Jump to content
taz1

Колеги Проблема с Д14А2 гарнитурата продалжава

Recommended Posts

Преди време Писах по една тема че за 20000 км 4 гарнитури е станаха 26000км 5 гарнитури. Така питането е такова, Според вас вазможно ли е при смесване то на бензина с газтта да се получава някаква по голяма детонация и от там да избие кам гарнитурата. Значи това го на прави и на металлна гарнитура. Преди това на кингиритови. Случая е такаж както карах с 160 км/ч боднах копа на бензина и то придърпа малко и от от там нататак загубих мощост и мойеби се досещате, завиране водата вънка и в момента чакам да ми докарат нова гарнитура. Даваите съвети, от ко мойе да ми изхварли гарнитурата.Вазможно ли е да нее била затегната както трябва(но сам я стегнал по каталога сам я правя) изшлаифана глава, изгладенблок аве всичко и беше наред чаз преди това пътувах кам ямбол и на вращане пак си исипа жодите да я е......... . Знам някои ще кайе махаи я тая кола ама как да я махна като трябва д я продам за жалти сотинки. А и другото ми питане 1.6 в-тек мога ли да вградя ма мястото на тая Д14А2 без да смянам компутри и да правя преправки по купето и ел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма връзка с горивото, проблема е в охладителната система или некачествен ремонт / нищо лично, видях че ти си я правиш /.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и така да е, няма какво да се обиждам аз сам неук и правя нетата които съм прочел и са ми казали. Последното което днес ми подхарлиха е цхе мойе от конденза на газовата бутилка да вкарва вода в цилиндрите и когато се взриви бензина таикато е по калоричен от газта и няма на каде да иде този жзриж и оде гарнитураата. Аз пак схте сменя гарнитурата, самоче неми се иска да си доказвам теорията защото тогава ще трябва да хварля главата. Но ако си намерядвигател на разумна цена тогава наистина ще ще я издухам гарнитурата такаче нищо да не става от двигателя.(devil)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако някои има други идеи ида казва докато несам запретнал ракави, щотото днес я затварям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за конденза и водата за първи път го чувам, няма такъв прецедент в историята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако някои има други идеи ида казва докато несам запретнал ракави, щотото днес я затварям.

абе човек, похвално сам да си правиш колата (не на всеки му стиска, пък и трябват некви знания), ама не мислиш ли че е добре ако отидеш някъде където са правили такъв ремонт без повторение на всеки 5К км ?За мен дето нищо не отбирам е очевидно, че нещо ти убягва и го бъркаш и оттам е проблема - з агодина и половина не съм чел за друг случай с проблемни гарнитури... Или си най-големия карък или нещо макар и дребно, но важно ти мъти водата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пи4,ако вси4ко друго ти е наред си прегледаи мембраните на изпарителя и ако са скасани и дори стари и опе4ени ги смени.гарнитура се хварля от прегряваме или повисока компресия.колко сте 6лаифали главата,трябжа да знае6,4е е допустимо максимум до 1 мм,ина4е намаля6 много горивната камера и налягането става много високо.ако и тва е наред да не оставя6 гарн хлабава или да я пренатяга6-провери си динамометри4ния клиу4.виж на колко грасуда ти отваря термостата и кога ти се пуска перката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Kiril TopaloV

Колеги ако ви кажа че никои не иска да я почва тази хонда няма да ми повярвате. Значи малко или мног оработя с металорежещи машиини, в цеха кадето работя има и двама монтиори , отелно сам се консултирал с много хора последният пат го направих безпогрешно смяната по учебник, и пак я хварли мамка й, затова ме води до гориво или наистина голяма компресия, другото което ми кзаха цхе може да не сам я стегнал както трябва и при такава детонция да я е изпаржило. значи аз лично несам я изшлаифал 1мм парвото шлайфане и беше само зачистване-0,01-0,04 второто 2 десети сам смакнал защото надрах главата безда искам в багажника, и сега само съм я зачистил на шлайф 0,01-0,03 тоест почти нищо просто няма как да премеря колко е оригинално и колко като цяло е свалено защото незнам преди мен колко е таркана.Стапвам на база това което аз сам правил.Знам че съм наи големия кърък които някои е вижадал защото сега сам точно в такава фаза каквото и да захвана нищо нестава даже и немога да се напия като хората такаче смятаите за какво става въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Kiril TopaloV

аа за термостата и температурата на която отваря и варти перката е измерено и всичко е наред и е по буквар. закачал аъм термометри следял сам всичко, ако знаете че мога да напиша цял труд върху тази хонда, рекорда за разглобяване и зглобяване ми е 2часа сваляне сам и 2 качване пак сам. барабар с центровки и всички тему неща сварзани до запалване. А цилиндрите блестят нямат грам надрало буталата коагато сменявах биелните лагери се движеха повече от перфектно. нещо има и незнам каде да го тарся. !!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шлайфането и намаляването на горивната камера не са твоя проблем. От 1 до 3 стотни от мм., ако правилно съм прочел, едва ли си изправил главата. Можеш ли да споделиш как чистиш абразивния материал и стружките от главата по време на шлайфането ?И също как стягаш болтовете на главата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи главата се слага на масата на шлаифа закрепя се с метални планки защоото е алуминиева, пуска се камака д асе въри(стандартните шлаифове са с водно охлаждане което изкарва абразижните шастици главата) следкато мине камъка тои закача където е изкривена главата(при всяко сваляне на глава независимо каква се изкривява е разбирасе има и някои изкючения) после започва да се подава наи малката стъпка на шлаифа и почва да зачистваи разбирасе чисти на места, тази процедура се повтаря докато камъкат е закачил по всяка една точка на главата и изриишно сам казал този пат да не я чистят до дупка сам само това което е останало от гарнитурата и евентоално ако е мнгоо крива е неедайе ми казаха цхе само 2 стотни е имало изкривяване само в единя краи от външна страна коеето е незначително. А как стягам болтовете по схемата която имам и минялият пат се допитах до сафоромец който е от пазарджик и ми каза на колко да я стегна е сега сам забражил но знам едно със сигурност повече от 4 килограма и не повече от 8 кг.Дупките на болтовете са почистени самите болтове са почистеникак мойе да се стяга една глава от вътре на вин теглиш в мануала на хонда сивик е дадено. Отворен сам кам сякакви вапроси ,мнения и съвети!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, кофти работа с тея гарнитури , ама да ти задам един въпрос :thumbs1:, сигурен ли си че проблема е в гарнитурата, а не в главата например да е спукана???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, бях шлайфист 9г., при шлайф на алуминиеви сплави / чугун и др. / няма вариант охладителната и почистваща течност да е вода или борьол / май така се казваше /. Ако се използва това, абразивния инструмент / камъка / се пълни с материала, който се шлайфа и не работи качествено, т.е. "окопава" средата на обработвания детайл. За охлаждане и почистване на стружките се използва газ за осветление / трудоемка работа /. Явно проблема ти идва от шлайфа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Kiril TopaloV

Колеги затворих Хондата, Запали без ядове аз си мислех цхе мойе да сам преминал критицхната гланица но несам, е сигурно ако пак избие гарнитурата ще трябва да я хвърля. Относно шляифанете,в пазарджик шлаифане почти на всички тешкотоварни коли, глвавите и няма проблеми а щом за моята глава става вапрос повече внимание и е отдлено!!!!!! Както и да е сега е както трява, незагрява, не духа водата, да се надявам че докато намеря поголям двигател няма да не прецака пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз защо ли си мисля че като свалиш главата и гарнитурата, много лесно можеш да прецениш къде е избила водата и да си направиш изводи какъв ти е бил проблема ... водата оставя ясни следи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...