A_P_O_C_K 0 #1 Публикувано 17 Април, 2008 Здравейте! попитах и в друга тема, но реших да отделя една специално за това. Проучвам за покупка Хонда Прелюд 4 и искам да разбера отзиви от каращи на газ (ако има такива). 1. Как се държат моторите 2.0 16 V от Прелюд 4 на газ - устойчиви ли са, има ли някакви проблеми?2. Имат ли 2.0 двигателите дебитомери - обикновена газова уредба или газов инжекцион?3. Някакви общи отзиви - проблеми, съвети и препоръки (не дали да слагам газ или не, а при монтажа и експлоатацията )?Голям съм любопитко, но обичам отрано да проучвам всичко Благодаря Ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #2 Отговорено 18 Април, 2008 Погледни тази тема на колегата charlie. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Alexandro #3 Отговорено 18 Април, 2008 Мен ме интересува точка 2. от въпросите на колегата. Някой би ли казал ако се сложи "обикновена" газова какво ще стане? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
A_P_O_C_K 0 #4 Отговорено 18 Април, 2008 Да, дайте някаква информация! Минавам много километри и искам евтина алтернатива, свикнал съм си на евтино с газ и не вярвам да има проблеми с газов инжекцион, но друго си е да прочета мнение на собственици с уредби. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #5 Отговорено 18 Април, 2008 Аз не карам прелюд както се вижда от подписа ми, но преди малко се връщам от сервиза, където ми сложиха газов инжекцион. Мога да кажа, че до момента не съм видял разлика между бензин и газ. Колата си върви добре и няма никакви проблеми. Човека, който ми сложи уредбата е споменат по горе в поста на колегата Al_Capone. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat'koko 0 #6 Отговорено 18 Април, 2008 Колега карам газов инжекцион от година и нещо.Ако си сложиш и ти направят добри настройки няма да имаш никакви грижи.Единственото което успях да установя е,че при скорост 200км.ч. обръща сама на бензин Иначе бензин ми гори 10-11 а газ 11-12при разлика от един лев и нещо и 30000км.пробег за година и малко ти сметни за какво иде реч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #7 Отговорено 19 Април, 2008 Мен ме интересува точка 2. от въпросите на колегата. Някой би ли казал ако се сложи "обикновена" газова какво ще стане?ами ще спестиш около 1000лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tinki 1 #8 Отговорено 19 Април, 2008 Мен ме интересува точка 2. от въпросите на колегата. Някой би ли казал ако се сложи "обикновена" газова какво ще стане?ами ще спестиш около 1000лв Чак 1000 няма ...........към 40-50% може Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mr_petroff 1 #9 Отговорено 19 Април, 2008 Незнам добре ли е или зле,ама като минеш 500 км. за 50 кинта май си е добре,а?258 000 км на газ и никакви проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kosta's 0 #10 Отговорено 19 Април, 2008 Слагай и газ(обикновена или инжекцион) ти си решаваш и изобщо да не ти пука газта е разумен компромис с всичко останало Хондите добре я понасят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
A_P_O_C_K 0 #11 Отговорено 19 Април, 2008 Никой не писа тия коли имат ли дебитомери? Има ли значение дали ще е обикновена газова или инжекцион? Има ли някой на метан? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #12 Отговорено 20 Април, 2008 Никой не писа тия коли имат ли дебитомери? Има ли значение дали ще е обикновена газова или инжекцион? Има ли някой на метан?нямат, това не е Пасат! В най-лошия случай може да спукаш кутия на филтъра. Слагай едно Ловато за 500лв и приключвай случая, поне аз така направих и вече над 20000км не съм отварял капака освен да ми сменят маслото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
charlie 0 #13 Отговорено 20 Април, 2008 (Редактирано) То и на колегата едно лично пуснах, ама като се обсъжда обикновенна или газов инжекцион има сумати разбирания.Това май го пиша за пети път: И при мен мога да поставя обикновенна газова уредба. Разбира се че всеки иска да е мине тънко. Но има много НО. Като сервиз за газови не желая да ми се връщат клиентите с последващи рекламации, гърмежи и всичко последващо от стария тип уредби. Само се замислете че принципа на смесеобразуване преди дросела е направен още преди 15 години( имам приатели който през 1989 г. са си направили сами изпарител и са карали на газ.). Има редица несъвършенства и компромиси с двигателите. Че става - става и за хора с ограничен бюджет да си поставят. Ако колата ми е на 15 години, нама никъв смисъл да се влагат средства който надвишават самата кола.Но при автомобили като Хонди който са високооборотни двигатели, много трудно се докарва нужната смес с обикновената АГУ. Пробвал съм на поне 3 Сивика и после на Люда ми. Някой да ми обясни как да обясня на жена ми че през зимата да врътне онея две кранчета на газта с два оборота, а лятото да ги върне, като тя знае само да паркира до колонката на бензиностанцията ....Ами таква ми ти работи. Редактирано 20 Април, 2008 от charlie Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.Stefanov 0 #14 Отговорено 23 Май, 2008 Аз имам приятел със Акорд 2.0 16в с обикновена метанова уредба (от 60 000км)- никакъв проблем, аз съм с метанов инжекцион ,но двигателя ми е 1,5 ....и също нямам проблеми причинени от цмяната на горивото (вече 6000км). Единственото което се наблюдава е по-бързо скапване на гърнето понеже при горенето метана от ауспуха се отделя повечко вода - много по-чисто гориво от всички останали, няма миризми на газ....и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове