Jump to content

Recommended Posts

Здравейте вчеракакто си карах на без пуснато парно ми стана студено и си пуснах парното на колата ,по принцип колата беше загряла на оптимална температура но когато пуснах парното и вентилатора стрелката на температурата се свали доста по надолу от оптималното ,но след около 2-2.5 км. застана пак на по средата,когато не съм пуснал парното си загрява абсолюно нормално без да играе стрелката на температурата.Та въпроса ми е нормално ли е това не и ако не на какво може да се дължи.Предварително благодаря.колата е Сивик D14A4 6 ген.

Редактирано от svetliovelichkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,Аз карам 5та генерация, но от минали теми знам че 5та лепи стрелката към 1/3 на температуромера и не мърда от там.Вентилатора се пуска, спира.... но стрелката си седи на едно и също място.Това което съм забелязал, както и ти - е че когато е студено времето, ако пуснеш по от рано вентилатора - колата загрява малко по-бавно. Това има и логика. ;-)Но при загряла кола, ако пуснеш парното - да ти падне стрелката :rolleyes: малко странно изглежа - може пък 6та ген. да са така. Да каже някой колега с 6та....ПС: освен да провериш дали е обезвъздушена системата.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте вчеракакто си карах на без пуснато парно ми стана студено и си пуснах парното на колата ,по принцип колата беше загряла на оптимална температура но когато пуснах парното и вентилатора стрелката на температурата се свали доста по надолу от оптималното ,но след около 2-2.5 км. застана пак на по средата,когато не съм пуснал парното си загрява абсолюно нормално без да играе стрелката на температурата.Та въпроса ми е нормално ли е това не и ако не на какво може да се дължи.Предварително благодаря.колата е Сивик D14A4 6 ген.

като пуснеш парното влиза студена охладителна течност в главата и има логика да пада малко. След като е загряла пак (след пускането на парното) не ти пада температурата, а стрелката си седи където трябва значи нямаш проблем. Ако примерно почне да пада(най - често като караш на дълго) значи ти е заминал термостата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах същия проблем преди 2 седмици, оправя се с нов термостат, аз си взех оригинален на хонда 76лв. иначе в сервиза ми предложиха и някакъв друг на цена 45лв., та за 30 лв не си струва компромиса според мен. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах същия проблем преди 2 седмици, оправя се с нов термостат, аз си взех оригинален на хонда 76лв. иначе в сервиза ми предложиха и някакъв друг на цена 45лв., та за 30 лв не си струва компромиса според мен. :rolleyes:

колега не го пращай за зелен хайвер. На японските автомобили(поне тези с който съм си имал работа) кръга на парното се затваря. Следователно водата/антифриза в системата на парното не е топла. При отваряне на кранчето на парното влиза студената охладителна течност в малкия кръг. От там веднага му пада температурата. Ако съм разбрал правилно след това си държи постоянна температура. Следователно термостата си е 6. А и ако е заминал термостат и без да пуска парното температурата пак ще му играе и няма да загрява бързо. Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах същия проблем преди 2 седмици, оправя се с нов термостат, аз си взех оригинален на хонда 76лв. иначе в сервиза ми предложиха и някакъв друг на цена 45лв., та за 30 лв не си струва компромиса според мен. :rolleyes:

колега не го пращай за зелен хайвер. На японските автомобили(поне тези с който съм си имал работа) кръга на парното се затваря. Следователно водата/антифриза в системата на парното не е топла. При отваряне на кранчето на парното влиза студената охладителна течност в малкия кръг. От там веднага му пада температурата. Ако съм разбрал правилно след това си държи постоянна температура. Следователно термостата си е 6. А и ако е заминал термостат и без да пуска парното температурата пак ще му играе и няма да загрява бързо.
точно така е след това си държи нормална температура.Просто ми беше интересно дали е някакъв проблем това ,или си е нормално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами значи всичко ти е ОК , моя съвет е карай над 5000 оборота :rolleyes::P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се ако съм подвел някого! :rolleyes: При мен си загряваше "нормално" и понеже пътувам 13км. до работа, като се кача на Цариградско и пусна парното темперетурата падаше на "0", след като го изключа (парното) отново се нормализираше за около 2-3 мин. В моя случай беше термостат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен пък не е нормално. Мойта при никакви обстоятелства не и мърда стрелката от нормалното положение. При това че системата събира 3-4л според вас колко има в радиаторчето 500г..? Може и да греша но като пусне парното ако стрелката мърда изобщо би било незабележимо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...