Jump to content
Dragi4

Tein Basic

Recommended Posts

Интересувам се от този модел ока4ване на Тейн,но това # Spring Rate front: 6.0kgf/mm# Spring Rate rear: 3.0kgf/mm ни6то не ми говори :) Някой 6е ме светне ли моля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересувам се от този модел ока4ване на Тейн,но това # Spring Rate front: 6.0kgf/mm# Spring Rate rear: 3.0kgf/mm ни6то не ми говори :) Някой 6е ме светне ли моля

http://www.tuninglinx.com/html/spring-rate.htmlТова е теглото което е нужно за да се сгъне пружината с 1 мм в най-общи линии

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Spring rate on the front is 11kg and 5kg rear-това е на D2.Не мога да преценя дали Тейна е мек а Д2-то твърди,не изкам да подска4ам.Някакви идеи? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колкото по голямо е теглото на мм толкова по твърда е пружината

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Драго, лесен отговор няма.Според мен на тейн 6/3 ще ти е добре, имайки предвид че правиш ежедневна кола. И все пак, баш тейн ли държиш да е, че мненията които аз съм чел са малко противоречиви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Знам 4е няма Емо :plane: така или ина4е преди малко си купих ока4ване 6е го видим като доийде и монтирам.Може да затваряте темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е кажи какво купи де....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

някой има ли данни за оригиналните пружини колко са твърди?намерих отговор ако някой се интересува For 96-00 Civics (EJ6-8 and EM1 chassis codes)96-00 EX - 165F/80R (P/P)99-00 Si (EM1) - 201F/99.8R (P/P)97, 00-01 ITR - 250F/250R (L/P)GS-R - 200F/95R (P/P)CTR - 240/240 (L/P)H&R OE - 280F/190R (P/P)Eibach ProKit - 290F/190R (P/PH&R Sport - 330F/280R (P/P)Eibach Sportline - 310F/275R (P/P)Gold-line GL 2.5" drop - 320/190 (P/P)Gold-line GPS 1.25" drop - 275/160 (P/P)Koni RSK Suspension kit - 154-205/270 (P/L)Neuspeed SofSports - 260F/150R (P/P)Neuspeed Sport - 280F/180R (P/P)Neuspeed Race - 485F/395RSkunk Coilovers -old - 400F/300R (L/L) for civic, 500F/400R for integraSkunk2 Coilovers - new - 500F/400r (L/L)Spoon Full Coilovers - 300/240Progress Coilovers - 350F/250R (P/P)Progress Lowering Springs - 320F/200R (P/P)Ground Control Coilover - 380F/280R (P/P) (this is the standard kit and the springs are mildly progressive).Tein RA/RE/RS - 783F/559R (L/L)Tein HT - 1119F/448R (L/L)Tein HG - 365F/129-196R (L/P)Tein SS - 448F/224RTein Flex - 504F/280RTein S. Tech - 235F/140RTokico Illumina Kit - 250/123 (P/P)APEX'i WS - 447f/178rSuspension Techniques - neededSSR Cup - 392/280SSR S1 - 448/448JIC FLT-A2s - USDM - 504F/336R (L/L)Sparco - neededFor 02+ Civic Si (EP3): ~ Very special thanks to Mike (EXavier) for these!!!Progress - 280F/500REibach Pro-Kit- 15-20% stiffer then stockEibach Sportlines - 20-25% stiffer then stockSprint - 20-25% more then stockH&R Sport - 25-30% more then stockTein SS - 336F/448RTein Flex - 448F/559RTein S. Tech - 157F/291RP = ProgressiveL = Linear Дадените числа са в LB/in. За да получите кг/мм делите на 56. После ще ги направя на 1 табличка ако не ме налегне мързела...

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...