Jump to content
Sign in to follow this  
Guest ADH-Honda

Acura (honda) Nsx >>> в България !!!

Recommended Posts

Guest ADH-Honda

Ех тази прословута Акура, ех... :D

 

Колко ли приказки, митове и легенди са се изприказвали за нея - вече и Аз непомня ;) Колко ли още ще се приказват... :blink:

 

Но така е - за такъв ФЕНОМЕНАЛЕН, УНИКАЛЕН автомобил или по-правилно казано СУПЕР АВТОМОБИЛ ;) е напълно нормално. НЕ само защото това е Honda NSX (в Случая е "Acura NSX" с предна емблема на Хонда де :punk: защото - колата е вкарана от САЩ, а както знаеме за САЩ и Канада луксозните модели на Хонда се продават под търговската запазена марка "Аcura") - първият в света СЕРИЙНО ПРОИЗВЕЖДАН автомобил ИЗЦЯЛО създаден от алуминий, първият сериен автомобил в който е използвана система за променливи фази на гориво разпределението (прословутата система "VTEC" и по-специално "DOHC VTEC" именно за пръв път дебютира при NSX-a - 1989-а година), първият автомобил в който серийно започва да се вгражда "EPS" (Electronic Power Steering), една от двете ХОНДИ (другата е S2000) произвеждани в днешно време ИЗЦЯЛО РЪЧНА ИЗРАБОТКА !!!

 

Друга причина поради която този автомобил е УНИКАЛЕН е........защото той е ЕДИН ЕДИНСТВЕН В БЪЛГАРИЯ !!! НЯМА друг NSX в БЪЛГАРИЯ !

В момента колата се намира в Сливен, като някога през далечната 1996-а година за пръв път се появил в България, естествено в София (известно време се продаваше в една НЕбезизвестна авто къща).

 

 

Въпросният автомобил е произведен (по НЕпотвърдени данни) през 1995-а година. Оборудван е с по-слабият - 3.0 V6 24Valves 2хDOHC VTEC 274 конски сили двигател (модел C30A3) с 5 степенна механична трансмисия. По принцип има и 3.2 V6 24Valves 2хDOHC VTEC 280 коня (C32B2) с 6 степенна механична трансмисия, но тази версия се предлага СЛЕД 1997-а година. Предлагала се е за 3000 кубиковия мотор и Автоматична трансмисия, който мотор специално с тази версия е ограничен до 254 коня, но......рядко срещана е тази версия.

 

Тази специално е напълно "обикновената" версия "КУПЕ", а има и версия "NSX-T" - Тарга, но тя се появява СЛЕД 1995-а година. Отделно са правени СПЕЦИАЛНИ, ОЛЕКОТЕНИ (в много малки серий) версий като "NSX Type S"; "NSX Type S ZERO"; "NSX Type R" (има я в ДВА варианта - единият е появил се в началото на 90-те с 3.0 мотора и другата е появилата се наскоро преди година и половина - две по-нова версия "TYPE R" с 3.2 мотора и вече Фейслифтовия вариант); за щатите е предлагана "NSX Zanardi Edition" (50 NSX-а продавани ЛИЧНО от самият Алекс Занарди - тази кола е еквивалент на "NSX Type S Zero" която е предлагана САМО за ЯПОНИЯ) и т.н.

 

Като характеристики на въпросния автомобил с 3.0 274 коня мотора: 0-100: ОКОЛО 5.6 секунди; максимална скорост - ОКОЛО 270км/ч !!!

 

Ето и въпросният автомобил (благодаря на "Naughtyy" за снимките ;) )

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Прекрасна е, нали ?! :afro:;) Сигурен съм че ви харесва ;);)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest benji_crx

tazi chervena ACURA veche e vadqt samo po praznicite :punk: .a po ne potvardeni sluhove veche ima i vtora masleno zelena bila :afro: .a do kolkoto ACURAta prosto :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest R1cerBoy

tova e moqta me4ta ... dano da imam nqkoga vyzmojnosta da se dokosna do tova 4udo na tehnikata :D:blink::punk::afro:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest BOGIE

Kakto vinagi ti si tzar :blink: , i vse oshte ti zavijdam za bazata danni, no ako moga da napravia edno malko poisnenie, parvata iscialo alominieva kola v sveta e na Audi (vapreki che izcialo e otnositelno kazano) , Acurata e parvata v koito shasito e alominievo a ostanaloto sa kompozitni materiali.emblemata na prednia kapak ne e ot tazi kolai e kanadska a ne amerikanska ako se sadi po kilometraja

Edited by BOGIE

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Maina 6th gen
:blink: Извънземна!!! Имало живот на Марс :punk: Не NSX, а НЛО трябваше да я кръстят!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ADH-Honda

parvata iscialo alominieva kola v sveta e na Audi (vapreki che izcialo e otnositelno kazano) , Acurata e parvata v koito shasito e alominievo a ostanaloto sa kompozitni materiali.

:blink: Ако говориш за "СРЕБЪРНИТЕ СТРЕЛИ" от 30-те години на 20-и век (така са наричани състезателните коли на АУДИ) - можеби Тя е първата (макар че с историята на Ауто Юнион ВЪОБЩЕ не съм запознат). НО - Аз говоря за ПЪРВАТА СЕРИЙНО ПРОИЗВЕЖДАНА !!! Има разлика от концепт кар произведен в една единствена бройка, състезателна кола или пък СЕРИЙНО ПРОИЗВЕЖДАН АВТОМОБИЛ :punk: А относно това:

i e kanadska a ne amerikanska ako se sadi po kilometraja

...дали е докарана от САЩ или от Канада - трудно може да се разбере. И за двете страни NSX се е продавал под марката АКУРА, а Не ХОНДА; и двете страни с в МИЛИ, а не в КИЛОМЕТРИ; и в двете страни го има изискването за изнесените мигачи на предния и на задния калник - забележете на NSX-a как на предните калници има едни малки правоъгълни мигачи и на задния калник има подобни по форма, само че НЕ оранжеви ами червени - такава "екстра" имат САМО NSX-ите правени за Северна Америка - Сащ/Канада. НИКЪДЕ другаде по света NSX-а НЕ Е произвеждан с такива малки мигачи - нито за Европа, нито за Япония - НИКЪДЕ (за тези региони има много малки мигачи намиращи се отново на предния калник, но ОТКЪМ вратата >>>виж снимката):

post-9-1074949594_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ADH-Honda

:blink: Извънземна!!! Имало живот на Марс ;)

Не NSX, а НЛО трябваше да я кръстят!!!

:punk::afro::D

 

За тези които НЕзнаят: съкращението NSX идва от: "New Sportscar eXperiment" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest BOGIE

...дали е докарана от САЩ или от Канада - трудно може да се разбере. И за двете страни NSX се е продавал под марката АКУРА, а Не ХОНДА; и двете страни с в МИЛИ, а не в КИЛОМЕТРИ;

Bratche da znaesh ot men KANADTCITE sa s METRICHNA sistema na izmervane ili koiato nie vsichki ispozvame, a AMERICANCITE sa s IMPERIAL koiato e Angliskata s malki razliki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ADH-Honda

Bratche da znaesh ot men KANADTCITE sa s METRICHNA sistema na izmervane ili koiato nie vsichki ispozvame, a AMERICANCITE sa s IMPERIAL koiato e Angliskata s malki razliki

Вероятно е така. И в действителност - понеже Аз имам оригиналните снимки на NSX-а които са в много голяма резолюция и ясно се личи как на скоростомера са отбелязани с по-големи цифри КМ/Ч и с по-малки МЛ/Ч (докато на NSX-и от САЩ ясно се личи че е обратното - МЛ/Ч са големи цифри а КМ/Ч са МАЛКИ).Добре де - това ясно вече. Но - защо след като в Канада са на "Евро" стандарта (метрична система) - защо на скоростомерите имат отбелязано и за МЛ/Ч ?! Виждал съм СИВИЦИ ПРОИЗВЕДЕНИ в Канада (2HG) чийто скоростомери са отбелязани КАКТО в МЛ/Ч, така и в КМ/Ч (като МЛ/Ч са ПО-големите цифри) ! Защо за КАНАДА не са слагали скоростомери като за Европейските модели - САМО в КМ/Ч ?!Можеби ДОНЯКЪДЕ се досещам защо - един модел табло се използва за няколко БЛИЗКИ ЕДИН ДО ДРУГ региона (САЩ и КАНАДА например) а НЕ да правят за всеки регион различни табла - по-скъпо излиза. Така за по-евтините модели.Май САМО за NSX-а е правено ЯКО "прахосничество" - за САЩ (и в МЛ/Ч и в КМ/Ч като МЛ/Ч е с по-големи цифри), за Канада (и в МЛ/Ч и в КМ/Ч като КМ/Ч е с по-големи цифри), за Европа (само в КМ/Ч като), за Япония (само в КМ/Ч като циферблата е разграфен ДО 180км/ч - така са всички автомобили - ОГРАНИЧЕНИ СА ДО 180км/ч) - все различни табла (да НЕспоменавам за по-специалните версий като "Type R" че циферблатите са БЕЛИ и по-различни на вид и т.н.)Докато S2000 - при него таблото е дигитално :punk: Едно и също табло може да се превключва да работи в два режима - или в КМ/Ч или в МЛ/Ч :blink: Готско !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest BOGIE

mojebi civicite sa praveni v kanadskia zavod asa za amiricanskia pazar,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ADH-Honda

mojebi civicite sa praveni v kanadskia zavod asa za amiricanskia pazar

Аааа НЕ ;) Специално ситуацията в Северна Америка е следната: модела СИВИК от 4-а генерация ДО СЕДМА (при последния модел - Седмата генерация ситуацията е по друг начин !!! За нея специално ще обясня по-надолу :D ). Сивик се прави И в САЩ (1HG индекс на VIN номера) И в Канада (2HG индекс на VIN номера), като съответно тези автомобили се правят ЕДИНСТВЕНО И САМО за съответните пазари !!! Т.е. Сивик произвеждан в САЩ се е продавал предимно за пазара в САЩ; Сивик произвеждан в Канада се е продавал САМО за Канада. НО - има леки изключения !!! СИВИК "Coupe" 5-а и 6-а и 7-а (!!!) генерация са произвеждани ЕДИНСТВЕНО И САМО в САЩ и те са ИЗНАСЯНИ за целия свят (включително Европа и Япония). Но това се отнася повтарям САМО ЗА ВЕРСИЙТЕ "COUPE" на 5-а, 6-а и 7-а генерация. Впрочем - ситуацията е подобна и за ВСИЧКИ ACCORD "COUPE"-та - произвеждат се в САЩ и се изнасят за целия свят.Другото изключение е за СИВИК 7-а генерация 4 ВРАТИ СЕДАН версията. Едно от местата където тази версия се произвежда е КАНАДА и оттам тя се продава за съответния местен Канадски пазар, както се изнася и за САЩ !!! Т.е. в момента Сивик 7-а генерация версията 4 врати Седан НЕ СЕ произвежда в САЩ, а в Канада. Отделно за другите региони тази версия СИВИК 7-а генерация 4 врати Седан се произвежда и в ТУРЦИЯ (за источна Европа), в Япония (за Японския и Азиятския пазар) и т.н.Колите за които Аз говорех са СИВИК 5-а генерация 2 врати хечбек произведен в КАНАДА ;) Той се е предлагал САМО за Канадския пазар, въпреки че някой Българин го е вкарал и в България ;):afro: Неговия скоростомер беше както в МЛ/Ч така и в КМ/Ч, като цифрите за МЛ/Ч бяха по-големи.Мисля че и СИВИК-а на "Mark Antony" също беще произведен в Канада - та нека и той потвърди ;) Бе много :blink: стана :punk: - това не е хич добре, ама.... ;);)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest k_u_d_o_s

Ако говориш за "СРЕБЪРНИТЕ СТРЕЛИ" от 30-те години на 20-и век (така са наричани състезателните коли на АУДИ)

- pi4 ne 4e se zaqjdam ama koga sa wikali to4no na AUDI taka???nz towa hi4 ne e po temata.....Ta za NSX-a wijdal sym go no lqtoto po South 4ernomorieto....taka minah si pokraq neq s moq mijaw Prelude i sprqh posredata na pytq da i se radwam! BAq psuwni sym izql ama si struwa6e. Za men towa e powe4e ot kola(moje bi za6toto edwa li 6te karam takawa nqkoga).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest PARADOX_sf

Неземна е!А за Ауди и сребърните стрели. Начи през незнам си коя година беше не са искали да ги допуснати до състезание във Ф1, защото колите им тежали с 20 кила повече и трявало да бъдат олекотени ако искат да се състезават. Олекотили ги от където можали,но не им достагнали някви килограми. Накрая решели да остъргат боята. Направили го и колата се вместила в изискването. Спечелили състезанието (или сезона) и за това им казват сребърните стрели!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest k_u_d_o_s

ok 10x za infoto naistina ne go znaeh.DA pitam oba4e za towa koeto az znam - za6to wikat na Mercedes-Benz 300SL(1954) "Srebyrnata strela"? Ne sporq po wyrposa ne me razbiraite pogre6no :blink: .Prosto iskam da si go izasnq.btw iskam da popotam edin realen i ejednewen wypros - Kak se poddyrja kola kato poso4enata w temata. Imam 1 primer - poznat ot tuk (Vn) s Dodge Stealth i pokrai nego zapo4nah da si zadawm tozi wypros.Wyzmojna li e wyob6te poddryjkata i ejednewnata upotreba na podobno wozilo w skromnata ni rodina - Bulgaria?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Victor

Kudos е напълно прав, сребърните стрели от едно време, които трябвало да ги олекотяват и т.н. и които са печелели всичките състезания, са точно мерцедеси, а не аудита.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest w1zz4rd

ee mercedesite sa bili kam 54ta godina mai .. kakto i da e .. ae q da vi pitam za NSXa .. toi shtom e ot alumini .. sigorno e po labilen na udar ot ostanalite avtomobili .. az ako imah takav shteshe da me e strah da go karam .. predstavqte li si nqkoi s djugan ili lada da 4ukne s 10 km v 4as .. napravo shte te dokara do infarkt .. i za kav razhod stava na vypros

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest k_u_d_o_s

10x na Victor za podkrepata. :blink: Taka de - towa 4e e ot aliminii ne mislq 4e se otrazqwa na qkostnito mu harakteristiki, koeto pyk ne zna4 4e ako te nacepi nqkoi s Volga ni6to nqma da mu stane. TO4no towa pitah i az de, kak se podyrja takawa kola i ako ne6to se slu4i za kakwi razhodi stawa wypros? Na men naprimer mi udariha kolata i sam znam kakwi pari prynah za remont, makar kolata mi da ne e ekzoti4na kato NSX-a!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest emko

mislq 4e kojto ima takawa kola si q wadi samo za praznicite (kakto i kazaha po-gore) i ne se eksploatira wsekidnewno. koeto udylvawa viwota na kolata i iznoswaneto na 4astite i komponentite e po-malko. no ako ti se nalovi remont na takawa kola si prawish pory4ka i 4akash da ti gi dokarat syotwetnite 4asti! towa e. koj i 1 sedmica, moj i mesec da 4akash. i da ti wnesyt 1 brojka ot dadena rezerwna 4ast se plashta dosta, koeto oshte uskypqwa remonta. k_u_d_o_s: wse pak stelth-a ne e edinstwenata takawa kola tuka w warna ( a dokolkoto znam Mitsubishi 3000 e syshtata kola). A tazi NSX po dumite na klubarite e EDINSTWENA za BG ( e, moj i da sa 2 :blink: )Ti kakyw Prelude karash? shtot ne sa tolkuz mnou iz warna Prelude-tata (malko powe4e ot crx-owete :punk: ) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest k_u_d_o_s

Towa 4e wyw Vn sa 2(da Mitsubishi-to e sy6toto), a w BG moje i da sa 10 ne q prawi po-lestna za podryjka.Misylta mi e 4e toi ne q izkarwa "samo za praznicite" ami q kara6e i to kato lud(daje hode6e da se "dyrpa" s neq) i sega dwigatelq pla4e za osnowen remont.4astite ne se pory4wat po-lestno, ne idwat po-byrzo i nai-wajnoto ne sa po-ewtini. Wyob6te za da si pozwoli6 da kara6 takawa kola trqbwa da ima6 ne samo stoinostta i a da si zadelil i o6te tolkowa za poddryjka i (nedai si boje!!) incident s neq!Prelude-a mi e doskoro be6e 4eren.(ama te sa 4 4ernoi w Vn)4-ta generaciq. DOsega be6e s djanti ot Vectra :blink: -mn zle be6e.Sega we4e e siw(e takyw nqma w Vn)!Ama 6te go widi6 kato si namerq djanti i kato se mahne malko toq snqg :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tino

Spored mene za da ti otgovoria na vaprosa e napalno vazmojno da poddarjash takava kola :blink: SLED KATO SI SI POZVOLIL DA IA KUPISH.V interneta ima tolkova mnogo stranici koito ti predlagat kakvi li ne djedjafkai i kvo li oshte ne.Taka che sas sigurnost che tvoai priatel shte si nameri oficialen sait na Dodge i shte si zakupi kakvoto si iska.A da se izkaja i za " srebarnite " vi streli :punk: ne smiatam che e miastoto da se spori za tova koia baraka kak i vikali i za kvo i vikali.ADH zazdade temata za da se nasladim sichko po ravno na tova NLO , NEZEMNO NESHTO I UNIKAT SAM PO RODA SI V BULGARIA :afro:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest R1cerBoy

aluminievite kupeta dokolkoto znam sa po zdravi ot stomanenite za6toto za napravata im ne se izpolzva 4ist aluminii a splav ot nego nare4ena duraluminii. ina4e obiknovenniq aluminii e mnogo slabi4yk moje6 spokoino sys ryce da go ogyne6 a ako se opita6 da naprai6 tova s duraluminii dosta 6te se poizpoti6 :blink: p.s. ima li nqkakvo ograni4enie na skorosta nsx-a i kolko mu pi6e na kilometraja na USA varianta (malko kato deckite gyzove pitam ama karai :punk: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest w1zz4rd

Istinata e edna .. ima strashno mnogo hora v Bulgariq koito mogat da si kupqt bes problem NSX .. no ne iskat .. samo v sofia sam vijdal H2 , dve GT 3000 tuning ver. , Ferrarita dve koito taka i ne razbrah kvi bqha no bqha dosta po skupi ot edin NSX, Porscheta novi sam vijdal nad 10 sigorno .. nekvi mercedesi posleden model far4at nasam natam .. taka4e ima dosta hora koito imat pari i za 5 NSXa .. no prosto ne iskat da si go kupqt .. aa za tova 4e Bultrako ne pravi reklama az na dosta mesta vijdam reklami .. daje na parva stranica na Avto Pazar ima reklama

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Magnum

za6to wikat na Mercedes-Benz 300SL(1954) "Srebyrnata strela"?

Прав си, точно за Мерцедес става дума, иначе случая е същия -- свалили боята и останали по "ламарини" (разбирай алуминий)За ADH-HONDA - ед.ч алуминий ; мн.ч - алуминии (няма такава дума)Версия - версииПо принцип думите, които завършват на -ия в единствено число стават на -ии в множествено.Извинявай, ама това -ий много ме отвлича, чак не мога да схвана смисъла

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ADH-Honda

Значи - НЕ твърдя че съм много добре запознат с АВТОМОБИЛНАТА история, НО - поразровете се и ще разберете първо на кой авто производител са дали прозвището "СРЕБЪРНИТЕ СТРЕЛИ", а именно - на АУТО ЮНИОН (демек АУДИ) !!! По-късно и Мерцедес-ите започват да ги наричат така, но....ПО-КЪСНО, т.е. те са ВТОРИ ! Това което каза PARADOX_sf е 100% истина :blink: Относно разхода на NSX - общо взето разхода варира от 9 до....17 литра на 100км!!! Поне така по каталог го водят.Използването на алуминия в NSX НЕ се е изчерпал само с направата на шасито. От такъв материал са напаравни НОСАЧИТЕ (!) и въобще ЦЯЛАТА ХОДОВА ЧАСТ ! Дори "скелета" на седалките е от алуминий ! Този материал е изпозлван НАЙ-ВЕЧЕ за да се намали теглото на автомобила.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tino

R1cerBoy Procheti tova koeto e pisal ADH-Honda oshte s otkrivaneto na temata i shte razberesh.A ako ne ti se chete shte ti kaja che go kara edin plevenchanin.A za tva che ima baia hora v Bg koito mogat da si kupiat ne edin a deset NSX-a e taka.No kaji mi imenno tezi hora znaiat li za sashtestvuvaneto Honda i znaiat li te kolko pati poveche Honda prevazhojda siaka edna tiahna brakma :blink: .Shtom ne gledame Integri,RSX-ove , NSX-ove , S2000 i t.n. v seki grad po edno , znachi ne znaiat.Kato schitame che ako ne 100 % to pone 99% sa tai narechenite predi vreme borci,predi malko vreme mutri i sia im vikat biznesmeni sa napalno i totalno ogranicheni na tema mozachna ili logichna misal.Hubavoto pri tiah e obache che niama nito edin sluchai na insult :afro::D:punk: ako me razbirate kakvo iskam da kaja ;) Taka che mi se iska lichno na mene dokato ostareia pone da pochnat da se sreshtat ne po 10 na grad ama kaji rechi po 10 v ciala bulgaria.Taka pone shte se zapazi interesa i gustoto kato vidiash niakoia s2000 kak graciozno preminava pokrai tebe ili chrez leka ramjene na dvigatelia te zadmine ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest w1zz4rd

Vish sega pi4 .. nema kvo da se samozalagvame .. NSX prevazhojda kolite ot negovoto vreme .. nemoje da se sravnqva s koli po 5000 6000 cc .. aa te bugatite neim puka kolko shte im e razhoda te iskat kolata da reve .. verno e 4e kola ot proizvodstventa godina na NSX s sashtata kobatura nemoje da bie NSx nikoga .. ama ot togava sa minali 15 godini .. .. te predpo4itat da si zemat nekoi mercedes 5000+ cc .. ili bmw .. ili audi .. em da far4at s 300 .. em da sa full extri .. .. NSX MU MINA VREMETO !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest civic 1.5 cx

ami ADH za kanadskite varianti na 5gen coupe i za kilometrazite v mili...... az imam takava :punk: kilometraza e v GOLEMI mili i malki kilometri i niama oborotomer !!! proizvedena e v kanada i e vnesena ot italia.

Публикувано изображение

 

taka 4e ima kanadski v mili, samo deto ne znam za koi pazar sa prednazna4eni. a mezdo drugoto niama li niakakva vazmoznost da se smeni tova tablo s metri4no???

kolata e 1.5 110 hp, i kakto ombre i viktor kazaha niama ozna4enie na dvigatela koi to4no e. nakraia ombre ostanovi kakkuv to4no e ama i az ne mozah da razbera, neka toi kaze. samo znam 4e kolata nesto ne varvi kakto triabva :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Victor

Доколкото си спомням според огледа на специалиста сред нас (хехехе, опеделено не аз :blink:), двигателят отначало е бил осемклапанов, но след това му е сложена глава от vtec, но не помня какъв, май Z3.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Ombre

Доколкото си спомням според огледа на специалиста сред нас (хехехе, опеделено не аз :blink:), двигателят отначало е бил осемклапанов, но след това му е сложена глава от vtec, но не помня какъв, май Z3.

Ne be ne.Dvigatelja e D15B8(8 klapanov)i mu e slozhena glava ot D16A6(16 klapanova)Ne e Vtec :punk: .Nikoj ne mozhe da kazhe kolko konja e stanala :afro: Edited by TYPE-R

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ADH-Honda

ami ADH za kanadskite varianti na 5gen coupe i za kilometrazite v mili...... az imam takava  :punk:  kilometraza e v  GOLEMI mili i malki kilometri

Е, нали и Аз казвам същото :blink:!!!Само че - твоята НЕ Е "Coupe" както ТИ си написал, ами си е Хечбек :afro:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ADH-Honda

shte ti kaja che go kara edin plevenchanin

Кара го СЛИВЕНЧАНИН !!!:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest civic 1.5 cx

Ne be ne.Dvigatelja e D15B8(8 klapanov)i mu e slozhena glava ot D16A6(16 klapanova)Ne e Vtec  .Nikoj ne mozhe da kazhe kolko konja e stanala 

dobre tova nesto zavodski li e praveno ili predisnia sobstvenik e niamal kvo da pravi subota i nedelia :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest radku

Да тази АКУРА сам я виждал лично преди много години.Помня ясно сливенската регистрация.Тогава бях оше учченик в Гимназията в Стара Загора.Става въпрос за преди 8-9 години май.А като се замисля може и по-рано да е било. It doesn't matter :whistle: Караше я някакъв чичка,дори дядка,:confused: ама знае каква кола да си вземе наистина.До него стоеше моvе би жена му.Тогава май се влюбих в тази марка коли.Всеки пат като видя ХОНДА се сещам за тази красавица.Направо :plane: !Та това е от мен за АКУРАТА

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ка3ака

колата никога не е карана от плевенчанин колата е била в софавто и след това собсвеника и е сливналия следващия собственик също е сливналия

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ка3ака

искам само да добавя че тази кола вече я няма на бял свят.след катастрофа не става за нищо и не се знае дали е възможно възтановяването и :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest roadracer

Ужас.:cool: ...дано да няма пострадали :cool: ....жалко за една от малкото представителки на модела в БГ :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ка3ака

Ужас.:cool: ...дано да няма пострадали :cool: ....жалко за една от малкото представителки на модела в БГ :D

<{POST_SNAPBACK}>

пострадали няма само леко поодраскани но жалко за колата

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Magnum

Ужас.:D ...дано да няма пострадали :cool: ....жалко за една от малкото представителки на модела в БГ :cool:

<{POST_SNAPBACK}>

пострадали няма само леко поодраскани но жалко за колата

<{POST_SNAPBACK}>

това е важното!

 

иначе жалко за красивата кола, но нали хората са живи и здрави, ще си купят по-хубава!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...