Jump to content

Recommended Posts

Става дума за d14a7.Напоследък наблюдавам следното явление: Когато колата е яко напечена от жегата, а двигателя е студен пали по-различно, много по рано от обичайното някак си.Сутрин или при загрят двигател всичко си е нормално.Не знам дали е проблем, но малко ме смущава. Някой има ли обяснение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gin

оплакваш се че като е напечена пали по-добре? аз бих се радвал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята ако я паля за първи път през деня, пали след 2-3 оборота. Ако съм я карал преди час-два, пали много бързо, буквално за част от секундата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оплакваш се че като е напечена пали по-добре? аз бих се радвал :)

Нормално си е на 2-3 оборота. Така си беше всеки път от 2 години абсолютно безотказно в студ и в жега без отклонения досега.Това светкавично палене не ме кефи. Струва ми се някаква аномалия.След като съм запалил по описания начин карам до вкъщи, паркирам, гася, паля - пали нормално на 2 - 3 оборота.Въпросният ефект май се яви след едно магистрално каране в големите дъждове преди 2 седмици. Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми... и мойта така прави, от половин... но няма какво да е оплескано в този случай, според мен. Ако не пали от веднъж трябва да се притесняваш... това моментално палене е хубаво лично според мен и аз му се радвам като стане, защото пък е неприятно като изобщо не запали :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...