Jump to content
ilias

Стрелката за бензина

Recommended Posts

Така, да пусна поредната тема за стрелките за бензина :) От няколко седмици ми се налага да пътувам по около 100 километра на ден по магистрала. Забелязах, че стрелката за бензина променя нивото си в зависимост от това, дали двигателя е в икономичен режим или не (това става при път без наклон и без завои).Когато ми светне зелената лампичка econo на таблото и стрелката се вдига леко, в момента в които изляза от икономичния режим, стрелката се връща. Възможно ли е да показва колко бензин има в зависимост от това, дали е в икономичен режим или не, ако може и някой с VTEC-E да сподели дали и при него се забелязва това странно явление или е просто някакъв дефект?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега да ти кажа може и да има нещо такова ама не съм забелязвал. Дори и да ми мърда е твърде леко. Видими разлики има при промяна на наклона. Може и моята да е бъгава, така че ако има и други колеги да споделят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здрасти колега - честно да ти кажа не съм забелязал нищо такова - показанията са ми едни и същи независимо дали светва зелената лампа или не - нещо може би се бъгва таблото -

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега да ти кажа несам забелязал такова нещу... променя се нивоно на стрелката при наклон и такива работи.. па аз и лампа зелана немам :) сигорно таблото ти се багва нещу ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ilias

Благодаря за отговорите колеги, явно нещо ми се е бъгнало таблото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darkiv

А бре хора,научете се да пишете правилно!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също се наблюдават разни аномалии със стрелката на бензиномера. Преди да стигне средата пада много бавно, след като мине средата, все едно че имам дупка в резервоара :D . Другото което ми прави впечатление е, че при яко изчеждане 1-2-3-2-1-2-3-2-1 и малко яки завойчета, стрелката пада с почти 1/2 см. и след малко нормално каране възвръща нормалното си положение. Абе като цяло са малко бъгави тези бензиномери :) , но все пак дават някаква представа колко "тунджа" имаш налице :P.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бре хора,научете се да пишете правилно!!!

Ами и ти вземи се научи. След запетаята трябва да има интервал......Колега нищо лично ама тука не сме се събрали да се оплюваме кой как пиши, а да си помагаме !!! НЕ всички са добри в правописа (включително и аз). Това е форум за маняци по Хонда, а не по правопис и книжовен български. п.п. Следващия който допусне правописна грешка ще го пребием с камъни!!! Дано да им е за урок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Sa8o
Отговорено (Редактирано)

това е нормално , при рязко подаване на газ в резервоара става вакуум и стрелката пада.който иска може след цедка веднага да отвинти капачката на резервоара и ще се чуе така, сякаш отваря кока кола.след известно време това налягане пада :)

Редактирано от Sa8o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно ми е, че при рязко подаване на газ и резки завои, стрелката ходи където иска. Въпроса ми беше, дали при нормално спокойно каране по равен участък, при икономичен режим, стрелката се измества нагоре?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегаи при мен е така , когато съм в икономичен на магистрала без наклон ,сяка6 сама си пресметва че ако кара6 так ще стигне6 по-дълеч, малко след като натисна педала бензина спада.Или това е истина или и на мен ми си е бъгнало таблото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta

днеска забелязах друго: Беше ми светнала лампата на бензина. като карам на икономичен режим лампата угасва, като настъпя или върна под 3-та (да не свети иконото) лампата пак святкаше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ilias

И при мен се забелязва това!

Както написа колегата RD Team :

...сяка6 сама си пресметва че ако кара6 так ще стигне6 по-дълеч...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички е така просто може би не са забелязали, аз съм с д14а3 и пак става така. Още един фактор(освен вакъъм-а) е че в резервоарите има и преливници. Друго нещо, което може да забележите е че движейики се бързо при ляв завой стрелката пак пада, а при десен се покачва (не съм обърнал внимание при ляв или десен падаше стрелката, но при единия падаше, а при другия се качва)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също карам 'икономка' с двигател D15Z3 и седмично изминавам по пътищата родни около 500км, но подобен ефект на описания не съм наблюдавал т.е стрелката на бензиномера ми не се влияе от режима на работа на двигателя. Влияе се от наклони и завои, но това е нормално, тъй като в подобни ситуации бензинът не се разпределя равномерно в обема на резервоара. Не зная как е изпълнена електрическата схема на таблото, но вероятно има стабилизатор на напрежение, който може да се яви причина за зависимостта на показанието на бензиномера от лампата 'Econo', но това е само едно предположение. Скоро ще си сменям лампи за осветление на приборите и ще проверя как стоят нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с D15B2 и при мен си променя показанията спрямо начина ми на каране ... ако джиткам над 2500-3000 RPM сериозно стрелката пада доста заплашително, ... като се кротна между 1500-2000 и стрелката се покачва доста нагоре .... не съм разглеждал схемата на свързване на стрелката, но ако минава през ECU-то, мисля си че не е проблем за японците да го настроят да смята моментния разход и количеството оставащо гориво, и да ти прави някакви приблизителни показания ...пряк пример е тази вечер, прибирайки се от работа стрелката ми беше на една позиция като запалих... след около 6-7 км много спокоино каране между 1500-2000 RPM стрелката се качи с 2 мм нагоре ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и при мен май се наблюдава нещо подобно, но в случая мисля че е по-важно че разхода не е голям /напоследак на наслушах на оплакванията на колеги с А4-ки и Пасат-и/ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята шари с 2-3 мм зависимост от карането ми... А пък като направя една цедка на 1-2 пада и с 0,5 см... С тая тема ме успокоихте щото си виках, че имам пробмем, но явно това е нормално...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...