Jump to content
Guest Spectator`

Малко инфо за Хонда 1.4is 90hp 98, 99год.

Recommended Posts

Guest Spectator`

Искам да попитам поддръжката скъпа ли е. Ролки, ремъци, карета и др. И как е тази кола здрава ли е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам поддръжката скъпа ли е. Ролки, ремъци, карета и др. И как е тази кола здрава ли е.

" Много рядко срещан модел е и не знам дали се намират лесно части тука , лошото , че във форума да има 1-2-ма , които да имат такива сивици и не знам дали ще могат да ти помогнат :)!!! "

За всеки случай ползвай търсачката , може да те споходи късмета ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) ;) :) Виждам, че си нов! Пробвай с търсачката както ти е казал колегата и ще манериш всичко което ти трябва ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колегаАз май съм с такъв седан, от 1997 год., ако става въпрос за седана. Подръжката е нормална като за всяка друга Хонда.Двигателя е Д14А4, скоро засичах среден разход на гориво- 7 литра/ 100 км, от общо 650 км (от които около 200 са градско, а извънградското- с по- динамично шофиране по магистралата).Мога да ти кажа и цени на някои консумативи- като напр. филтър за климатика и въздушен филтър- по 8 лева, ангр. ремък+ ролка- 280 лева (NIPPARTS), бенз. филтър- 20 лева, свещи- 20 лева. Общо взето цената на 1 частите е според марката, която намериш. Впечетленията ми от Хондата са: удоволствие е да шофираш, за 1,4 е доста пъргава.Единствено имам проблем с имобилайзера понякога- не го разпознава, но смятам, че това се дължи на смяната на оригиналните ключове, който бяха вградени в дистанционното на алармата, а с тях и ампулките за имобилайзера.Возията е перфектна, стабилността в завои- също.Налага ми се да сменям амортисьори, и гарнитура на капака на клапаните- новата, която купих не уплътнява добре, и тече масло. Предстои да сменя и средното гърне, но колата е на 10 години- май това е нормално. Други "ядове" за сега нямам. Ако си вземеш този сивик, няма да сбъркаш- возията и пъргавината са събрани в едно !!!Ако имаш по- конкретни въпроси- думай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е дал доста добро инфо,остава да ти пожелаем късмет! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stanislava

Ако колата е 98 г. (мисля че това е D14A4) не мога да кажа нищо. Освен че един приятел има такава и е много доволен. И върви много. Даже май на моменти имам чувство, че повече от моята. Аз съм с 99 г. - D14Z2. Първоначалното обслужване - ремък, ролка, двигателно и трансмисионно масло, маслен, въздушен и горивен филтър, преди една година струваха 350 лв. На колата съм сменяла само преден вътрешен накрайник и тампони на задния мост, ама не защото се налагаше, а от "глезотия" - 200 лв. Рутинна смяна на масло и маслен и въздушен филтър на 10 хиляди км и профилактична диагностика на двигателя - 120 лв преди 3 месеца. Останалото са още по-големи глезотии - свещи, антифриз, ама съм ги сменяла само за да правя нещо по колата. За една година навъртях 15 хиляди км и съм нямала никакви грижи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...