Jump to content
Brandy

Молба за съвет - вдигат се оборотите

Recommended Posts

Изчетох техническите теми, за съжаление не намерих нещо подобно -- ето ситуацията - спряла съм на светофар -- от 1000 оборотите се покачват докъм 1500, без натискане на газта - вижда ми се странно. Двигателят (D14Z2) се чува все едно съм подала лекичко газ, без обаче да съм докоснала нищо. Това нормално ли е? Забелязвам това напоследък, малко след като съм запалила автомобила.Ще се радвам, ако колегите споделят опит.Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

странен проблем, но с толкова малко информация мога да ти препоръчам само да се разходиш до Омбре или Джонибой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GINDAHOOD

това кога го прави? след известно каране ли или току-що запалена.?като се вдигнат на 1500 там ли си остават?падат ли след това кога? разкажи малко повече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това кога го прави? след известно каране ли или току-що запалена.?като се вдигнат на 1500 там ли си остават?падат ли след това кога? разкажи малко повече

Това го прави след като цял ден е била паркирана на едно място, сядам, паля и на първия светофар, който е след петдесетина метра, го отчитам. Като се има предвид, че не е зимно време, ако това изобщо има някакво значение.Аз винаги следя оборотите, не, че разбирам от това, но ми прави впечатление и смятам, че е някак необичайно? тъкмо това си мислех и днес - че след като съм минала 150 км да речем извънградско, не ми е правило впечатление - незнам, може би двигалерят си има някакви стойности при определени обстоятелства, но днес именно ми се стори някак странно, след като го забелязах на поне четири светофара, но пък вече като наближих към вкъщи и взех, че се зазяпах в оборотомера, все едно не е било... пак казвам - странно!
да, връщат се до 1000 -- абе все едно, че съм натиснала леко газта и съм отпуснала, но всъщност, не съм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами мадам , то не е зимно време ама пак си е хладно. промер: днес я паля чак вечерта и ми даржа 1500 оборота за околи 40-50 сец. а предните дни беше значително по топло и бяха 1200 -1300. а зимата я чакам повече от 3-4 мин. че да се светне да почне да сваля. това с колата ти е нормално :) като е студена да държи такива обороти.лочо щеше да е ако постоянно ги държи.!!! има особено влияние температурата. то ЕЦУ-ТО си знай работата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е след като е поседяла колата и си я запалил и си минал само 50 метра (предполагам без да я чакаш да загрее) да ти вдига оборотите и моята(д14з2) е така , даже отиват към 2к оборота ама кат си загрее си падат към 800-900 :) Няма се шашкаш карай си колата с кеф , нищо и няма :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

странен проблем, но с толкова малко информация мога да ти препоръчам само да се разходиш до Омбре или Джонибой.

Добре, но какво друго инфо да споделя, за да можеш да прецениш? Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това кога го прави? след известно каране ли или току-що запалена.?като се вдигнат на 1500 там ли си остават?падат ли след това кога? разкажи малко повече

Това го прави след като цял ден е била паркирана на едно място, сядам, паля и на първия светофар, който е след петдесетина метра, го отчитам. Като се има предвид, че не е зимно време, ако това изобщо има някакво значение.Аз винаги следя оборотите, не, че разбирам от това, но ми прави впечатление и смятам, че е някак необичайно? тъкмо това си мислех и днес - че след като съм минала 150 км да речем извънградско, не ми е правило впечатление - незнам, може би двигалерят си има някакви стойности при определени обстоятелства, но днес именно ми се стори някак странно, след като го забелязах на поне четири светофара, но пък вече като наближих към вкъщи и взех, че се зазяпах в оборотомера, все едно не е било... пак казвам - странно!
да, връщат се до 1000 -- абе все едно, че съм натиснала леко газта и съм отпуснала, но всъщност, не съм.
нормално е няя са стряскаш. пък и е яко да даржи такиа обороти :) само саединител ползвам, и си сменям предавките. лошавото е че джоба мн ще олекне. няма мога и сваря да наливам бенз :) изчаквай си колата 2-3 мин да позагрее и тогава потегляй. Редактирано от GINDAHOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Brandy

Нормално е след като е поседяла колата и си я запалил и си минал само 50 метра (предполагам без да я чакаш да загрее) да ти вдига оборотите и моята(д14з2) е така , даже отиват към 2к оборота ама кат си загрее си падат към 800-900 :) Няма се шашкаш карай си колата с кеф , нищо и няма :)

Благодаря ти - ама винаги изчаквам, преди да я форсирам, дори и нежно... да, отиват докъм 2000 и после падат докъм 800-900. Ама с това "включване" на сфетофара някак реших, че има проблем -- а може би има!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamo

Нормално е това при студена кола...Още преди много време мой учител редовно използваше това изречение " Ако искаш да караш здрав ИНЖЕКЦИОН, няма зима няма лято... Палиш и поне 2 минути колата да поработи без да даваш никаква газ"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GINDAHOOD

пийй една бира и лягай да почиваш или там кото ще праиш :) според обясненията ти нищо и няма на колата ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iceman

Моята правеше едни номера, след като се напече хубаво коша на мотора и караш, спреш на кръстовище и седи на 2500, на 3000, на 3500, на 4000, че и нагоре. Припомпя бързо газта и си падне. Оказа се - раздрипано жило на газта, откъм дросела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Моята правеше едни номера, след като се напече хубаво коша на мотора и караш, спреш на кръстовище и седи на 2500, на 3000, на 3500, на 4000, че и нагоре. Припомпя бързо газта и си падне. Оказа се - раздрипано жило на газта, откъм дросела.

единствения смислен пост до тук :offtopic: подобни проблеми се диагностицират като буквално ритнеш газта когато оборотите са съмнително високи. Ако паднат, най вероятно е проблем със заяждащо жило или дроселова клапа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1net значи нашите предположения са безмислени?не мисля че секи път когато някой напише нещо за колата си , че има проблем и то да е факт. се се захапваш с нас, сиг пак ще кажеш че товаром хоста с простотии. СОРИ ЗА ОФТОПИКА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох пак темата... е какво да направя безмислени са.Както и да го гледаш, оборотите и не трябва да подскачат така. Вярно нищо няма да стане ако кара така, ама това си е един вид нестабилен празен ход според мен.И след като наистина прочетох темата пак, установих че и с Айсмен-а не сме прави защото явно оборотите и сами се връщат.Колата според мен си проси за една нормална дигностига и настройка на празен ход. Проблемът и (макар и доста незначителен) може да е от датчик за скоростта, винт за празния ход, неправилен аванс, автоматичен смукач... и сигурно и от още нещо. Ако беше Тъп малък дразнещ проблем. Затова и я насочих към сервиз. Колежката едвали знае как и едвали ще се хване да си проверява гореизброените неща.Знам че много ви изнервям със нападките си, но с тях целя да накарам хората като не знаят нещо просто да не пишат, или като не са сигурни в какво се изразява проблема, да помолят автора за повече конкретна информация.а това пък

" Ако искаш да караш здрав ИНЖЕКЦИОН, няма зима няма лято... Палиш и поне 2 минути колата да поработи без да даваш никаква газ"

вобще не искам и да го коментирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...