ivorpetkov 16 #1 Публикувано 21 Април, 2008 Става дума за d14a7.Напоследък наблюдавам следното явление: Когато колата е яко напечена от жегата, а двигателя е студен пали по-различно, много по рано от обичайното някак си.Сутрин или при загрят двигател всичко си е нормално.Не знам дали е проблем, но малко ме смущава. Някой има ли обяснение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest gin #2 Отговорено 21 Април, 2008 оплакваш се че като е напечена пали по-добре? аз бих се радвал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #3 Отговорено 21 Април, 2008 Моята ако я паля за първи път през деня, пали след 2-3 оборота. Ако съм я карал преди час-два, пали много бързо, буквално за част от секундата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #4 Отговорено 21 Април, 2008 (Редактирано) оплакваш се че като е напечена пали по-добре? аз бих се радвал Нормално си е на 2-3 оборота. Така си беше всеки път от 2 години абсолютно безотказно в студ и в жега без отклонения досега.Това светкавично палене не ме кефи. Струва ми се някаква аномалия.След като съм запалил по описания начин карам до вкъщи, паркирам, гася, паля - пали нормално на 2 - 3 оборота.Въпросният ефект май се яви след едно магистрално каране в големите дъждове преди 2 седмици. Редактирано 21 Април, 2008 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #5 Отговорено 21 Април, 2008 Ми... и мойта така прави, от половин... но няма какво да е оплескано в този случай, според мен. Ако не пали от веднъж трябва да се притесняваш... това моментално палене е хубаво лично според мен и аз му се радвам като стане, защото пък е неприятно като изобщо не запали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове