Dragi4 1506 #1 Публикувано 5 Май, 2008 Интересувам се от този модел ока4ване на Тейн,но това # Spring Rate front: 6.0kgf/mm# Spring Rate rear: 3.0kgf/mm ни6то не ми говори Някой 6е ме светне ли моля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 5 Май, 2008 Интересувам се от този модел ока4ване на Тейн,но това # Spring Rate front: 6.0kgf/mm# Spring Rate rear: 3.0kgf/mm ни6то не ми говори Някой 6е ме светне ли моля http://www.tuninglinx.com/html/spring-rate.htmlТова е теглото което е нужно за да се сгъне пружината с 1 мм в най-общи линии Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #3 Отговорено 5 Май, 2008 Spring rate on the front is 11kg and 5kg rear-това е на D2.Не мога да преценя дали Тейна е мек а Д2-то твърди,не изкам да подска4ам.Някакви идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #4 Отговорено 5 Май, 2008 колкото по голямо е теглото на мм толкова по твърда е пружината Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #5 Отговорено 6 Май, 2008 Драго, лесен отговор няма.Според мен на тейн 6/3 ще ти е добре, имайки предвид че правиш ежедневна кола. И все пак, баш тейн ли държиш да е, че мненията които аз съм чел са малко противоречиви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dragi4 #6 Отговорено 6 Май, 2008 Знам 4е няма Емо така или ина4е преди малко си купих ока4ване 6е го видим като доийде и монтирам.Може да затваряте темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #7 Отговорено 7 Май, 2008 е кажи какво купи де.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #8 Отговорено 8 Май, 2008 (Редактирано) някой има ли данни за оригиналните пружини колко са твърди?намерих отговор ако някой се интересува For 96-00 Civics (EJ6-8 and EM1 chassis codes)96-00 EX - 165F/80R (P/P)99-00 Si (EM1) - 201F/99.8R (P/P)97, 00-01 ITR - 250F/250R (L/P)GS-R - 200F/95R (P/P)CTR - 240/240 (L/P)H&R OE - 280F/190R (P/P)Eibach ProKit - 290F/190R (P/PH&R Sport - 330F/280R (P/P)Eibach Sportline - 310F/275R (P/P)Gold-line GL 2.5" drop - 320/190 (P/P)Gold-line GPS 1.25" drop - 275/160 (P/P)Koni RSK Suspension kit - 154-205/270 (P/L)Neuspeed SofSports - 260F/150R (P/P)Neuspeed Sport - 280F/180R (P/P)Neuspeed Race - 485F/395RSkunk Coilovers -old - 400F/300R (L/L) for civic, 500F/400R for integraSkunk2 Coilovers - new - 500F/400r (L/L)Spoon Full Coilovers - 300/240Progress Coilovers - 350F/250R (P/P)Progress Lowering Springs - 320F/200R (P/P)Ground Control Coilover - 380F/280R (P/P) (this is the standard kit and the springs are mildly progressive).Tein RA/RE/RS - 783F/559R (L/L)Tein HT - 1119F/448R (L/L)Tein HG - 365F/129-196R (L/P)Tein SS - 448F/224RTein Flex - 504F/280RTein S. Tech - 235F/140RTokico Illumina Kit - 250/123 (P/P)APEX'i WS - 447f/178rSuspension Techniques - neededSSR Cup - 392/280SSR S1 - 448/448JIC FLT-A2s - USDM - 504F/336R (L/L)Sparco - neededFor 02+ Civic Si (EP3): ~ Very special thanks to Mike (EXavier) for these!!!Progress - 280F/500REibach Pro-Kit- 15-20% stiffer then stockEibach Sportlines - 20-25% stiffer then stockSprint - 20-25% more then stockH&R Sport - 25-30% more then stockTein SS - 336F/448RTein Flex - 448F/559RTein S. Tech - 157F/291RP = ProgressiveL = Linear Дадените числа са в LB/in. За да получите кг/мм делите на 56. После ще ги направя на 1 табличка ако не ме налегне мързела... Редактирано 8 Май, 2008 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове