Jump to content

Recommended Posts

Здравеите на всички!!Моля за малко помощ!!!при ниски обороти (от 1000 до 2000) при 1,2 и 3 предавка и само когато загрее мотора се чува леко и дразнещо скарцане.тъи като не сам много компетентен но се чува някаде от горната част на двигателя (кадето се намира въздушния филтър на Д14-ките)-и пак не сам на 100% обеден че е от там.та някои има ли си на идея от какво може да е??? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е от филтъра виж дали е затегната кутията му за друго не се сещам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някои може ли да ми каже добар сервиз в Пловдив кадето да я закарам да я погледнат щото тоя шум наистина взема да ме дразни :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах такова, като чуруликане и беше от... бутона на капака за алармата. след време беше почнал да поскръцва от вибрациите.зависи на какво ти прилича звука... пластмаса, метал...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Щом е само на определени обороти, значи е резонанс с вибрациите. Лагерчето вие с нарастваща сила според оборотите, а едва ли в конкретен момент.

Редактирано от gin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не сам на 100% обеден че е лагерче но на такова прилича.малко като свирене от ремак но не може да е ремак щото тои щеше да вие постоянно и доста по силно.ще трябва да я вкарам в бокса явно :rolleyes: но за всека случаи ще провера копчето за алармата :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

... малко като свирене от ремак но не може да е ремак щото тои щеше да вие постоянно и доста по силно ...

На мен ми скърцаше, по скоро стържеше нещо около 1500 об./мин. и се оказа, че е ролката на ангр. ремък, защото след смяна (ремък + ролка), ремъкът беше натегнат повече, отколкото трябва... Редактирано от ivoto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... малко като свирене от ремак но не може да е ремак щото тои щеше да вие постоянно и доста по силно ...

На мен ми скърцаше, по скоро стържеше нещо около 1500 об./мин. и се оказа, че е ролката на ангр. ремък, защото след смяна (ремък + ролка), ремъкът беше натегнат повече, отколкото трябва...
ако наистина е от ролката дали е голям проблем или да не се шашкам? :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 2pac

благодаря ти за това но скарцането май идва от саединителя и ми казаха че най вероятно е от аксиалния лагер на саединителя.вазможно ли е това???звучи ми малко самнително щото шъма се появява само при загрял двигател и без значение дали сам натиснал педала на саединителя или не(изобщо ако има някво значение това).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 2pac

поразрових се повече из форума и намерих теми за аксиален лагер но моито е различно-свири си с и без натиснат саединител.Някакви идеи??? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен подобно скърцане (стържене) идваше от металния щит над изпускателните тръби. Като загрееше двигателя- шумът изчезваше. Проверява се лесно- когато шуми, натисни с нещо неметално щита, но не с ръка, че ще се изгориш, ако това е причината шумът ще изчезне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен подобно скърцане (стържене) идваше от металния щит над изпускателните тръби. Като загрееше двигателя- шумът изчезваше. Проверява се лесно- когато шуми, натисни с нещо неметално щита, но не с ръка, че ще се изгориш, ако това е причината шумът ще изчезне.

да но при мен е обратното започва да се чува когато загрее и идва дякаде от скоросната кутия или съединителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sebulba

Не е аксиалният лагер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е аксиалният лагер.

да и аз стигнах до този извод.Благодатя все пак!а и от прочетеното в други теми стигам до извода че не е и лагера на павичния вал(нямам си на понятие кво ще рече това :) ) и тук идва вапроса какво е това м**ка му? :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарай колата в сервиз, щото тук може да си разтягаме локуми и в крайна сметка да се окаже съвсем друг проблем.Не е лагер на първичния вал, защото той трябва да вие на всички обороти.При теб говориш за "скърцане" между 1к и 2к - :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...