Jump to content
пламен1

Няколко въпроса относно Д15Б2

Recommended Posts

Здравейте,сдобих се с Д15Б2 и имам няколко въпроса ако може да помогнете-какво масло да избера марка,полусинтетика или пълна синтетика-колко ще ми струва лагера на главината за предното колело,както и смяната на ангренажния ремък-колко струва ламбда сондата,от сервиза казаха,че не работи,искам да сложа газ,при такова положение има ли смисъл тя да е изправна?-часовника на таблото работи когато си поиска и с неверен час,има ли оправяне?-независимо дали колата е в движение или на място,при запален двигател,когато пипна скоростния лост с ръка и го размърдам се чува шум от триене на метал,някакви предположения?-когато карах на дълъг път ми светна една жълта лампа/тя светва когато се запалва колата,мисля че е чека/ и не спря да свети докато не угасих колата и пак я запалих.след време същата история,предположения?-когато замерих компресия,на единия цилиндър 12 на другия 11 на третия 11,5 на четвътия 10,майстора ми каза че може да издъжи още но щяла да гори масло.Въпроса ми е ще се отрази ли на разхода,и колко ще ми струва един бъдещ ремонт-смяна на сегменти?само със смяната на сегменти ли ще се оправи или трябва и нови бутала?-колата ми гори 5-5.5 извънградско колко ще ми е разхода на бензин във Варна,и също ако сложа газ?Благодаря на всички които искат да ми помогнат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега ;) ще се опитам да отгоря на някои от въпросите ти ;)- маслото трябва да е 10W-40 за марка ще чуеш много мнения, но за мен марката е една и тя е Motul- за лагеря нямам представа колко струва, ремъка ти е 50лв ...за смяната и труда ..колкото се уговорите ;)- нова ламбда сонда е много пари...търси на старо да си купиш, ако ще слагаш газ ще ти седи само да ти запушва дупката на колекторите :P- за часовника на таблото ползвай търсачката на форума...скоро четох тема с сходен проблем както и идеи за разрешаването му ...но нямам спомени ;)- нямам предположения...евентуален механичен проблем със самият лост или скоростната кутия- за светването на чек-а (жълтата лампа) пак имаше тема в форума...няколко колеги са ми споделяли, че им светва на дълъг път...нямам представа за причината- моята беше за смяна на сегменти като я взех...гореше по близо литър на 1000км (много удря в джоба и не позволява да я караш с скъпи масла, което респективно скъсява живота на мотора ти) дали ще минеш само с сегменти зависи от състоянието на мотора..някой са минали със сегменти...аз направих основен ремонт, за да ми е мирна главата ...сега вече даже и не поглежда към маслото (да изпреваря въпроса ти ;) основен ремонт смяна на бутала и сегменти излиза около 1000-1500лв в зависимост какви марки ще предпочетеш)- в града 8-10 (зависи колко ти тежи крачето, а и напоследък имате редовно задръствания ....) разхода ми на газ е 10-11 градско и 7.5-8л извън града (120км 5-та предавка) както и да го смяташ е в пъти по изгодно ;)Това е от мен за сега и честито за придобивката ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За часовника да ти кажа и аз имах същия проблем - работеше като запаля двигателя и тръгва от 01ч. винаги колкото и да го настройвах. В един прекрасен ден реших да сменя релето и динамото тъй като ми се струваше, че не зарежда добре акомулатора и ... хоп... часовника започна да работи перфектно. Може би проблема е в релето!? - Маслото го дават по католог 10х40 ама двигателя ти все пак е излязъл от магазина преди 14-15 години, така че няма да ти се разсърди ако му сложиш и малко по-гъсто 15х40 полу-синтетика :P- нормално е когато не ти работи ламбда сондата да ти свети чек-лампата ;) /жълтата лампа / Но и да работи когато караш на газ тя пак ще свети тъй като не подава бензин към двигателя! Ако не работи ламбда сондата ти ще подава грешни команди към ЕЦУ-то на колата и ще трупа грешки копютъра, но е възможно и да ти качи разхода на гориво в града... - преди да тръгнеш да отваряш двигателя първо виж дали наистина ще ти гори масло и колко, ако е много непоносимо тогава отваряй инъче не е препоръчително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега проблема с часовника ти е от изгорял бушон в кутията до акумулатора.Та отвори въпросната кутия и в нея има един 7.5 амперов бушон,смени го и проблема ти е решен!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,а можете ли да ми кажете къде се намира филтъра за климатика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....не мен ми споменаха,че е под жабката ама вчера като я свалих не го намерих там явно някъде другаде са го скатали :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Както са писали колегите тук и в други теми за маслото МОТУЛ 10w40 полусинтетика, карам с такова в монента.Ако предния лагер за главината е като задния зна4е ще сменяш цяла главина не само лагера защото е капсулован лагера за главината поне на задните колела е така за предни не съм сигурен, на мен ми струваше 145 лева главината.За ламбда сонда ми казаха в един сервиз 4е може да се намери от 50 до 100 лева.Ангренажния ми ремък + ролката ми струваха 90 лв. + 25лв. за смяна.П.П. Поздравления за изборати на марка и 4стито за колата, със здраве да си я караш.

Редактирано от tiankata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest пламен1

Мерси много за пожеланията,да попитам не ми свети конзолата с врътките на парното,там изобщо крушки има ли?става въпрос за оцветеното с синъо и червено за топлината и цифрите на степените на вентилатора,а иначе копчетата си светят съответно в зелено и оранжево.Ако има крушки как се сменят,че много тъмно стои

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

къде се намира филтъра за климатика?

Ако караш 5-та генерация купе или хеч филтър нямаш, аз съм със седан и имам и е зад жабката, обаче смяната му при мен е много неблагодарна работа, защото се разглобява кутията на изпарителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

Ако караш 5-та генерация купе или хеч филтър нямаш

...евалла пич убих са да го търся направо се видях в чудо добре,че не разглобих половината кола пък ме и беше срам да попитам във Форума :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest winx

Ако караш 5-та генерация купе или хеч филтър нямаш

...евалла пич убих са да го търся направо се видях в чудо добре,че не разглобих половината кола пък ме и беше срам да попитам във Форума :)
Питай бе приятел,аз в събота ходих до Бултрако да си взема поръчаните неща и ги питах и те ми казаха че нямам филтър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...