murdera 384 #1 Публикувано 30 Май, 2008 Пробвах няколко опита ,но най-добрият беше 9.1сек до 100.По каталог я дават 7.7. Сменил съм гарнитурата,пилена е главата,нови гумички,нов спортен AIR INTAKE ,нов маслен и горивен филтър,нови свещи. Само тръбите/катализатора не съм пипал.Има ли смисъл да сменям колектор/катализатор и крайно гърне... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #2 Отговорено 30 Май, 2008 Гумите ти оригиналния размер ли са? Защото ако не са ще имаш отколонение в километража.Настроена ли колата след смяната на всички тези компоненти? Защото ако не са ще имаш неефективна работа на двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #3 Отговорено 30 Май, 2008 (Редактирано) гумите са малко по високи,отклонението е 3км/ч (като карам със 100,дефакто показва 97км).Всичко е настроено.2 пъти рестартирах ECU-to.Компресията на двигателя е почти като на нова.Сменил съм ангренажа и ролките също.Просто очаквах малко повече.ps. правя ги 100 на 2ра Редактирано 30 Май, 2008 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #4 Отговорено 31 Май, 2008 ...пробвай да не цедиш на 2-ра и да се бавиш а сложи 3 -та може би ще стане по бързо поне със секунда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest K1r1L #5 Отговорено 31 Май, 2008 (Редактирано) не е ли 8.3 до 100 ?16.1 на 400 метраама все пак 9.1 ... много фактори има маисторлъка гумите ти може да са гадни катализатора може да е запушен.центорвката да не е като хората .и др-ги които не се сещам е монента че Zzzz;)\а сега видях че е пилена глвата значи и ремака може да не е зацепен правилно зависимост от колкото е пилена може да се наложи и раздвижни ролки да слагаш. Редактирано 31 Май, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #6 Отговорено 31 Май, 2008 ако пусна по рано 3тата времето отива на 10+ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #7 Отговорено 31 Май, 2008 забравих да кажа ,че съм сложил и IAT mod.Сега пробвах без него и най-доброто беше 9.9/100, дава почти 1 сек по добро ускорение. Иначе за катализатора-минах през Технотест за TUV,в КАТ на преглед,и в още един сервиз,но не казаха,че е за смяна... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #8 Отговорено 31 Май, 2008 (Редактирано) Колега а как го засичаш времето, да не би от там да идва проблема И на какъв терен опитваш, абсолютно равен? Редактирано 31 Май, 2008 от tazzz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #9 Отговорено 31 Май, 2008 засичам го с хронометър.Теренът е отзад на Булгарплод. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shestia 0 #10 Отговорено 31 Май, 2008 Ако толкова се притесняваш може да я закараш на едно дино и да видиш какви показатели ти дава със сегашните настройки. По принцип по-голмите джанти и гуми играят не само роля за километража но също и за ускорнието, може и от там да си качил половин секунда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #11 Отговорено 31 Май, 2008 ако главата е пилена незнам колко но трябва да имаш даже по добра компресия от заводската другото което е че трябва да сменяш доста бързо от 1ва на 2ра това ремък ролки нищо неиграе за ускорението ако е зацепен както трябва ремъка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #12 Отговорено 31 Май, 2008 сменям добре скоростите,само за сравнение,другата кола по каталог е 12до 100,с 1 човек я права на 11.5 пс. да компресията наистина е почти като на нова.А като карам на 2ра м/у 2и3к обороти има едно леко придърпване и колата като че забива нос,от какво може да е това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #13 Отговорено 31 Май, 2008 (Редактирано) че съм сложил и IAT mod -какво е това ?аз си мисля че ремака ти ен е зацепен правилно като си шлаифал глава сигурно има 2-3 зъба разлика. в зацепването ! Редактирано 31 Май, 2008 от Al_Capone ЦИТÐ�ТИ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #14 Отговорено 31 Май, 2008 IAT сензора Intake Air temperature.Там съм сложил резистор ,който казва на двигателя ,че влиза повече студен въздух.Наистина работи.Съмнявам се ангренажа да е сложен зле,просто преди да го сменя(вкл. и другите неща) колата вървеше доста зле.пс. и гарнитурата съм сменил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #15 Отговорено 31 Май, 2008 Явно не е проблемен двигателя.Виж какво си говорим в тая тема http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=14696&hl=То това 7.7. по каталог... не знам как го мерят. Нали има огромно значение гуми, настилка. Производителя може би да го изчислява по някакъв начин, или ако го замерват, ще е при някакви идеални условия, които мисля, че ти няма как да постигнеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MaMyTa #16 Отговорено 31 Май, 2008 не съм голям разбирач но както казва колегата перфектните условия немогат да бъдат постигнати много странични фактори който неможеш да избегнеш ти пречат за тва 7.7 ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #17 Отговорено 31 Май, 2008 ще пробвам да сложа препарата за почистване на инжекторите ,а по натам ще сложа спортен колектор/резонантногърне и 6.3см тръби Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #18 Отговорено 31 Май, 2008 (Редактирано) Не забравяй че и бензина може да ти е гаден..Защото и аз с моята кола немога да стигна заводските времена по каталог е 9.2 аз стигам до 100 за 9.8 даже 10 Редактирано 31 Май, 2008 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lefter0v 0 #19 Отговорено 31 Май, 2008 (Редактирано) и аз имам Ф20А4 , напълно сток е, нищо не сам им пипал дори и правил от както сам е взел от швейцария , но един път е тествах до 100 за време и беше към 8.5 но все пак е тествах на хронометър,може и да не е точно но твожто време ми се струва абсурдно за 160 коняП.С. от бензина до сега съм видял само една рализка в сравнение с този на вънка, само разхода не вървенето, освен ако не си заредил от някои село 50/50 с вода Редактирано 31 Май, 2008 от lefter0v Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #20 Отговорено 1 Юни, 2008 на магистралата я качих 1 път,210 без проблеми вдигна,имаше още 700-800 оборота до червено.И на мен ми се струва абсурдно,върви все едно е 2.0 мотор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове