ShEfA 70 #1 Публикувано 22 Май, 2008 Купих си шментак "комфорт" модул, че като цъкна алармата да ми се затварят и прозорците на вратите. Та трябва ми силен, по възможност директен ток, който да не се прекъсва от ключа, който да взема и да му дам на модула. Въпросът ми е от къде да взема такъв, защото не ми се ще директно от клемите на акумулатора. Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #2 Отговорено 22 Май, 2008 (Редактирано) Колега, бях слагал на предишната ми кола такъв модул. + - а го взех от този, който ходи към контактния ключ. Работеше си добре така. Къде мислиш да разполагаш самия модул? Колкото + - а е по близо толкова по добре.Сега се замислям и се сещам че и аз имам един модул и още не съм го сложил на тази кола. Редактирано 22 Май, 2008 от Stefan Milev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #3 Отговорено 22 Май, 2008 Ще го залепя на кората, под подлакътника. Там има достатъчно свободно място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #4 Отговорено 23 Май, 2008 по добре дърпай кабел от акумулатора. Не го знам това колко ток дърпа. Иначе може и от постоянния плюс на касетофона... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wierdo 1 #5 Отговорено 23 Май, 2008 Дебел, бял кабел ти е постоянният плюс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #6 Отговорено 23 Май, 2008 (Редактирано) Колега, постоянния плюс на какъвто и да е уред не е добра идея. Това си дърпа доста и има вероятност при сработването му, касетофона ти да си губи настройките. Аз първоначално си го бях вързал за плюса на алармата, но при задействане на модула, напрежението на алармата падаше драстично. Съответно тя издаваше сигнал за това. При всяко сработване на модула се чуваше пиу пиу пиу, като звука от първата степен на шок-датчика. Дай му повече точец за да се ви е по добре и на двамата. Редактирано 23 Май, 2008 от Stefan Milev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #7 Отговорено 23 Май, 2008 Входящият плюс до контактният ключ от акумулатора е бял кабел. Минава през 2 корави предпазителя намиращи се в кутийката до акумулатора. Хем корав кабел, хем си имаш и защита при късо. Свали корите около волана (много е лесно) и се свържи към белият кабел на контактният ключ (без да го прекъсваш) Няма да е зле да свалиш плюсовата клема на акумулатора докато свържеш всичко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове