина хонда. От няколко месеца преглеждам мобиле.бг и имам представа за цените на хондите, като съм се насочил към хонда 5-а генерация d15b2 и honda CRX до '90година. Знам че тази тема е обсъждана много пъти ,но имам няколко въпроса, тъй като изчетох целия форум и не намерих точен отговор. Интересувам се от разхода на д15б2 и на honda crx 1.6 16V до 90 година, разход от 9 и надолу градско ме устройва. За д15б2 останах с впечатлението че разхода е м/у 7-15 градско, знам че зависи разхода от карането мисля към 4000 оборота да превключвам скоростите нормално. Най голям интерес за мене представлява CRX, истинската хонда(според мен разбира се) гледам на няколко места че разхода е доста приличен към 8/100 градско и точно към нея клонят моите предпочитания. Поправете ме ако съм сбъркал числата някъде и ако може притежателите на горните возила да споделят какво мислят по тази тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Най голям интерес за мене представлява CRX, истинската хонда(според мен разбира се) гледам на няколко места че разхода е доста приличен към 8/100 градско и точно към нея клонят моите предпочитания. Поправете ме ако съм сбъркал

Ами не си объркал.Точно толкова гори че и по-малко ако караш нормално.Аз имам такъв CRX и те оверявам че няма да сгрешиш ако си купиш :ebanjeee: Само да те поправя че не са до 90-та а до 91-ва година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Ако наистина си про4ел вси4ки коментари по темата за разхода,зна4и си намерил отговора.В момента има тема Бензиновоз на старо и там има доста бисери.И пак малко Off topic(колега това не е конкретно към тебе)...ае 6том си си харесал определена марка и модел ко та боли патката колко 6те гори.По скоро о4аквай по висок разход да не остане6 изненадан.Аз ли4но под 10 не мога да сваля и на двете коли.Все пак ти 6те кара6 или 6те ходи6 с калкулатора да смята6 :lol: Ска4ай в тигана и на сре6тата 6те каже6 дали бях прав :ebanjeee:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest borko

MIYAMOTO,Абе не бях много фен на CRX но днес видях една такава при майстора да я позакърпи малко и направо се влюбих. Като си гледам парите тя ще е моя избор. Dragi4,Прав си имаше нови отговори в "Бензиновоз на старо" от както влизах за последен път, но пак в границите които посочих. Това за "ко та боли патката колко 6те гори" и за тва си прав и това важеше когато карах акорда и когато бях далече от България, ама тука с тия пусти поскъпвания и цени направо ми се свива сърцето като знам, че ми гори над 10-11.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

MIYAMOTO,Абе не бях много фен на CRX но днес видях една такава при майстора да я позакърпи малко и направо се влюбих. Като си гледам парите тя ще е моя избор. Dragi4,Прав си имаше нови отговори в "Бензиновоз на старо" от както влизах за последен път, но пак в границите които посочих. Това за "ко та боли патката колко 6те гори" и за тва си прав и това важеше когато карах акорда и когато бях далече от България, ама тука с тия пусти поскъпвания и цени направо ми се свива сърцето като знам, че ми гори над 10-11.

Така е батко,а и цените на бенза май 6те са в посока нагоре :ebanjeee: .На мен скутера ми горе6е 4-5 в града (125cc) :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tirex

Prelude B20A4-до 3000об. гори 9-10л. в града,но може да гори и 12-13л.,обаче пък как върви.Извън града не съм го засичал за икономия,пък и как да стане като при над 140км/ч двата карбуратора сигурно сгъват навътре резервоара.Скорост около 180-200км/ч обезсмисля всякакви икономии.Пък и я имам отскоро колата за да мисля за такива неща. P.S.При последното зареждане с 15л. минах 186км смесено каране,т.нар.дрителмикс,като не минавах 4000об/мин.Все пак от 2000куб. не мога да искам разход като на 1500куб.,нали?

Редактирано от tirex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Така е. Моят crx при леко каране съм минавал до 180-200км с 12л. бензин. Става въпрос за градско, но предимно вечер на мигащи светофари и по цариградско. Иначе около 8/100. На ръчка 9, зимата 10. Рекорда ми на извънградско е 5.5/100. София-Ст.Загора с 12л.Успех при избора :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Толко много пъти съм го писал.......мисля си, че във всяка една тема от този род. Мислех да напиша на колегата да погледне старите теми, ама видях, че колегите отговарят и аз ще го направя. Пък и двигателя ми е този за който се интересува.Аз съм с D15B2, на последното зареждане на резервоара ми даде 7.2 л. на 100 км. Бях заредил пълен резервоар от ОМВ и ми хареса много и разхода и бензина. Карам с 95, а и относно превключването на скорости на 4000 оборота.....?Това са доста високи обороти, особено за градско. Мойта си върви съвсем нормално и превключвам на 2500 оборота, а може и малко преди чертата.Зимата ми качи разхода в най-студените дни на 8 - 8.5 литра на 100 км. А и Хондата ми е седан, та е със 100-150 кг. над другите си събратя (хечбеци).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bvo
Guest koki

ZdraveiteSpored men v Sofiq trudno 6te postigne6 razhod pod 10 , ai s tezi kalpavi benzini......Az li4no sam postigal razlika ot blizo dva litra v zavisimost ot tova kade zarejdam.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest borko

Мерси на всички които се откликнаха,Аз за d15b2 имах представа колко е горе-долу разхода, а CRX беше загадката. Но от прочетеното се оказва въпреки че е с по голям/мощен двигател, разхода на CRX е по нисък от d15b2.

Карам с 95, а и относно превключването на скорости на 4000 оборота.....?

Аз в момента карам дизел и горе долу на 2500 превключвам, доколкото знам при бензина максималния момент е при доста по високи обороти та ми се стори 4000 нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

ZdraveiteSpored men v Sofiq trudno 6te postigne6 razhod pod 10 , ai s tezi kalpavi benzini......Az li4no sam postigal razlika ot blizo dva litra v zavisimost ot tova kade zarejdam.

аз основно в софия карам, превлючвам около 7000и трудно падам под 9/100, но понякога падам.Мога и на 2000 да превключвам, и пак си вървя с трафика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tirex

...относно превключването на скорости на 4000 оборота.....?

Не съм твърдял,че винаги превключвам на тези обороти,а само,че не съм ги минавал.Не е никакъв проблем да се постигнат при потегляне и на 2-ра предавка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Карам с 95, а и относно превключването на скорости на 4000 оборота.....?

Аз в момента карам дизел и горе долу на 2500 превключвам, доколкото знам при бензина максималния момент е при доста по високи обороти та ми се стори 4000 нормално.
Относно разхода на CRX-а не е по-нисък от на D15B2. На мен предишната ми Хонда беше CRX и под 9 не можех да и сваля разхода. Беше 1.6 16 клапана, незнам точно, повечето разправят, че пили по 130 коня тези мотори. Харчеше около 9 градско. Но и вървеше доста повече от D15B2-ката.

 

А що се отнася до макс. въртящ момент. Наистина D15B2 е малко по-муден мотор. Аз по мойта съм направил някакви модификации и от тогава ако карам леко колата я сравнявам точно с някой дизел. В ниските е много мощна в сравнение с преди, а във високите :unsure: направо е върха :dry: Аз мога да кажа, че тези Сивици с тези двигатели са доста добри и оставам с много хубави впечателния от тях за този клас. Като бързина и икономичност мисля, че са едни от най-добрите в класа си. Има и по-икономични, но не е с много по-малък разхода, а като вървеш си има доста разлика.

 

Относно графиката на моя мотор за въртящия момент и конските сили ти я поствам да я погледнеш. Измерената мощност е на колелата, графиките са две, защото показват разликата между две модификации по автомобила, сегашната е тази по-високата, нея гледай. Ако си вземеш таква кола, би трябвало да е със същата графика, но с около 15 конски сили по-малко и сигурно 10-15 нютон метъра въртящ момент по-малко.

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest k_u_d_o_s

Eiii otkade moga da namerq takawa krafika na wyrtq6tiq moment w funkciq ot oborotite za moqta kola?p.s.Dylja izwinenie za nqkolkoto posta na angl., no ne sym home i nqmam prawa da inst. programki.Molq da me izwinite :]

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Аз за сега знам само едно място. Това е на динамометъра в сервиза на Ники Златков, повечето от редовните клубари го знаят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest k_u_d_o_s

Т.е. да трябва да си качвам колата на динамометър?Неможе да няма откаде да се намери фабричната характереистика на моя мотор? Или може?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

такава графика и по нета може би можеш да намериш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...