stanislav_stz 8 #1 Публикувано 21 Април, 2008 3gpaBeuTe! Днес се качвам в колата, паля, всичко нормално. След около стотина метра обаче забелязах, че индикатора за ръчната, който е на таблото си святка когато си поиска. Няма определена периодичност, просто си святка, хаотично. Спре за няколко минути, после започва отново. Ръчната ми е свалена, както трябва Дигах я до горе, свалях я... много странно. Прави го когато си поиска и то от днес. По принцип имам много слаба ръчна спирачка, така я взех колата и честно да си призная изобщо не съм се занимавал с нея. Някой има ли представа, какво може да е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #2 Отговорено 21 Април, 2008 3gpaBeuTe! Днес се качвам в колата, паля, всичко нормално. След около стотина метра обаче забелязах, че индикатора за ръчната, който е на таблото си святка когато си поиска. Няма определена периодичност, просто си святка, хаотично. Спре за няколко минути, после започва отново. Ръчната ми е свалена, както трябва Дигах я до горе, свалях я... много странно. Прави го когато си поиска и то от днес. По принцип имам много слаба ръчна спирачка, така я взех колата и честно да си призная изобщо не съм се занимавал с нея. Някой има ли представа, какво може да е?провери си нивото на спирачната течност в казанджечо за хидравликата на спирачките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #3 Отговорено 21 Април, 2008 Okay, отивам да го проверя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #4 Отговорено 21 Април, 2008 не за другоно и аз го имам от месец този проблем - течността ми е по средата и единствено ми хрумна, че износени дискове + накладки които наближават края на живота си води до светенето (при мен свети постоянно)Сега по празниците сигурно ще сменя накладките и ще проверя хипотезата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #5 Отговорено 21 Април, 2008 Ако има общо с износени дискове, значи е заради това. Моите са за смяна, предните са доста износени, има си ръб. Най-вероятно от това е проблема, но сега ще видя как е течността. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ludia Max #6 Отговорено 22 Април, 2008 Този модел Хонди имат проблеми с "жичките" потърси майстор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
micro 1 #7 Отговорено 22 Април, 2008 (Редактирано) А да имаш изгоряла крушка ? А за ръбчетата почети в мануала. Там има допустими стойности на утъняване на дисковете.Мериш и решаваш дали да престъргваш или да сменяш. Редактирано 22 Април, 2008 от micro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #8 Отговорено 22 Април, 2008 А да имаш изгоряла крушка ?ако има изгоряла крушка ще му свети индикатора за ръчна ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #9 Отговорено 22 Април, 2008 Аз съм вече наистина много объркан Мисля си, че дисковете не са ми за смяна, все пак знам ли. Вече дори не съм сигурен, след като имам ръб, дали ще рече че са износени много или са си били така. Утре ще се поразтърся за някой електричар, да видим какво ще стане.ПС. Задните ми дискове нямат ръб и са в съвсем различно състояние... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #10 Отговорено 25 Април, 2008 Проблема е отстранен. Едно най-елементарно доливане на спирачна течност оправи нещата. Хем отначало я погледнах, но толкова съм и обърнал внимание. Беше на малко над минимума, но явно е било проблем. Долях съвсем малко(DOT4) и всичко е ток. Не знаех че има такъв датчик, което естествено е добре. Срам и резил просто Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #11 Отговорено 9 Май, 2008 Днес индикатора ми светна отново. Погледнах казанчето за спирачната течност, отново беше на MIN. Започвам да си мисля, че проблема не е точно само доливане на спирачна течност.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
syn4o 0 #12 Отговорено 9 Май, 2008 значи от някъде имаш теч на сп.течност погледни под колата да не е някои от цилиндърчетата на спирачките - често от вътрешната страна гумата е омаслена от теча и на пръв поглед не се вижда - успех ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове