Guest D16A8 #1 Публикувано 4 Август, 2004 Здравейте!Махнах си въздуховода от филтъра към тръбата над радиатора и тази към калника (звука се променя значително). Подозирам, че разхода ми се увеличи. Според вас може ли да има такъв ефект и защо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #2 Отговорено 4 Август, 2004 Мисля че има.Е да ама и вървежа е по-добър нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest D16A8 #3 Отговорено 4 Август, 2004 Ами за варвежа не може да се каже. Сега сам го варнал обратно и ще видим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy #4 Отговорено 4 Август, 2004 CRX ли караш? А калкото до вървежа , гаранция ,че е по-добре а разхода не мърда. На дълъг път тогава го тествах със и без няма разлика освен , че звучи по- добре и върви повече. Не можеш да очакваш да излети но върви повече с 200 % СИГУРНОСТ поне при мен 4г. хеч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest D16A8 #5 Отговорено 5 Август, 2004 Да CRX. На мен ми се струва, че с тръбата върви повече. По-леко набира. Разхода май наистина е същият. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy #6 Отговорено 5 Август, 2004 (Редактирано) Теста ми се изразяваше по-следният начин: 4 изрязвания от 0-100 км по километраж с хронометър. Неточен начин но по 2 пъти със и без. и в 2-та случея с по 0,5 секунди по- бърз. Значи +- 0,2 секунди винаги има грешка с хронометър но при еднакво тръгване и само две предавки 1-ва и втора. Но при 4 рязания едно нагоре, до полигона ,а другото надолу си показа ,че дава положителен резултат. Не ми се вярва да е по- различно при теб. Когато колата е по- безшумна имаш чувството , че върви повече защото с по- силният шум ти се струва , че се мъчи. Това са моите наблюдения по-този въпрос. Може при теб да е различно.ПП. заради тази тръба върху радиатора, ти се спуква на връзките там, дори да не се подпре никой на нея. А повярвай ми там е най-удобно за подпиране. Не ти се сменя радиатор заради това нали? Аз смених вече заради подпиране преди да я разкарам . При тези факти неможеш да ме накараш да я върна. От кутията на филтъра на там, всичко е елиминирано. Редактирано 5 Август, 2004 от Mark Antoniy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest D16A8 #7 Отговорено 5 Август, 2004 Да има логика в това което казваш. Радиатора ми е чисто нов, така, че..... ще си помисля. Мерси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest emko #8 Отговорено 5 Август, 2004 колега,и аз си махнах въпросната тръба над радиатора, от съображения за сигурност някой да не се подпре там. За разхода нищо не мога да ти кажа, понеже голяма част е карам в града, а на градско едва ли има някой да ти каже колко то4но хар4и колата. сипваш бенз и ръ4каш.. се пак щом си зем резачка, не трябва много да се вглеждаш в разхода. НЯМА кола, която да върви яко и да не харчи бенз. Просто при хонда мощност/разхода е по-голямо, в сравнение с другите марки. (тук ще има критики..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest D16A8 #9 Отговорено 5 Август, 2004 Какви критики? Това е точно така. Като съотношение вървеж/разход honda няма аналог. Пък и градски разход от 7-8/100 за 125коня кола не е много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #10 Отговорено 5 Август, 2004 Здрасти,аз съм със Civic 5-та ген. B15B2 и преди да сложа спортен филтър махнах тази тръба. При мен ефектът беше, че колата набираше малко повече, а разхода си е все същият. То този въздухо провод не влияе на притока на бензин май, а просто позволява с по-малко съпротивление да влиза въздух и съответно става малко по-динамична колата. Това е моето мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest D16A8 #11 Отговорено 5 Август, 2004 Какъв филтър си сложил и има ли разлика с него, промени ли ти се рзхода и мощността? За да се промени мощността не трябжа ли да се промени и разхода?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Vaso #12 Отговорено 5 Август, 2004 Като съотношение вървеж/разход honda няма аналог. Пък и градски разход от 7-8/100 за 125коня кола не е много Aбсолютно си прав за 126 коня ( 90kW ) да бъда точен 7-8/100 градско си е просто приказка. При мен е такъв и в крайна сметка преди да е CRX e CIVIC т.е. в превод Градски АМА го е измислил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Vaso #13 Отговорено 5 Август, 2004 Какъв филтър си сложил и има ли разлика с него, промени ли ти се рзхода и мощността? За да се промени мощността не трябжа ли да се промени и разхода?? То този въздухо провод не влияе на притока на бензин май, а просто позволява с по-малко съпротивление да влиза въздух и съответно става малко по-динамична колата. Човека го е казал. А за филтъра сигурно е спортен една метална тръба и спортен филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy #14 Отговорено 5 Август, 2004 Здрасти,аз съм със Civic 5-та ген. B15B2 и преди да сложа спортен филтър махнах тази тръба. При мен ефектът беше, че колата набираше малко повече, а разхода си е все същият. То този въздухо провод не влияе на притока на бензин май, а просто позволява с по-малко съпротивление да влиза въздух и съответно става малко по-динамична колата. Това е моето мнение. Диймън(абе незнам как ти се чете ника) за тва - Ванка:Така е но без филтър се скапва работата заради голямото количество въздух.Та със спортният филтър как е вървежа?Сподели. Защото той увеличава притока на въздух. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest D16A8 #15 Отговорено 5 Август, 2004 Ако се увеличи притока на въздух двигателя, би трябвало да се наруши режима на работа, тъй като се променя съотношението бензин/въздух (компютъра не е предвиден за такъв дебит въздух). Ако със спортен филтър има ефект, то същият ефект трябва да го има и без филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Tino #16 Отговорено 5 Август, 2004 Хора,моля ви се недейте карайте изобщо без никакви филтри преди да влезне въздуха в двигателя Боклуците които са нужни да ви се скапи двигателя са около 100 грама пясък и след това жална ни майка разплакана Има тема За и Против спортния филтър,бая неща се изписаха там,може и да продължават да се пишат стига да има желание Но по принцип само спортния филтър , ако е правилно поставен,на място с приток само на свеж въздух никога не би вдигнал разхода,разхода ще се вдигне ако си настроиш карбуратора/инжекцията(не знам дали това се настройва ) да дърпа повече бензин,тогава разбира се колата тръгва повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Demon #17 Отговорено 6 Август, 2004 Какъв филтър си сложил и има ли разлика с него, промени ли ти се рзхода и мощността? За да се промени мощността не трябжа ли да се промени и разхода?? Сложих конусовиден външен филтър, разхода си е същия. Иначе колата върви малко повече. Ефект има! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове