svetliovelichkov 0 #1 Публикувано 8 Май, 2008 здравейте ,забелязах ,че когато завъртя ключа да запаля колата тя пали когато върна ключа.Върти поне 5-6 пъти преди да запали.Иначе оборотите и са много добре като запали,(филтрите свещите маслото ,анг.ремък ролка )са сменени.колта е Сивик 6 ген.D14A4.Какъв може да е проблема и може ли да се оправи.Предварително благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cekleov #2 Отговорено 8 Май, 2008 случайно да си монтирал газова уредба? и да палиш кога е студена на газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svetliovelichkov 0 #3 Отговорено 8 Май, 2008 не съм монтирал АГУ колата е на бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #4 Отговорено 8 Май, 2008 Как така пали като върнеш ключа? нещо не схванах! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 1 #5 Отговорено 8 Май, 2008 Горивен филтър, бензинова помпа, стартер ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest svetliovelichkov #6 Отговорено 12 Май, 2008 (Редактирано) имам чувството че центровката и нещо не е добре ,но не съм сигурен.другото което се получи е че при запалване на топъл двигател при първото палене колата пали и веднага гасне ,след това завъртам и пали и си държи оборотите без проблем.(горивният филтър е сменен ,стартера си въри абсолютно нормално за бензиновата помпа не мога да кажа). Редактирано 12 Май, 2008 от svetliovelichkov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest tazzz #7 Отговорено 12 Май, 2008 Мисля, че нещо се е разбъзикало по електрониката, може да отидеш на диагности ако това много те притеснява! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svetliovelichkov 0 #8 Отговорено 12 Май, 2008 не че ме притеснява ама не е приятно.Явно ще трябва да давам парички за Елкон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 1 #9 Отговорено 12 Май, 2008 Ти елкона и сам може да си го направиш. Търси назад из темите как се четат грешките. Може да разкачиш клемите на акумулатора за половин час за да изчистиш грешките, ама според мен проблема е на друго място... Има и един проблем с главното реле, но там проблема беше, че при загряла кола не може да запалиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #10 Отговорено 14 Май, 2008 има вероятност автоматичния смукач да ти сработва по бавно ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове