Jump to content
ShEfA

От къде да взема силен постоянен ток

Recommended Posts

Купих си шментак "комфорт" модул, че като цъкна алармата да ми се затварят и прозорците на вратите. Та трябва ми силен, по възможност директен ток, който да не се прекъсва от ключа, който да взема и да му дам на модула. Въпросът ми е от къде да взема такъв, защото не ми се ще директно от клемите на акумулатора. Благодаря предварително :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, бях слагал на предишната ми кола такъв модул. + - а го взех от този, който ходи към контактния ключ. Работеше си добре така. Къде мислиш да разполагаш самия модул? Колкото + - а е по близо толкова по добре.Сега се замислям и се сещам че и аз имам един модул и още не съм го сложил на тази кола. :lol:

Редактирано от Stefan Milev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го залепя на кората, под подлакътника. Там има достатъчно свободно място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по добре дърпай кабел от акумулатора. Не го знам това колко ток дърпа. Иначе може и от постоянния плюс на касетофона...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебел, бял кабел ти е постоянният плюс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, постоянния плюс на какъвто и да е уред не е добра идея. Това си дърпа доста и има вероятност при сработването му, касетофона ти да си губи настройките. Аз първоначално си го бях вързал за плюса на алармата, но при задействане на модула, напрежението на алармата падаше драстично. Съответно тя издаваше сигнал за това. При всяко сработване на модула се чуваше пиу пиу пиу, като звука от първата степен на шок-датчика. Дай му повече точец за да се ви е по добре и на двамата. :lol:

Редактирано от Stefan Milev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

Входящият плюс до контактният ключ от акумулатора е бял кабел. Минава през 2 корави предпазителя намиращи се в кутийката до акумулатора. Хем корав кабел, хем си имаш и защита при късо. Свали корите около волана (много е лесно) и се свържи към белият кабел на контактният ключ (без да го прекъсваш) Няма да е зле да свалиш плюсовата клема на акумулатора докато свържеш всичко :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...