2pac 5 #1 Публикувано 21 Май, 2008 Здравеите на всички!!Моля за малко помощпри ниски обороти (от 1000 до 2000) при 1,2 и 3 предавка и само когато загрее мотора се чува леко и дразнещо скарцане.тъи като не сам много компетентен но се чува някаде от горната част на двигателя (кадето се намира въздушния филтър на Д14-ките)-и пак не сам на 100% обеден че е от там.та някои има ли си на идея от какво може да е??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nastezatelq 24 #2 Отговорено 22 Май, 2008 ако е от филтъра виж дали е затегната кутията му за друго не се сещам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #3 Отговорено 23 Май, 2008 някои може ли да ми каже добар сервиз в Пловдив кадето да я закарам да я погледнат щото тоя шум наистина взема да ме дразни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #4 Отговорено 23 Май, 2008 аз имах такова, като чуруликане и беше от... бутона на капака за алармата. след време беше почнал да поскръцва от вибрациите.зависи на какво ти прилича звука... пластмаса, метал... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #5 Отговорено 23 Май, 2008 (Редактирано) Щом е само на определени обороти, значи е резонанс с вибрациите. Лагерчето вие с нарастваща сила според оборотите, а едва ли в конкретен момент. Редактирано 23 Май, 2008 от gin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #6 Отговорено 23 Май, 2008 не сам на 100% обеден че е лагерче но на такова прилича.малко като свирене от ремак но не може да е ремак щото тои щеше да вие постоянно и доста по силно.ще трябва да я вкарам в бокса явно но за всека случаи ще провера копчето за алармата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivoto 0 #7 Отговорено 26 Май, 2008 (Редактирано) ... малко като свирене от ремак но не може да е ремак щото тои щеше да вие постоянно и доста по силно ...На мен ми скърцаше, по скоро стържеше нещо около 1500 об./мин. и се оказа, че е ролката на ангр. ремък, защото след смяна (ремък + ролка), ремъкът беше натегнат повече, отколкото трябва... Редактирано 26 Май, 2008 от ivoto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #8 Отговорено 27 Май, 2008 ... малко като свирене от ремак но не може да е ремак щото тои щеше да вие постоянно и доста по силно ...На мен ми скърцаше, по скоро стържеше нещо около 1500 об./мин. и се оказа, че е ролката на ангр. ремък, защото след смяна (ремък + ролка), ремъкът беше натегнат повече, отколкото трябва...ако наистина е от ролката дали е голям проблем или да не се шашкам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 2pac #9 Отговорено 29 Май, 2008 благодаря ти за това но скарцането май идва от саединителя и ми казаха че най вероятно е от аксиалния лагер на саединителя.вазможно ли е това???звучи ми малко самнително щото шъма се появява само при загрял двигател и без значение дали сам натиснал педала на саединителя или не(изобщо ако има някво значение това). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 2pac #10 Отговорено 29 Май, 2008 поразрових се повече из форума и намерих теми за аксиален лагер но моито е различно-свири си с и без натиснат саединител.Някакви идеи??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
caesar 0 #11 Отговорено 29 Май, 2008 При мен подобно скърцане (стържене) идваше от металния щит над изпускателните тръби. Като загрееше двигателя- шумът изчезваше. Проверява се лесно- когато шуми, натисни с нещо неметално щита, но не с ръка, че ще се изгориш, ако това е причината шумът ще изчезне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #12 Отговорено 29 Май, 2008 При мен подобно скърцане (стържене) идваше от металния щит над изпускателните тръби. Като загрееше двигателя- шумът изчезваше. Проверява се лесно- когато шуми, натисни с нещо неметално щита, но не с ръка, че ще се изгориш, ако това е причината шумът ще изчезне.да но при мен е обратното започва да се чува когато загрее и идва дякаде от скоросната кутия или съединителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest sebulba #13 Отговорено 29 Май, 2008 Не е аксиалният лагер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #14 Отговорено 30 Май, 2008 Не е аксиалният лагер.да и аз стигнах до този извод.Благодатя все пак!а и от прочетеното в други теми стигам до извода че не е и лагера на павичния вал(нямам си на понятие кво ще рече това ) и тук идва вапроса какво е това м**ка му? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #15 Отговорено 31 Май, 2008 Закарай колата в сервиз, щото тук може да си разтягаме локуми и в крайна сметка да се окаже съвсем друг проблем.Не е лагер на първичния вал, защото той трябва да вие на всички обороти.При теб говориш за "скърцане" между 1к и 2к - Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове