K1r1L 860 #1 Публикувано 17 Април, 2008 (Редактирано) Нека знаещите да напишат за да се ориентирам кво е нужно да променя на Ц4-ката за да гоня параметрите на Б18Ц5-цата!вси4ко.като ЦЯЛО Ц4 е по зле от б16а.(В сток варианти)това го отбелязвам понеже доста хора мислят 4е обратното.за да стане Ц5 трябва да му смениш главата и буталата и биелите и коляновия вал .само това да гониш стоковите параметри на др-гия. Редактирано 17 Април, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #2 Отговорено 17 Април, 2008 Нека знаещите да напишат за да се ориентирам кво е нужно да променя на Ц4-ката за да гоня параметрите на Б18Ц5-цата!вси4ко.като ЦЯЛО Ц4 е по зле от б16а.(В сток варианти)това го отбелязвам понеже доста хора мислят 4е обратното.за да стане Ц5 трябва да му смениш главата и буталата и биелите и коляновия вал .само това да гониш стоковите параметри на др-гия.A ама така ли било то! Ама ти сравнявал ли си ги тези неща или само ей така ги пишеш. Сигурен ли си че трябва да сменяш бутала и биели ? Защото аз мога да те уверя че те са 10000 % еднакви за Б18ц4 и ц5 и това е проверено лично. А за разликата с б16а повярвай ми има си я Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PoweRG #3 Отговорено 17 Април, 2008 B18C4 * VTEC * Found in: o 1996-2000 UK Civic 1.8i VTi 5-door Hatch o 1996-2000 UK Civic Aerodeck 1.8i VTi 5-door Wagon o 1998-1999 EU Civic Aerodeck 1.8i VTi 5-door Wagon o 1998-1999 EU Civic 1.8i VTi 5-door Hatch * Displacement: 1797 cc * Compression: 10.0:1 * Power: 169 hp (124 kW) @ 7600 rpm & 117 ft·lbf (158 N·m) @ 6200 rpm * Limit: 8200 rpm * Transmission: S9B w/ LSD. * 0/100km/h : 8.3 seconds (8.8 Aerodeck)[edit] B18C5 * VTEC * Found in: USDM DC2 Acura Integra Type-R (Integra Type-R) o 1997-2001 Integra Type-R (**Note: This model was not produced for the 1999 production year) * Displacement: 1797 cc * Compression: 10.6:1 * Bore: 81 mm (3.189") * Stroke: 87.2 mm (3.433") * Rod Length: 137.9 mm (5.429") * Rod/Stroke Ratio: 1.58 * Power: 193 PS/189 hp (141 kW) @ 8200 rpm & 127 ft·lbf/172 N·m @ 7500 rpm * Transmission: S80 w/LSD* източник WikiPedia.org Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #4 Отговорено 17 Април, 2008 Power: 169 hp (124 kW) @ 7600 rpm & 117 ft·lbf (158 N·m) @ 6200 rpm* Limit: 8200 rpm* Transmission: S9B w/ LSD.* 0/100km/h : 8.3 seconds (8.8 Aerodeck)само ще ти напиша хахаха ..виж данните 158 нм ....грешни.виждал ли си бутало за висока степен ...маи не си. а интеграта е с такива 11 степен не се постига лесно. тоя ц4 е с 10.0....наи малко от вси4ки хонда мотори с изкклю4ение на б17а които е с 9.7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #5 Отговорено 17 Април, 2008 (Редактирано) кабе сте виждали Ц5 или само от нета ги сравнявате?http://forum.honda-club.cz/files/b18_11_950.jpg Редактирано 17 Април, 2008 от edikoisi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #6 Отговорено 17 Април, 2008 (Редактирано) кабе сте виждали Ц5 или само от нета ги сравнявате?http://forum.honda-club.cz/files/b18_11_950.jpgсега пусни и на Ц4 да видим) Piston Compression HeightB18A/B (PR4) 29.97 mmB18C1 (P72AO) 30.05 mmB18C5 (P73AO) 30.23 mmB16A (PR3) 29.97 mmB16B (PCT) 30.73 mmB20B (P3F) 29.59 mmg) Piston Dome HeightB18A/B (PR4) - 1.397 mmB18C1 (P72AO) 0.00 mmB18C5 (P73AO) + 1.78 mmB16A (PR3) + 2.49 mmB16B (PCT) + 6.43mmB20B (P3F) - 0.89 mm:) 4е каде е прилиакта ц1 го приемам за ц4 , буталата са разли4ни това на таип р ако не се лъжа са 11-15% по леки.. Редактирано 17 Април, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ashes 3 #7 Отговорено 17 Април, 2008 (Редактирано) http://hondaswap.com/hybrid-eg-ek-dc/b18c4...sol-touble-357/ Има интересни неща из форума за тия мотори ! Още една: http://www.superhonda.com/forum/f49/ukdm-civic-b18c4-198168/ Редактирано 17 Април, 2008 от Ashes Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #8 Отговорено 17 Април, 2008 Различен е колянов вал, бутала, главата, пружините на клапаните, валовете, смукателния колектор, интейка, изпускателния колектор, генерацията, шайбата на коляновиа вал, електрониката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #9 Отговорено 17 Април, 2008 Демек нищо общо по карантийте....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #10 Отговорено 17 Април, 2008 На живо не съм виждал Ц5 но това от снимката по горе изглежда доста като буталата в гаража ми ( май утре ще се разходя с фотоапарата ), проред мен разликата идва от главите и може би от коляновия вал и електроника, а кутията не играе ли ? . Биелите поне са с еднакви размери. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #11 Отговорено 17 Април, 2008 C4 е със 166 нм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #12 Отговорено 17 Април, 2008 На живо не съм виждал Ц5 но това от снимката по горе изглежда доста като буталата в гаража ми ( май утре ще се разходя с фотоапарата ), проред мен разликата идва от главите и може би от коляновия вал и електроника, а кутията не играе ли ? . Биелите поне са с еднакви размери.Не се лъжи по привидните неща таип р и нормалните нямат нищо общо освен букви4ката Б и )и кубатурата са еднакви 1797куб.(биелите на таип р са по леки(и здрави) коляновия вал и тои ) все пак сток вдига 9000 оборота !... понагоре ако си про4ел ти показах разликата в спецификациата на буталата на Таип р са по изпънкали...Привидно може да е малка разликата ама японците си знаят работата.а кутията не играе ли -кутията е съвсем разли4на и тя , понеже колегата БОИКО пита само за мотора... и за това самоз а него съм писал както и др-гите колеги.за теб ще разасня ск. кутията на ТАИП Р е ... много къса и ЛСД-то и е с пове4е %-ти от др-гите.(мисля 4е е 25%) на др-гите е 15% (не съм много сигурен за процентите дали това са правилните стоиности ако са грешни някои колега да ме поправи) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PoweRG #13 Отговорено 18 Април, 2008 Извинявам се че спорих неподготвен, но съм се объркал от това, че аз подменях карантията с aftermarket версии, а тяхните параметри се различават от тези на stock моторите, но ако някой тръгне по турбо пътеката да знае че бутала и биели за турбо б18ц1/ц5 са напълно съвместими с тези на ц4 ефекта го чакаме в най-скоро време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове