Jump to content
bat_gogo

Малко повече за Prelude 4 ?

Recommended Posts

първо честито за правилното решение да смениш марката ;) използвай търсачката и ще намериш доста информация, аз на кратко ще ти отговоря въпреки, че нямам прелюд, но ми е любим модел на хонда и също много съм се интересувал, просто когато търсех бяха прекалено скъпи. И така 1. На прелюд 4 се слагат 3 мотора 2.0, 2.2 Vitec и 2.3, съответно 135кс, 185кс(или 200кс) и 160кс., най разпространени са 2.0 и 2.3, защото 2.2 е акцизен. Общо взето и 3-те мотора са добри, само за 2.3 някой хора изказват известни резерви, но те трябва да си кажат най - точно! 2. Това е хонда и слаби места, на които трябва да се обръща СПЕЦИАЛНО внимание няма. Ако си намериш читава бройка и си я гледаш правилно няма да ти изневири. :) 3. Подръжката знам, че била по - скъпа отколкото на сивик, но определено ПОДРЪЖКАТА му е поносима4. Има колеги които карат прелюди на гас, те да кажат по точно, но не са се оплакали за сериозни проблеми ;) 5. ;) какво ли толкова сложно и невероятно скъпо може да има в заднот окачване ;) 6. Разхода е спорна тема, защото зависи от много променливи, но има теми - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=20282&hl= - тука пише и по темата за газта7. Дали е удачно или не да си внесеш сам кола е въпрос на много търсене и ровене, но понякога изкачат доста изгодни обяви във раздела за обяви на форума, опа ето една не е за 4-та ген, но е много гореща http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=20716

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така ще останеш без отговор ами поне аз некомпетентния да ти отговоря Сори ама няма да има точки и запетаи че нещо се прецака работата тука Та вземай колата и не му мисли Разхода според много мнения ще е около 10 може и 11-12 градско колата е здрава и доколкото съм чел тука частите са скъпи на задницата само ако с Четири завиващи колела Всеки ще ти каже да си вземеш 2-2 Втек обаче той е 185 коня и влиза в акциз а за 2-3 двигателя има много противоречиви мнения но повечето са ЗА за 2 кубиковия двигател казват Че е муден но не смятам така понеже съм карал Но всичко е на лично мнение Моето мнение е ако имаш възможност си я вкарай отвън Това си е мое мнение Аз поне така смятам да правя Та това е и Добре дошъл Във Форума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Най-добрия мотор е H22,но е много труден и скъп за намиране.Аз ли4но съм против H23 защото моят се взриви и сега съм с F20,който е перфектният мотор за момента.2.Най-4есто срещаният проблем е свързан с ABS-дат4иците.Казвам го като 4овек който работи в сервиз на Хонда,но аз ли4но не съм имал такъв проблем.3.Няма проблем с поддръжката,цените на консумативите са еднакви или близки с тези на европейските автомобили.4.Не бих си сложил газ и не зная как се държат моторите с газ.5.Пълни глупости.За една година съм сменил едни биалетки,нищо плашещо няма в това задно ока4ване.6.10-11 градско и 7,5 извънградско със средна скорост 140.7.Ако нямаш приятел който да обикаля из Германия и да ти търси кола,по-добре си купи от тук.Колкото до реалните километри-еми няма нищо сигурно.Зависи как е поддържан мотора,как е каран и т.н.

Редактирано от weapon R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви, бъдещи колеги!Все пак няма ли някой с газова уредба да драсне някой ред с отзиви?Имам претенцията колата ми да е с клима. Можете ли да ме ориентирате в какъв порядък мога да си намеря Prelude 4 без забележки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

От 2-та Прелюда които съм карал и карам със H22 двигатели, стигнах до извода че за разбиранията на всеки каращ Хонда това е най лакомият двигател, НО все пак разходът е колкото на всяко едно Ауди или друга европейска кола със много по слаб двигател.Около 12-13.5 градско(София) и 7.5-8.5 извънградско.Не знам за европейски коли около тая мощност да дават такъв разход.Ако е поддържан екземпляр не се налага да сменяш каквото и да е по окачването доста дълго време, а ако се наложи все пак, цените са нормални.Единствената по трудна част е заден лагер главина, има ги но са без гривната за АБС и изисква прецизност за да се прехвърли старата гривна.Купувай смело и то от тук , както казаха колегите ако нямаш човек на место може хем кочина да си купиш, хем да е по скъпа от тукашните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено прелюда е кола за каране, не за возене. Няма такъв кеф :)Пустия 2,2 витек, не стига, че е такава мечта, не стига, че е скъп, ами ги и няма (говоря за 4 ген.)Моя е с двулитровия двигател (F20A4) и си е лакома - горе-долу 12/100 в града, извън много зависи от начина на каране, но да кажем 8,5-9/100.Купих си го в края на май 2007 г. на 197 000 км и нищо значително не съм му ремонтирал, само консумативи. Сега е на 215 000 км.Не харесвам идеята за газ и прелюд.Успех в избора!

Редактирано от UniCorn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се изкажа и аз:1. Най-сносен двигател е 2.0 - сравнително бърз/икономичен (силно казано) спрямо другия двигател (2.3)2. Обърни внимание на окачването, спирачките и АБС-а. Окачването наистина не е евтино и ако си вземеш с потрошено окачване няма да ти е много приятно. Спирачните дискове се кривят - провери ги. АБС-а може да има проблем и с датчика, но може да има и проблем с компресора (моят случай, а и в Интернет доста такива видях) - ако намериш добър модел но с повреден АБС, може лесно да го провериш с помощта на един кламер :-). За повече подробности - когато му дойде времето...3. Частите не се намират под път и на път и не са от най-евтините за кола 1992-1996, но сравнение с други автомобили не мога да направя. Смятай например че ангренажните ремъци с ролките са ти около 300 лв, предни дискове и накладки - около 150 - 200 лв, и т.н.4. Не знам5. Задното е като предното - независимо. Много е хубаво, но гледай да е здраво, иначе ще имаш ядове6. Извън града - 8,5 - 9 както каза колегата. Градско - не знам.7. Виж поста на weapon RСравнително рядко излизат модели с климатик. Поставянето на такъв може да ти струва около 1000 лв., така че по-добре изчакай, докато излезе бройка с клима. Ако като мен попаднееш на екземпляр с автоматични скорости - не се колебай - това му е най-хубавата екстра на моя.Успех с покупката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако като мен попаднееш на екземпляр с автоматични скорости - не се колебай - това му е най-хубавата екстра на моя.Успех с покупката!Точно това исках да попитам някой, който кара автоматик :) Днес видях да се продава един такъв и много се разчудих как са автоматиците на Хонда като здравина и поддръжка? Добри ли са автоматичните скоростни кутии на Хонда Прелюд 4?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...